Un possible positiu en el concert de Love of Lesbian

El passat 27 de març, un dia abans del Diumenge de Rams i, per tant, del començament de la Setmana Santa, Barcelona va celebrar el primer concert pilot sense distàncies de seguretat. Fins a 5000 persones van assistir al concert de Love of Lesbian al Palau Sant Jordi en el qual ja no era necessari mantenir la distància d’1,5 metres per a evitar el contagi del coronavirus.

Per a controlar el virus, l’organització va fer un garbellat amb test d’antígens a tots els assistents el mateix matí de l’esdeveniment. En este sedàs, 6 persones van donar positiu en covid i no van poder assistir al concert, però ara, el periodista Íñigo Palomar assegura que un altre assistent contagiat no va ser correctament detectat i ha donat positiu diversos dies després, per la qual cosa ja estava infectat el dissabte 27 de març.

L’organització donarà un comunicat el 10 d’abril

«Esta persona va donar negatiu en el test d’antígens el dissabte al matí i va entrar al concert, però ha donat positiu este dimarts, per la qual cosa es creu que o ja estava contagiat el mateix dissabte o es va poder contagiar dins. L’organització diu que no cal alarmar-se perquè, si va donar negatiu en antígens, és que no tenia la suficient càrrega viral per a contagiar» ha dit Palomar. El pròxim dia 10 la mateixa organització donarà un comunicat oficial.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.