La Policia Nacional deté a quatre persones per la venda de droga en un bar i en cases ocupes

 

En l’altre, els sospitosos ocuparen fins a tres habitatges i van reforçar les portes per a desfer-se de la substància estupefaent en cas de ser sorpresos

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Proveïments i en la localitat de Torrent (València) a quatre persones, tres homes i una dona d’entre 20 i 52 anys, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, en el marc de dos operacions policials dedicat a la desarticulació de punts de venda de substància estupefaent a la menuda, situats en cases okupes i un establiment hostaler.

L’actuació policial ha permés detenir a una persona que acudia a la terrassa d’un bar i oferia la droga als clients, i tres més en cases ocupades on presumptament venien marihuana, haixix i pel que sembla cocaïna.

El primer operatiu policial es va desenvolupar a principis de mes, en la localitat valenciana de Torrent, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar una passada de marihuana entre un client assegut a la terrassa d’un bar i una altra persona. En este moment, els policies es van acostar fins a la taula, i el comprador en adonar-se de la presència policial, va fugir del lloc tirant la substància estupefaent al sòl. Arran d’això, els investigadors van iniciar diverses vigilàncies entorn de l’establiment hostaler i van comprovar que el sospitós acudia a l’exterior del local per a fer operacions de venda a la menuda.

D’altra banda, els investigadors van promoure una altra operació policial en el districte de Proveïments en conéixer que tres persones ocupaven cases en les quals venien marihuana, haixix i pel que sembla cocaïna. Els policies van establir diverses vigilàncies al voltant dels habitatges i van observar un important tràfec de persones que anaven perquè se li dispensaren les dosis.

Per a dificultar la recerca policial els sospitosos canviaven de cases, fent-ho fins a tres ocasions. A més, durant el dispositiu de vigilància els policies van observar que els investigats instal·laven reixes davant de les seues portes i a més reforçaven les mateixes per a poder desfer-se de la droga en cas que foren sorpresos pels agents.

Dins de les dos operacions policials, els investigadors van efectuar registres en quatre habitatges, localitzant i intervenint un total de 1.157 grams de marihuana, set embolcalls de paper d’alumini amb cabdells, dos grams d’haixix, vint-i-tres dosis de pel que sembla cocaïna, 2.233 euros en efectiu, quatre bàscules de precisió i una espasa.

Les detencions s’han dut a terme per part Grup Operatiu de Resposta, la Unitat de Prevenció i Reacció, la Brigada de Seguretat ciutadana i la Brigada Local de Policia Judicial de Torrent.

Tres dels detinguts, han passat a disposició judicial com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i encobriment. L’altre arrestat, que se li atribueix un presumpte d’un delicte de tràfic de drogues, va quedar en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si és requerit per a això.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.