Un possible positiu en el concert de Love of Lesbian

El passat 27 de març, un dia abans del Diumenge de Rams i, per tant, del començament de la Setmana Santa, Barcelona va celebrar el primer concert pilot sense distàncies de seguretat. Fins a 5000 persones van assistir al concert de Love of Lesbian al Palau Sant Jordi en el qual ja no era necessari mantenir la distància d’1,5 metres per a evitar el contagi del coronavirus.

Per a controlar el virus, l’organització va fer un garbellat amb test d’antígens a tots els assistents el mateix matí de l’esdeveniment. En este sedàs, 6 persones van donar positiu en covid i no van poder assistir al concert, però ara, el periodista Íñigo Palomar assegura que un altre assistent contagiat no va ser correctament detectat i ha donat positiu diversos dies després, per la qual cosa ja estava infectat el dissabte 27 de març.

L’organització donarà un comunicat el 10 d’abril

«Esta persona va donar negatiu en el test d’antígens el dissabte al matí i va entrar al concert, però ha donat positiu este dimarts, per la qual cosa es creu que o ja estava contagiat el mateix dissabte o es va poder contagiar dins. L’organització diu que no cal alarmar-se perquè, si va donar negatiu en antígens, és que no tenia la suficient càrrega viral per a contagiar» ha dit Palomar. El pròxim dia 10 la mateixa organització donarà un comunicat oficial.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.