La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar a la seua germana de mort

Agents de la Policia Nacional han detingut a Torrent a un home de 41 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte d'amenaces cap a la seua germana, ja que pel que sembla li va dir que la mataria esgrimint un ganivet.

 

  

  

Els fets es van produir la vesprada d'ahir quan els policies que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren a un carrer de Torrent on pel que sembla s'havia produït una discussió entre germans i un d'ells havia esgrimit un ganivet.

 

 

  

  

Els agents es van dirigir immediatament al lloc i van localitzar a la víctima, que s'havia refugiat en la casa d'una veïna, després que, pel que sembla, el seu germà la va amenaçar amb un ganivet cridant-li que la mataria.

  

  

 

 

Els policies van esbrinar que moments abans els germans havien començat una forta discussió i en un moment donat, l'agressor havia agafat un ganivet de cuina per a amenaçar-la de mort, moment en el qual la seua germana es va refugiar en una de les habitacions, fins que va escoltar que el seu agressor s'anava a una altra estada i va aprofitar per a eixir de l'habitació i fugir a casa d'una veïna fins a l'arribada dels agents. En el moment que va eixir de la cambra va trobar el ganivet amb el qual l'havia amenaçat clavat en la paret.

 

  

A l'arribada dels policies, la dona els va lliurar el ganivet i posteriorment els agents van intentar parlar amb l'agressor, el qual els va cridar: "Vosaltres que feu ací? Per a que collons crideu a la meua porta i em molesteu? llarg, fora", per a a continuació abalançar-se sobre ells, per la qual cosa els agents van haver de reduir-lo i detenir-lo com a presumpte autor d'un delicte d'amenaçar i atemptat a agent de l'autoritat.

  

  

 

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un València en crisi busca reaccionar en la visita al Sevilla sòlid

El Sevilla rep divendres un València colista i ple de baixes en un duel clau per al futur de Carlos Corberán a Mestalla.

La patronal del transport alerta d’un col·lapse viari a València després de l’estiu

La FVET alerta que les principals carreteres d’accés a l’àrea metropolitana de València estan col·lapsades diàriament i reclama actuacions immediates, inclosa una nova connexió amb el Port per la zona nord.

La jutgessa del cas DANA torna a rebutjar les telefonades de Bernabé del 29 d’octubre

La jutgessa de Catarroja ha desestimat de nou reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, el registre de cridades i missatges del 29 d’octubre de 2024, clau en la investigació de la gestió de la DANA.

Corberán retreu a Rodri els comentaris sobre el nivell del València

Carlos Corberán ha qualificat de paraules desafortunades els comentaris de Rodri Hernández sobre el nivell del València, encara que dona per bones les disculpes del jugador del Barcelona.

L’Eldense celebra 70 anys del seu debut en Segona mirant a l’entrada de Messi

L’Eldense commemora set dècades del seu primer partit en Segona Divisió mentre espera que es tanque la venda del club a Leo Messi, en plena nova etapa daurada a LaLiga Hypermotion.

Dos veïns d’Alacant rebran 12.000 euros per les molèsties d’una discoteca

El Tribunal de Instancia d’Alacant ha condemnat l’Ajuntament a pagar 12.000 euros per danys morals a dos veïns afectats durant anys pel soroll d’una discoteca situada en el soterrani del seu edifici.

Corberán es reforça abans de visitar el Sevilla: Estic sencer, amb forces i il·lusió

Carlos Corberán assegura que es troba sencer, amb forces, il·lusió i ganes per a revertir la mala arrancada del València CF abans de visitar el Sevilla, després d’haver sumat només un punt en quatre jornades.

Arresten un home per incendiar una vivenda a Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d'Alba un home de 49 anys acusat d'entrar en una vivenda i provocar un incendi, que va obligar a desallotjar alguns veïns però no va causar ferits.