Anuncios

La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar a la seua germana de mort

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent a un home de 41 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte d'amenaces cap a la seua germana, ja que pel que sembla li va dir que la mataria esgrimint un ganivet.

 

  

  

Els fets es van produir la vesprada d'ahir quan els policies que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a un carrer de Torrent on pel que sembla s'havia produït una discussió entre germans i un d'ells havia esgrimit un ganivet.

Anuncios

 

 

  

  

Els agents es van dirigir immediatament al lloc i van localitzar a la víctima, que s'havia refugiat en la casa d'una veïna, després que, pel que sembla, el seu germà la va amenaçar amb un ganivet cridant-li que la mataria.

  

  

 

 

Els policies van esbrinar que moments abans els germans havien començat una forta discussió i en un moment donat, l'agressor havia agafat un ganivet de cuina per a amenaçar-la de mort, moment en el qual la seua germana es va refugiar en una de les habitacions, fins que va escoltar que el seu agressor s'anava a una altra estada i va aprofitar per a eixir de l'habitació i fugir a casa d'una veïna fins a l'arribada dels agents. En el moment que va eixir de la cambra va trobar el ganivet amb el qual l'havia amenaçat clavat en la paret.

 

  

A l'arribada dels policies, la dona els va lliurar el ganivet i posteriorment els agents van intentar parlar amb l'agressor, el qual els va cridar: "Vosaltres que feu ací? Per a que collons crideu a la meua porta i em molesteu? llarg, fora", per a a continuació abalançar-se sobre ells, per la qual cosa els agents van haver de reduir-lo i detenir-lo com a presumpte autor d'un delicte d'amenaçar i atemptat a agent de l'autoritat.

  

  

 

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.

CGT Ensenyament crida el professorat a donar suport a la vaga indefinida des del dilluns 11

CGT Ensenyament insta a tot el professorat de la Comunitat Valenciana a sumar-se a la vaga indefinida que arranca el dilluns 11, en defensa d'una educació pública i de qualitat.
Anuncios