La Policia Nacional deté a vuit persones en tres operacions policials contra el tràfic de drogues

Agents de la Policia Nacional han detingut a València i en la localitat d’Albal a un total de vuit persones, tres homes i cinc dones, d’entre 28 i 72 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, en tres operacions policials contra la producció i distribució de substàncies estupefaents.

En total, els agents han intervingut 38 grams d’heroïna, uns 10 quilos de marihuana, 45 grams d’haixix, més de 4.000 euros, així com un revòlver, una pistola d’aire comprimit i un ganivet de caça, entre altres efectes.

Les recerques han estat dutes a terme pel grup de Policia Judicial de la Comissaria del districte valencià de Trànsits i han permés localitzar un domicili de la capital del Túria des del qual es traficaria amb heroïna, així com desmantellar una plantació indoor de marihuana, situada en un habitatge de la localitat valenciana d’Albal; i un punt de venda d’esta substància estupefaent, situat en un pis de València.

Després d’un dispositiu de vigilàncies i seguiments, els agents van constatar que en un habitatge, un matrimoni i les seues filles podrien estar distribuint heroïna. Finalment, van registrar el domicili, localitzant i intervenint 38 grams d’heroïna i 2.219 euros. Els investigadors van detenir als quatre sospitosos com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

Els agents també van esbrinar que en un altre pis de València una mare i el seu fill estarien distribuint marihuana. Després de diverses recerques, van registrar el domicili, on van intervenir 45 grams de marihuana en cabdell, 145 euros i van detenir als dos sospitosos.

Finestres tapades i càmeres de videovigilància

La plantació de marihuana d’Albal va ser detectada pels investigadors, després d’adonar-se que d’un habitatge provenia una forta olor a esta substància i observar tres aparells d’aire condicionat que sempre estaven funcionant. A més, les finestres es trobaven tapades hermèticament per a ocultar l’interior i els sospitosos havien instal·lat càmeres de videovigilància.

En el registre d’este habitatge, els policies van intervenir 10 quilos de marihuana, 45 grams d’haixix, 1.685 euros, a més d’un revòlver, una pistola d’aire comprimit i un ganivet de caça. Els agents van detenir a una parella com a presumpta autora d’un delicte de tràfic de drogues, tinença il·legal d’armes i defraudació de fluid elèctric.

Sis dels detinguts, la majoria d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, mentre que els altres dos han estat posats en llibertat una vegada sentits en declaració, després de ser advertits de la seua obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siguen requerits. Es dóna la circumstància que una de les arrestades, a més, tenia en vigor una ordre de detenció i ingrés a la presó per l’Audiència Provincial de València.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.