La Policia Nacional deté a vuit persones en tres operacions policials contra el tràfic de drogues

Agents de la Policia Nacional han detingut a València i en la localitat d’Albal a un total de vuit persones, tres homes i cinc dones, d’entre 28 i 72 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, en tres operacions policials contra la producció i distribució de substàncies estupefaents.

En total, els agents han intervingut 38 grams d’heroïna, uns 10 quilos de marihuana, 45 grams d’haixix, més de 4.000 euros, així com un revòlver, una pistola d’aire comprimit i un ganivet de caça, entre altres efectes.

Les recerques han estat dutes a terme pel grup de Policia Judicial de la Comissaria del districte valencià de Trànsits i han permés localitzar un domicili de la capital del Túria des del qual es traficaria amb heroïna, així com desmantellar una plantació indoor de marihuana, situada en un habitatge de la localitat valenciana d’Albal; i un punt de venda d’esta substància estupefaent, situat en un pis de València.

Després d’un dispositiu de vigilàncies i seguiments, els agents van constatar que en un habitatge, un matrimoni i les seues filles podrien estar distribuint heroïna. Finalment, van registrar el domicili, localitzant i intervenint 38 grams d’heroïna i 2.219 euros. Els investigadors van detenir als quatre sospitosos com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

Els agents també van esbrinar que en un altre pis de València una mare i el seu fill estarien distribuint marihuana. Després de diverses recerques, van registrar el domicili, on van intervenir 45 grams de marihuana en cabdell, 145 euros i van detenir als dos sospitosos.

Finestres tapades i càmeres de videovigilància

La plantació de marihuana d’Albal va ser detectada pels investigadors, després d’adonar-se que d’un habitatge provenia una forta olor a esta substància i observar tres aparells d’aire condicionat que sempre estaven funcionant. A més, les finestres es trobaven tapades hermèticament per a ocultar l’interior i els sospitosos havien instal·lat càmeres de videovigilància.

En el registre d’este habitatge, els policies van intervenir 10 quilos de marihuana, 45 grams d’haixix, 1.685 euros, a més d’un revòlver, una pistola d’aire comprimit i un ganivet de caça. Els agents van detenir a una parella com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues, tinença il·legal d’armes i defraudació de fluid elèctric.

Sis dels detinguts, la majoria d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentre que els altres dos han estat posats en llibertat una vegada sentits en declaració, després de ser advertits de la seua obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siguen requerits. Es dóna la circumstància que una de les arrestades, a més, tenia en vigor una ordre de detenció i ingrés a la presó per l’Audiència Provincial de València.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.