19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

La Policia Nacional deté a quatre persones per la venda de droga en un bar i en cases ocupes

 

En l’altre, els sospitosos ocuparen fins a tres habitatges i van reforçar les portes per a desfer-se de la substància estupefaent en cas de ser sorpresos

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Proveïments i en la localitat de Torrent (València) a quatre persones, tres homes i una dona d’entre 20 i 52 anys, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, en el marc de dos operacions policials dedicat a la desarticulació de punts de venda de substància estupefaent a la menuda, situats en cases okupes i un establiment hostaler.

L’actuació policial ha permés detenir a una persona que acudia a la terrassa d’un bar i oferia la droga als clients, i tres més en cases ocupades on presumptament venien marihuana, haixix i pel que sembla cocaïna.

El primer operatiu policial es va desenvolupar a principis de mes, en la localitat valenciana de Torrent, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar una passada de marihuana entre un client assegut a la terrassa d’un bar i una altra persona. En este moment, els policies es van acostar fins a la taula, i el comprador en adonar-se de la presència policial, va fugir del lloc tirant la substància estupefaent al sòl. Arran d’això, els investigadors van iniciar diverses vigilàncies entorn de l’establiment hostaler i van comprovar que el sospitós acudia a l’exterior del local per a fer operacions de venda a la menuda.

D’altra banda, els investigadors van promoure una altra operació policial en el districte de Proveïments en conéixer que tres persones ocupaven cases en les quals venien marihuana, haixix i pel que sembla cocaïna. Els policies van establir diverses vigilàncies al voltant dels habitatges i van observar un important tràfec de persones que anaven perquè se li dispensaren les dosis.

Per a dificultar la recerca policial els sospitosos canviaven de cases, fent-ho fins a tres ocasions. A més, durant el dispositiu de vigilància els policies van observar que els investigats instal·laven reixes davant de les seues portes i a més reforçaven les mateixes per a poder desfer-se de la droga en cas que foren sorpresos pels agents.

Dins de les dos operacions policials, els investigadors van efectuar registres en quatre habitatges, localitzant i intervenint un total de 1.157 grams de marihuana, set embolcalls de paper d’alumini amb cabdells, dos grams d’haixix, vint-i-tres dosis de pel que sembla cocaïna, 2.233 euros en efectiu, quatre bàscules de precisió i una espasa.

Les detencions s’han dut a terme per part Grup Operatiu de Resposta, la Unitat de Prevenció i Reacció, la Brigada de Seguretat ciutadana i la Brigada Local de Policia Judicial de Torrent.

Tres dels detinguts, han passat a disposició judicial com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i encobriment. L’altre arrestat, que se li atribueix un presumpte d’un delicte de tràfic de drogues, va quedar en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si és requerit per a això.

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.