13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar a la seua germana de mort

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent a un home de 41 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte d'amenaces cap a la seua germana, ja que pel que sembla li va dir que la mataria esgrimint un ganivet.

 

  

  

Els fets es van produir la vesprada d'ahir quan els policies que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a un carrer de Torrent on pel que sembla s'havia produït una discussió entre germans i un d'ells havia esgrimit un ganivet.

 

 

  

  

Els agents es van dirigir immediatament al lloc i van localitzar a la víctima, que s'havia refugiat en la casa d'una veïna, després que, pel que sembla, el seu germà la va amenaçar amb un ganivet cridant-li que la mataria.

  

  

 

 

Els policies van esbrinar que moments abans els germans havien començat una forta discussió i en un moment donat, l'agressor havia agafat un ganivet de cuina per a amenaçar-la de mort, moment en el qual la seua germana es va refugiar en una de les habitacions, fins que va escoltar que el seu agressor s'anava a una altra estada i va aprofitar per a eixir de l'habitació i fugir a casa d'una veïna fins a l'arribada dels agents. En el moment que va eixir de la cambra va trobar el ganivet amb el qual l'havia amenaçat clavat en la paret.

 

  

A l'arribada dels policies, la dona els va lliurar el ganivet i posteriorment els agents van intentar parlar amb l'agressor, el qual els va cridar: "Vosaltres que feu ací? Per a que collons crideu a la meua porta i em molesteu? llarg, fora", per a a continuació abalançar-se sobre ells, per la qual cosa els agents van haver de reduir-lo i detenir-lo com a presumpte autor d'un delicte d'amenaçar i atemptat a agent de l'autoritat.

  

  

 

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a Ábalos i a Koldo a la presó per risc de fugida

Anticorrupció ha reiterat davant el Suprem que Ábalos i el seu exasesor Koldo continuen a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí.

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha demanat al Suprem mantindre la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García per risc de fugida davant la proximitat del juí. La Sala resoldrà la setmana vinent.

Etta es presenta al Bernabéu amb el mercat en ebullició i sense marcar des d’octubre

Etta Eyong arriba al Bernabéu amb el Llevant en plena ratxa sense gols des del 26 d'octubre i amb el seu futur agitat pel mercat. Després de la Copa Àfrica, podria tornar a l'onze.

Bussejadors de l’Armada neutralitzen un obús de la Guerra Civil en una platja de Dénia

Un equip especialitzat de l'Armada ha neutralitzat un obús de la Guerra Civil a la platja de Les Albaranas, a Dénia, mitjançant una detonació controlada. L'operació es va coordinar amb forces de seguretat i servicis d'emergència.

El president d’Aena titlla de ‘penós’ el model de l’aeroport de Castelló

El president d'Aena ha qualificat 'penós' el model de Castelló per la seua inversió a fons perdut i el gasto anual de 20 milions. Ha defés una pujada moderada de taxes per a finançar una inversió regulada 4,5 vegades major i ha advertit contra transferències autonòmiques i rebaixes arbitràries.

Sanitat indemnitza amb 155.762 euros la mort d’un pacient pel retard en el seu diagnòstic

Sanitat ha estimat parcialment una reclamació i ha pagat 155.762 euros a la família d'un pacient mort després de demorar-se el seu diagnòstic i tractament. La resolució reconeix retards injustificats i pèrdua d'oportunitat diagnòstica, que fixa en un 34%.

Renovació de 17 milions al campus de la Universitat d’Alacant abans del 50 aniversari

La Universitat d'Alacant destinarà 17 milions enguany a modernitzar el campus de Sant Vicent del Raspeig i preparar la commemoració de 2029. El pla inclou obres en facultats, estabilitat del professorat associat i nous servicis com la Casa dels Estudiants.

La Fiscalia demana al Suprem mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha sol·licitat al Suprem que Ábalos continue a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí del cas Koldo. La decisió es coneixerà la setmana vinent.