Huit anys de presó per abusar sexualment de la neta menor de la parella

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a una pena de presó de huit anys per dos delictes d’abús sexual a un home que va sotmetre a tocaments i altres pràctiques sexuals a una menor d’edat, neta de la seua companya sentimental.

La sentència l’obliga a indemnitzar amb 10.000 euros pels danys morals a la víctima, a la qual tampoc podrà acostar-se ni comunicar-se durant cinc anys.

El primer dels abusos va succeir entre els mesos de març i abril de 2018 quan la menor, llavors d’11 anys, i el seu germà pernoctaven a la casa de la seua àvia, en un municipi de la província de València.

Segons el relat de fets provats que fa la sentència, en almenys dos ocasions la xiqueta es va despertar amb por durant la nit i va cridar a la seua àvia. En lloc d’ella, va ser el condemnat el que va acudir a calmar-la i va aprofitar aquesta situació per a ficar-se en el llit de la xiqueta i abusar sexualment d’ella. L’episodi es va repetir en una segona ocasió abans del mes de juliol del mateix any.

Segons la resolució judicial, les proves testificals, els resultats dels informes psicològics i, sobretot, la declaració de la víctima acrediten l’existència dels tocaments per part de l’acusat a la menor en dos ocasions. La sentència no és ferma i pot ser recorreguda davant el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.