La Policia Nacional de Quart de Poblet reduïx a un home que ha intentat immolar-se davant de la Comissaria

 

La Policia Nacional ha reduït a un home que ha intentat immolar-se en la porta de la Comissaria de Quart de Poblet, en l’Horta de València. L’home ha amenaçat amb pegar-se foc i fins i tot ha arribat a tirar-se un líquid incendiari que també ha escampat per la zona.

 

Segons han explicat fonts d’este cos policial, l’home ha arribat a la comissaria cap a les 9.30 hores i s’ha tirat per damunt el líquid, presumptament incendiari, que també ha escampat pels voltants. L’home ha amenaçat amb pegar-se foc amb un encenedor.

 

Els agents han estat parlant amb ell durant tres quarts d’hora fins que mitja dotzena de policies de paisà l’han sorprés per darrere i han conseguit reduir-lo. Una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) estava preparada per a actuar i l’home ha sigut traslladat a l’hospital.

Últimes notícies

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.