15 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Jutgen un porter de discoteca per deixar en coma un client

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha fixat per hui un judici contra un membre de l’equip de seguretat d’una discoteca d’Alcossebre acusat d’agredir un client i deixar-lo en coma.

Els fets van passar cap a les set del matí del 20 de juliol del 2014 quan dos treballadors de l’establiment subjectaven a la víctima, que havia participat en una baralla a l’interior del local, i el conduïen cap a la sortida de la discoteca.

Segons manté la Fiscalia, en esta situació i sense previ avís, l’encausat li va donar un fort cop de puny a la cara a la víctima, que va caure desplomada quan li van deixar anar els dos treballadors. L’agredit va quedar en estat vegetatiu permanent.

L’acusació pública demana per al processat una pena de presó de deu anys per un delicte de lesions.
 

Últimes notícies

Pérez Llorca presenta la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat sense acord firmat amb Vox

El secretari general del PPCV ha formalitzat la seua aspiració sense rubricar un pacte amb Vox i ha presentat a Fernando Pastor com a nou portaveu del grup.

Fernando Pastor rellevarà a Pérez Llorca com síndic del PP en Les Corts

El PP ha acordat que Fernando Pastor assumisca la síndicatura en Les Corts després del pas de Juanfran Pérez Llorca a candidat a president. El relleu ordena l'estratègia del grup de cara a la investidura.

L’afició del Llevant marxarà unida fins a Mestalla des del Ciutat de València

La unflada granota es desplaçarà junta el divendres des del Ciutat de València fins a Mestalla. La convocatòria és a les 19.00 i el derbi arranca a les 21.00

El PSPV-PSOE d’Alacant veu a Pérez Llorca com un ‘Olives II’ de transició

El PSPV-PSOE d'Alacant ha definit a Juanfran Pérez Llorca com un 'José Luis Olivas II', un president de transició entre Carlos Mazón i el pròxim candidat del PP. Vicente Arques ha vinculat el relleu al calendari intern del PPCV i al previsible acord amb Vox, amb 'peatge' i reordenació de càrrecs.

Detingut a Peníscola pel robatori de tres patinets elèctrics

La Guàrdia Civil ha detingut a Peníscola a un home per la seua presumpta implicació en el robatori de tres patinets elèctrics. El sospitós tallava els cadenats amb una xicoteta cisalla i un dels vehicles va ser recuperat.

Pérez Llorca apel·la a la responsabilitat de Vox i suma l’aval de Catalá per a la seua investidura

El candidat del PP ha assegurat que confia en la responsabilitat de Vox per a fer viable la seua investidura, després de rebre el suport de l'alcaldessa María José Catalá. Ha demanat prudència en els temps i ha lligat l'acord a prioritzar la recuperació.

El Vila-real firmarà la seua millor arrancada en LaLiga si venç al Mallorca

L'equip sumarà el seu millor inici històric si s'imposa al Mallorca en La Ceràmica després de l'aturada de seleccions. Amb una victòria aconseguirà 29 punts en la jornada 13.

El preu de la vivenda puja un 14,5% en la Comunitat i Espanya marca màxim històric

La Comunitat Valenciana anota una alça del 14,5% en vivenda lliure, igual que Balears i només per darrere de Cantàbria. El conjunt d'Espanya bat el seu rècord històric.