La Policia Nacional deté a vuit persones en tres operacions policials contra el tràfic de drogues

Agents de la Policia Nacional han detingut a València i en la localitat d’Albal a un total de vuit persones, tres homes i cinc dones, d’entre 28 i 72 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, en tres operacions policials contra la producció i distribució de substàncies estupefaents.

En total, els agents han intervingut 38 grams d’heroïna, uns 10 quilos de marihuana, 45 grams d’haixix, més de 4.000 euros, així com un revòlver, una pistola d’aire comprimit i un ganivet de caça, entre altres efectes.

Les recerques han estat dutes a terme pel grup de Policia Judicial de la Comissaria del districte valencià de Trànsits i han permés localitzar un domicili de la capital del Túria des del qual es traficaria amb heroïna, així com desmantellar una plantació indoor de marihuana, situada en un habitatge de la localitat valenciana d’Albal; i un punt de venda d’esta substància estupefaent, situat en un pis de València.

Després d’un dispositiu de vigilàncies i seguiments, els agents van constatar que en un habitatge, un matrimoni i les seues filles podrien estar distribuint heroïna. Finalment, van registrar el domicili, localitzant i intervenint 38 grams d’heroïna i 2.219 euros. Els investigadors van detenir als quatre sospitosos com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

Els agents també van esbrinar que en un altre pis de València una mare i el seu fill estarien distribuint marihuana. Després de diverses recerques, van registrar el domicili, on van intervenir 45 grams de marihuana en cabdell, 145 euros i van detenir als dos sospitosos.

Finestres tapades i càmeres de videovigilància

La plantació de marihuana d’Albal va ser detectada pels investigadors, després d’adonar-se que d’un habitatge provenia una forta olor a esta substància i observar tres aparells d’aire condicionat que sempre estaven funcionant. A més, les finestres es trobaven tapades hermèticament per a ocultar l’interior i els sospitosos havien instal·lat càmeres de videovigilància.

En el registre d’este habitatge, els policies van intervenir 10 quilos de marihuana, 45 grams d’haixix, 1.685 euros, a més d’un revòlver, una pistola d’aire comprimit i un ganivet de caça. Els agents van detenir a una parella com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues, tinença il·legal d’armes i defraudació de fluid elèctric.

Sis dels detinguts, la majoria d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentre que els altres dos han estat posats en llibertat una vegada sentits en declaració, després de ser advertits de la seua obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siguen requerits. Es dóna la circumstància que una de les arrestades, a més, tenia en vigor una ordre de detenció i ingrés a la presó per l’Audiència Provincial de València.

Últimes notícies

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.