La Policia Nacional deté a un home reclamat per les autoritats judicials peruanes

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 56 anys d’origen espanyol, al qual li constava una ordre de detenció per a extradició emesa per les autoritats judicials peruanes a través Interpol, després de participar en una organització criminal dedicada al tràfic de cocaïna.

La detenció es va produir sobre dos quarts d’onze del matí, quan els agents van acudir a un establiment hoteler de la localitat valenciana de Gandia, després de ser alertats que podria trobar-se allotjat un home amb una reclamació internacional en vigor.

En el lloc, els agents van realitzar les gestions pertinents i van comprovar que l’home tenia en vigent una ordre de cerca i detenció per a extradició emesa per les autoritats judicials peruanes a través d’Interpol. Pel que sembla, l’home hauria participat com a membre en una organització criminal dedicada al tràfic de cocaïna.

Segons les perquisicions policials, el fugitiu hauria posat a la disposició de l’organització criminal una empresa dedicada a la importació de lluç des del Perú, que hauria servit per a treure del país més de 1000 quilos de cocaïna.

Finalment, l’home va ser detingut per tenir en vigor una ordre de detenció per a extradició emesa per Interpol. L’arrestat ha passat a disposició judicial, a l’espera que s’inicien els tràmits d’extradició.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé acusa a Catalá de demanar el tall de Rodalia a l’estació del Nord durant la mascletà

La delegada del Govern ha retret a l'alcaldessa que no assumisca responsabilitats i ha recordat que l'Ajuntament va demanar per escrit tallar els trens entre les 12.00 i les 15.00 durant la mascletà. Renfe ha oferit alternatives i reforços, mentres l'EMT ha rebutjat augmentar autobusos a San Isidro i Font de Sant Lluís.

Pérez Llorca anuncia un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

La Generalitat ha anunciat un pla per a habilitar vivendes en sòl dotacional municipal sense desenrotllar i ha xifrat el seu potencial en 120.000 llars. A més, posarà en marxa tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar 50.000 inspeccions.

València guarda un minut de silenci per les víctimes del 11-M

L'Ajuntament de València ha homenatjat este dimecres a les víctimes del 11-M amb un minut de silenci. Tota la corporació s'ha unit en la plaça.

Pérez Llorca anuncia que obrirà un diàleg amb Vox per a pactar nous pressupostos

El president ha anunciat que obrirà un diàleg amb Vox per a tirar avant nous pressupostos i ha defés l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha abordat fiscalitat, finançament, el congrés del PPCV i el topònim de València.

Desmantellat un grup que robava cotxes per a exportar-los: quatre a la presó provisional

Quatre hòmens bielorussos han ingressat a la presó provisional després de caure un grup que robava cotxes a Alacant i València per a vendre'ls a França. L'operació conjunta de Policia Nacional i Guàrdia Civil ha recuperat huit vehicles i abundant material per a falsificar bastidors i documents.

Una persona ha mort atropellada per un camió en Real (València)

Una persona ha mort de matinada en ser atropellada per un camió en Real (València). El CICU va rebre l'avís a les 00.30 i els sanitaris van confirmar la defunció.

Polèmica pels Rodalia en Falles: Catalá exigix respecte i Compromís planteja aforaments

Renfe ha limitat l'arribada dels Rodalia a l'Estació del Nord en l'horari de les mascletaes i ha deslligat un xoc polític. Compromís ha proposat aforaments i un perímetre per a mantindre el servici amb seguretat.

El València busca la seua tercera victòria seguida en Lliga davant l’Oviedo quasi un any després

El València visita el Carlos Tartiere amb el repte d'encadenar tres triomfs en Lliga després de véncer a Osasuna i Alaves. No ho aconseguix des de fa quasi un any.