La Policia Nacional deté a un home reclamat per les autoritats judicials peruanes

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 56 anys d’origen espanyol, al qual li constava una ordre de detenció per a extradició emesa per les autoritats judicials peruanes a través Interpol, després de participar en una organització criminal dedicada al tràfic de cocaïna.

La detenció es va produir sobre dos quarts d’onze del matí, quan els agents van acudir a un establiment hoteler de la localitat valenciana de Gandia, després de ser alertats que podria trobar-se allotjat un home amb una reclamació internacional en vigor.

En el lloc, els agents van realitzar les gestions pertinents i van comprovar que l’home tenia en vigent una ordre de cerca i detenció per a extradició emesa per les autoritats judicials peruanes a través d’Interpol. Pel que sembla, l’home hauria participat com a membre en una organització criminal dedicada al tràfic de cocaïna.

Segons les perquisicions policials, el fugitiu hauria posat a la disposició de l’organització criminal una empresa dedicada a la importació de lluç des del Perú, que hauria servit per a treure del país més de 1000 quilos de cocaïna.

Finalment, l’home va ser detingut per tenir en vigor una ordre de detenció per a extradició emesa per Interpol. L’arrestat ha passat a disposició judicial, a l’espera que s’inicien els tràmits d’extradició.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.