La Policia Nacional deté a vuit persones en tres operacions policials contra el tràfic de drogues

Agents de la Policia Nacional han detingut a València i en la localitat d’Albal a un total de vuit persones, tres homes i cinc dones, d’entre 28 i 72 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, en tres operacions policials contra la producció i distribució de substàncies estupefaents.

En total, els agents han intervingut 38 grams d’heroïna, uns 10 quilos de marihuana, 45 grams d’haixix, més de 4.000 euros, així com un revòlver, una pistola d’aire comprimit i un ganivet de caça, entre altres efectes.

Les recerques han estat dutes a terme pel grup de Policia Judicial de la Comissaria del districte valencià de Trànsits i han permés localitzar un domicili de la capital del Túria des del qual es traficaria amb heroïna, així com desmantellar una plantació indoor de marihuana, situada en un habitatge de la localitat valenciana d’Albal; i un punt de venda d’esta substància estupefaent, situat en un pis de València.

Després d’un dispositiu de vigilàncies i seguiments, els agents van constatar que en un habitatge, un matrimoni i les seues filles podrien estar distribuint heroïna. Finalment, van registrar el domicili, localitzant i intervenint 38 grams d’heroïna i 2.219 euros. Els investigadors van detenir als quatre sospitosos com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

Els agents també van esbrinar que en un altre pis de València una mare i el seu fill estarien distribuint marihuana. Després de diverses recerques, van registrar el domicili, on van intervenir 45 grams de marihuana en cabdell, 145 euros i van detenir als dos sospitosos.

Finestres tapades i càmeres de videovigilància

La plantació de marihuana d’Albal va ser detectada pels investigadors, després d’adonar-se que d’un habitatge provenia una forta olor a esta substància i observar tres aparells d’aire condicionat que sempre estaven funcionant. A més, les finestres es trobaven tapades hermèticament per a ocultar l’interior i els sospitosos havien instal·lat càmeres de videovigilància.

En el registre d’este habitatge, els policies van intervenir 10 quilos de marihuana, 45 grams d’haixix, 1.685 euros, a més d’un revòlver, una pistola d’aire comprimit i un ganivet de caça. Els agents van detenir a una parella com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues, tinença il·legal d’armes i defraudació de fluid elèctric.

Sis dels detinguts, la majoria d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentre que els altres dos han estat posats en llibertat una vegada sentits en declaració, després de ser advertits de la seua obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siguen requerits. Es dóna la circumstància que una de les arrestades, a més, tenia en vigor una ordre de detenció i ingrés a la presó per l’Audiència Provincial de València.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.