Un policia local de Sueca fora de servei salva la vida a una menor que es va ofegar en un bar

 

Un agent de la Policia Local de Sueca (València) fora de servei va salvar la vida a una menor amb símptomes d’asfíxia que s’havia ofegat amb un aliment en un bar de les Palmeres, segons ha informat aquest dimarts l’Ajuntament de Sueca en un comunicat.

 

Els fets van tindre lloc diumenge passat, quan la xiqueta es trobava amb el seu pare a la terrassa d’un conegut bar del passeig marítim de les Palmeres i va començar a mostrar signes evidents d’haver-se ofegat amb algun aliment. En aqueix moment, el policia local, que havia estat de servei la nit anterior, en percebre la gravetat de la situació, es va acostar a la menor, li va realitzar la maniobra de Heimlich i va aconseguir alliberar el conducte respiratori.

 

Tant la xiqueta com el pare i els presents van agrair la ràpida actuació del policia, així com d’un metge que es trobava també a la terrassa del local i que es va acostar per a prestar la seua col·laboració, han explicat des del consistori.

 

El policia va indicar que «per damunt de tot estan sempre les persones i el seu deure d’actuar davant qualsevol situació d’emergència». Des de l’Ajuntament de Sueca, el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez, ha destacat que «una vegada més, la nostra policia local demostra el seu compromís al 100% amb el benestar de la nostra ciutadania, sense importar les circumstàncies que es donen en el moment».

 

L’edil ha expressat el seu reconeixement per a l’agent que «no el va pensar dues vegades i amb la seua actuació va aconseguir salvar la vida d’aquesta xiqueta, evitant així que la campanya estival finalitzarà d’una manera tràgica i amarga per a tots», conclou el comunicat.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’interior nord-americà-alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan i amb experiència destacada en l’ACB.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.