La Policia Nacional deté a un home reclamat per les autoritats judicials peruanes

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 56 anys d’origen espanyol, al qual li constava una ordre de detenció per a extradició emesa per les autoritats judicials peruanes a través Interpol, després de participar en una organització criminal dedicada al tràfic de cocaïna.

La detenció es va produir sobre dos quarts d’onze del matí, quan els agents van acudir a un establiment hoteler de la localitat valenciana de Gandia, després de ser alertats que podria trobar-se allotjat un home amb una reclamació internacional en vigor.

En el lloc, els agents van realitzar les gestions pertinents i van comprovar que l’home tenia en vigent una ordre de cerca i detenció per a extradició emesa per les autoritats judicials peruanes a través d’Interpol. Pel que sembla, l’home hauria participat com a membre en una organització criminal dedicada al tràfic de cocaïna.

Segons les perquisicions policials, el fugitiu hauria posat a la disposició de l’organització criminal una empresa dedicada a la importació de lluç des del Perú, que hauria servit per a treure del país més de 1000 quilos de cocaïna.

Finalment, l’home va ser detingut per tenir en vigor una ordre de detenció per a extradició emesa per Interpol. L’arrestat ha passat a disposició judicial, a l’espera que s’inicien els tràmits d’extradició.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.