La Policia Nacional deté a un home per llançar droga als interns del CIE

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 19 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, després de pel que sembla subministrar substàncies estupefaents i medicaments als interns del Centre d’Internament d’Estrangers (CIE).

Els policies encarregats de la seguretat del CIE, després de detectar que algú estaria presumptament llançant drogues als interns, van localitzar una bola embolicada en cinta de color negre, que en el seu interior contenia el que semblava ser haixix, així com 96 pastilles d’una medicació.

Al costat de la bola també van trobar dos perxes fetes amb paper de periòdic i nuades amb fil de màscares, i en els extrems un filferro en forma de garfi, presumptament usat tot això com un mecanisme per a enganxar des del CIE la droga llançada des de l’exterior.

A conseqüència del dispositiu de seguretat que disposa el CIE, així com un establert específicament, els agents van observar, al voltant de les set de la tarda, en el mur perimetral del centre, concretament el que bufona amb l’avinguda Doctor Waksman, carrer Planas i carrer Nieves, a un home que circulava en patinet amb actitud vigilant. En un moment donat, va extreure alguna cosa de l’interior dels seus pantalons, disposant-se a llançar-lo a l’interior del centre, moment en el qual els agents es van identificar, emprenent el sospitós la fugida i sent finalment interceptat pels policies.

Els agents van localitzar entre els seus efectes una bola, similar a la trobada dies abans en el CIE, que en el seu interior contenia el que semblava ser uns quatre grams de cocaïna; prop de sis grams de marihuana; set càpsules de, pel que sembla, lyrica, i cinc comprimits d’una substància desconeguda.

Per tot l’anterior, el jove va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. L’arrestat, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.