Anuncios

La Policia Nacional deté a quatre persones per la venda de droga en un bar i en cases ocupes

 

En l’altre, els sospitosos ocuparen fins a tres habitatges i van reforçar les portes per a desfer-se de la substància estupefaent en cas de ser sorpresos

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Proveïments i en la localitat de Torrent (València) a quatre persones, tres homes i una dona d’entre 20 i 52 anys, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, en el marc de dos operacions policials dedicat a la desarticulació de punts de venda de substància estupefaent a la menuda, situats en cases okupes i un establiment hostaler.

L’actuació policial ha permés detenir a una persona que acudia a la terrassa d’un bar i oferia la droga als clients, i tres més en cases ocupades on presumptament venien marihuana, haixix i pel que sembla cocaïna.

El primer operatiu policial es va desenvolupar a principis de mes, en la localitat valenciana de Torrent, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar una passada de marihuana entre un client assegut a la terrassa d’un bar i una altra persona. En este moment, els policies es van acostar fins a la taula, i el comprador en adonar-se de la presència policial, va fugir del lloc tirant la substància estupefaent al sòl. Arran d’això, els investigadors van iniciar diverses vigilàncies entorn de l’establiment hostaler i van comprovar que el sospitós acudia a l’exterior del local per a fer operacions de venda a la menuda.

D’altra banda, els investigadors van promoure una altra operació policial en el districte de Proveïments en conéixer que tres persones ocupaven cases en les quals venien marihuana, haixix i pel que sembla cocaïna. Els policies van establir diverses vigilàncies al voltant dels habitatges i van observar un important tràfec de persones que anaven perquè se li dispensaren les dosis.

Per a dificultar la recerca policial els sospitosos canviaven de cases, fent-ho fins a tres ocasions. A més, durant el dispositiu de vigilància els policies van observar que els investigats instal·laven reixes davant de les seues portes i a més reforçaven les mateixes per a poder desfer-se de la droga en cas que foren sorpresos pels agents.

Dins de les dos operacions policials, els investigadors van efectuar registres en quatre habitatges, localitzant i intervenint un total de 1.157 grams de marihuana, set embolcalls de paper d’alumini amb cabdells, dos grams d’haixix, vint-i-tres dosis de pel que sembla cocaïna, 2.233 euros en efectiu, quatre bàscules de precisió i una espasa.

Les detencions s’han dut a terme per part Grup Operatiu de Resposta, la Unitat de Prevenció i Reacció, la Brigada de Seguretat ciutadana i la Brigada Local de Policia Judicial de Torrent.

Tres dels detinguts, han passat a disposició judicial com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i encobriment. L’altre arrestat, que se li atribueix un presumpte d’un delicte de tràfic de drogues, va quedar en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si és requerit per a això.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.