La Policia Nacional deté a quatre persones per la venda de droga en un bar i en cases ocupes

 

En l’altre, els sospitosos ocuparen fins a tres habitatges i van reforçar les portes per a desfer-se de la substància estupefaent en cas de ser sorpresos

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Proveïments i en la localitat de Torrent (València) a quatre persones, tres homes i una dona d’entre 20 i 52 anys, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, en el marc de dos operacions policials dedicat a la desarticulació de punts de venda de substància estupefaent a la menuda, situats en cases okupes i un establiment hostaler.

L’actuació policial ha permés detenir a una persona que acudia a la terrassa d’un bar i oferia la droga als clients, i tres més en cases ocupades on presumptament venien marihuana, haixix i pel que sembla cocaïna.

El primer operatiu policial es va desenvolupar a principis de mes, en la localitat valenciana de Torrent, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar una passada de marihuana entre un client assegut a la terrassa d’un bar i una altra persona. En este moment, els policies es van acostar fins a la taula, i el comprador en adonar-se de la presència policial, va fugir del lloc tirant la substància estupefaent al sòl. Arran d’això, els investigadors van iniciar diverses vigilàncies entorn de l’establiment hostaler i van comprovar que el sospitós acudia a l’exterior del local per a fer operacions de venda a la menuda.

D’altra banda, els investigadors van promoure una altra operació policial en el districte de Proveïments en conéixer que tres persones ocupaven cases en les quals venien marihuana, haixix i pel que sembla cocaïna. Els policies van establir diverses vigilàncies al voltant dels habitatges i van observar un important tràfec de persones que anaven perquè se li dispensaren les dosis.

Per a dificultar la recerca policial els sospitosos canviaven de cases, fent-ho fins a tres ocasions. A més, durant el dispositiu de vigilància els policies van observar que els investigats instal·laven reixes davant de les seues portes i a més reforçaven les mateixes per a poder desfer-se de la droga en cas que foren sorpresos pels agents.

Dins de les dos operacions policials, els investigadors van efectuar registres en quatre habitatges, localitzant i intervenint un total de 1.157 grams de marihuana, set embolcalls de paper d’alumini amb cabdells, dos grams d’haixix, vint-i-tres dosis de pel que sembla cocaïna, 2.233 euros en efectiu, quatre bàscules de precisió i una espasa.

Les detencions s’han dut a terme per part Grup Operatiu de Resposta, la Unitat de Prevenció i Reacció, la Brigada de Seguretat ciutadana i la Brigada Local de Policia Judicial de Torrent.

Tres dels detinguts, han passat a disposició judicial com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i encobriment. L’altre arrestat, que se li atribueix un presumpte d’un delicte de tràfic de drogues, va quedar en llibertat després de ser sentit en declaració, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si és requerit per a això.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU