17.4 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

La Policia Nacional deté a un home per llançar droga als interns del CIE

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 19 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, després de pel que sembla subministrar substàncies estupefaents i medicaments als interns del Centre d’Internament d’Estrangers (CIE).

Els policies encarregats de la seguretat del CIE, després de detectar que algú estaria presumptament llançant drogues als interns, van localitzar una bola embolicada en cinta de color negre, que en el seu interior contenia el que semblava ser haixix, així com 96 pastilles d’una medicació.

Al costat de la bola també van trobar dos perxes fetes amb paper de periòdic i nuades amb fil de màscares, i en els extrems un filferro en forma de garfi, presumptament usat tot això com un mecanisme per a enganxar des del CIE la droga llançada des de l’exterior.

A conseqüència del dispositiu de seguretat que disposa el CIE, així com un establert específicament, els agents van observar, al voltant de les set de la tarda, en el mur perimetral del centre, concretament el que bufona amb l’avinguda Doctor Waksman, carrer Planas i carrer Nieves, a un home que circulava en patinet amb actitud vigilant. En un moment donat, va extreure alguna cosa de l’interior dels seus pantalons, disposant-se a llançar-lo a l’interior del centre, moment en el qual els agents es van identificar, emprenent el sospitós la fugida i sent finalment interceptat pels policies.

Els agents van localitzar entre els seus efectes una bola, similar a la trobada dies abans en el CIE, que en el seu interior contenia el que semblava ser uns quatre grams de cocaïna; prop de sis grams de marihuana; set càpsules de, pel que sembla, lyrica, i cinc comprimits d’una substància desconeguda.

Per tot l’anterior, el jove va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. L’arrestat, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Una simfonia sobre el Hubble celebra els 25 anys del Museu dels Ciències

Eric Whitacre ha dirigit l'espectacle 'Deep Field: The Impossible Magnitude of Our Universe' amb 50 músics i 80 veus per a commemorar els 25 anys del Museu dels Ciències, que també ha mostrat xifres d'impacte i activitat.

El València posa fi a l’etapa de Miguel Ángel Corona com a director esportiu

El club va anunciar la finalització del contracte de Miguel Ángel Corona, director esportiu des de 2023 i vinculat a l'entitat des de 2020, sense aclarir la fórmula de la seua eixida.

Camarero reivindica la Ciutat dels Arts com a emblema de la transformació valenciana

En el 25 aniversari del Museu dels Ciències, Susana Camarero ha defés que la Ciutat de les Arts i les Ciències és emblema de la transformació valenciana. Ha aportat xifres d'impacte, ocupació i un balanç rècord en 2024.

Catalá celebra 25 anys del Museu dels Ciències i reivindica el seu paper més enllà de la divulgació

Catalá ha celebrat el 25é aniversari del Museu dels Ciències i ha destacat el seu impacte arquitectònic, turístic i educatiu a la ciutat.

Més de 30.000 persones omplin de disfresses Benidorm en la Fancy Dress

La Fancy Dress Party ha congregat a més de 30.000 persones, en la seua majoria britàniques, amb un ampli dispositiu de seguretat i una forta implicació de l'oci local.

Afectats per la DANA reclamen al Consell participar en la comissió de Les Corts i unificar alertes

Les associacions d'afectats per la DANA han mantingut la seua primera reunió amb el vicepresident Vicente Martínez Mus i han reclamat participar en la comissió d'investigació de Les Corts. També han demanat unificar alertes, reforçar la salut mental i accelerar obres, mentres el Consell ha oferit coordinació i noves reunions.

Octubre va ser un 93% més humit i 1,4 graus més càlid de l’habitual en la Comunitat Valenciana

Octubre va combinar un episodi càlid tardà amb un llarg temporal de pluges, deixant un 93% més de precipitació i 1,4 graus més de temperatura mitjana. Setembre també va ser més humit i càlid que la mitjana.

El Vila-real farà la pretemporada al Brasil i disputarà la Vitória CUP al juliol de 2026

El Vila-real ha confirmat que realitzarà la seua pretemporada al Brasil i que jugarà la Vitória CUP amb tres amistosos al juliol de 2026. L'acord inclou als organitzadors del torneig com a patrocinador oficial del club a Llatinoamèrica.