La Policia Nacional deté a un home per llançar droga als interns del CIE

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 19 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, després de pel que sembla subministrar substàncies estupefaents i medicaments als interns del Centre d’Internament d’Estrangers (CIE).

Els policies encarregats de la seguretat del CIE, després de detectar que algú estaria presumptament llançant drogues als interns, van localitzar una bola embolicada en cinta de color negre, que en el seu interior contenia el que semblava ser haixix, així com 96 pastilles d’una medicació.

Al costat de la bola també van trobar dos perxes fetes amb paper de periòdic i nuades amb fil de màscares, i en els extrems un filferro en forma de garfi, presumptament usat tot això com un mecanisme per a enganxar des del CIE la droga llançada des de l’exterior.

A conseqüència del dispositiu de seguretat que disposa el CIE, així com un establert específicament, els agents van observar, al voltant de les set de la tarda, en el mur perimetral del centre, concretament el que bufona amb l’avinguda Doctor Waksman, carrer Planas i carrer Nieves, a un home que circulava en patinet amb actitud vigilant. En un moment donat, va extreure alguna cosa de l’interior dels seus pantalons, disposant-se a llançar-lo a l’interior del centre, moment en el qual els agents es van identificar, emprenent el sospitós la fugida i sent finalment interceptat pels policies.

Els agents van localitzar entre els seus efectes una bola, similar a la trobada dies abans en el CIE, que en el seu interior contenia el que semblava ser uns quatre grams de cocaïna; prop de sis grams de marihuana; set càpsules de, pel que sembla, lyrica, i cinc comprimits d’una substància desconeguda.

Per tot l’anterior, el jove va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. L’arrestat, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four d’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la Final Four de l'Eurolliga després de véncer al Panathinaikos en el quint partit de quarts, i se suma a Baskonia, Barcelona, Unicaja i Reial Madrid en la llista de semifinalistes espanyols.

Detingut al Puig un repartidor de marihuana en patinet que va blanquejar més de 80.000 euros

La Guàrdia Civil arresta al Puig a un home de 31 anys acusat de vendre marihuana a la menuda en patinet i blanquejar més de 81.000 euros mitjançant pagaments per bizum.

Biomarcadores digitals permeten detectar trastorns de salut mental amb el mòbil

Aplicacions mòbils basades en biomarcadores digitals i en intel·ligència artificial permeten detectar de manera primerenca trastorns de salut mental i prioritzar els casos més urgents. A més, la figura del pacient virtual es perfila com una ferramenta clau en la formació de futurs professionals sanitaris.

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.

Xiulada del professorat davant Educació marca l’inici de la reunió entre Conselleria i sindicats

La quarta jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana arranca amb una sonora xiulada a les portes de la Conselleria d'Educació mentres sindicats esperen un preacord que consideren mínimament satisfactori.

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.