La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar a la seua germana de mort

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent a un home de 41 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte d'amenaces cap a la seua germana, ja que pel que sembla li va dir que la mataria esgrimint un ganivet.

 

  

  

Els fets es van produir la vesprada d'ahir quan els policies que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a un carrer de Torrent on pel que sembla s'havia produït una discussió entre germans i un d'ells havia esgrimit un ganivet.

 

 

  

  

Els agents es van dirigir immediatament al lloc i van localitzar a la víctima, que s'havia refugiat en la casa d'una veïna, després que, pel que sembla, el seu germà la va amenaçar amb un ganivet cridant-li que la mataria.

  

  

 

 

Els policies van esbrinar que moments abans els germans havien començat una forta discussió i en un moment donat, l'agressor havia agafat un ganivet de cuina per a amenaçar-la de mort, moment en el qual la seua germana es va refugiar en una de les habitacions, fins que va escoltar que el seu agressor s'anava a una altra estada i va aprofitar per a eixir de l'habitació i fugir a casa d'una veïna fins a l'arribada dels agents. En el moment que va eixir de la cambra va trobar el ganivet amb el qual l'havia amenaçat clavat en la paret.

 

  

A l'arribada dels policies, la dona els va lliurar el ganivet i posteriorment els agents van intentar parlar amb l'agressor, el qual els va cridar: "Vosaltres que feu ací? Per a que collons crideu a la meua porta i em molesteu? llarg, fora", per a a continuació abalançar-se sobre ells, per la qual cosa els agents van haver de reduir-lo i detenir-lo com a presumpte autor d'un delicte d'amenaçar i atemptat a agent de l'autoritat.

  

  

 

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.