La Policia Nacional deté a vuit persones en tres operacions policials contra el tràfic de drogues

Agents de la Policia Nacional han detingut a València i en la localitat d’Albal a un total de vuit persones, tres homes i cinc dones, d’entre 28 i 72 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, en tres operacions policials contra la producció i distribució de substàncies estupefaents.

En total, els agents han intervingut 38 grams d’heroïna, uns 10 quilos de marihuana, 45 grams d’haixix, més de 4.000 euros, així com un revòlver, una pistola d’aire comprimit i un ganivet de caça, entre altres efectes.

Les recerques han estat dutes a terme pel grup de Policia Judicial de la Comissaria del districte valencià de Trànsits i han permés localitzar un domicili de la capital del Túria des del qual es traficaria amb heroïna, així com desmantellar una plantació indoor de marihuana, situada en un habitatge de la localitat valenciana d’Albal; i un punt de venda d’esta substància estupefaent, situat en un pis de València.

Després d’un dispositiu de vigilàncies i seguiments, els agents van constatar que en un habitatge, un matrimoni i les seues filles podrien estar distribuint heroïna. Finalment, van registrar el domicili, localitzant i intervenint 38 grams d’heroïna i 2.219 euros. Els investigadors van detenir als quatre sospitosos com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

Els agents també van esbrinar que en un altre pis de València una mare i el seu fill estarien distribuint marihuana. Després de diverses recerques, van registrar el domicili, on van intervenir 45 grams de marihuana en cabdell, 145 euros i van detenir als dos sospitosos.

Finestres tapades i càmeres de videovigilància

La plantació de marihuana d’Albal va ser detectada pels investigadors, després d’adonar-se que d’un habitatge provenia una forta olor a esta substància i observar tres aparells d’aire condicionat que sempre estaven funcionant. A més, les finestres es trobaven tapades hermèticament per a ocultar l’interior i els sospitosos havien instal·lat càmeres de videovigilància.

En el registre d’este habitatge, els policies van intervenir 10 quilos de marihuana, 45 grams d’haixix, 1.685 euros, a més d’un revòlver, una pistola d’aire comprimit i un ganivet de caça. Els agents van detenir a una parella com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues, tinença il·legal d’armes i defraudació de fluid elèctric.

Sis dels detinguts, la majoria d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentre que els altres dos han estat posats en llibertat una vegada sentits en declaració, després de ser advertits de la seua obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siguen requerits. Es dóna la circumstància que una de les arrestades, a més, tenia en vigor una ordre de detenció i ingrés a la presó per l’Audiència Provincial de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.