Presó per agredir a un home amb unes tisores després de discutir per menjar en Ontinyent

TISORES

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

La secció quarta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a una dona a un any de presó per ferir a un home amb unes tisores després de mantindre una discussió pel menjar que hi havia en uns contenidors de fem.

 

D’eixa manera consta en la sentència, facilitada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), en la que els jutges condemnen a la dona per un delicte lleu de lesions i un altre delicte de lesions per imprudència. Al costat de la pena de presó, se li imposa indemnitzar a la víctima amb 63.285,02 euros.

 

Els fets es remunten al 4 d’octubre de 2017, al costat d’uns contenidors situats en el carrer del Pintor Josep Segrelles de la localitat d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València). La condemnada es trobava allí al costat d’altres persones buscant menjar, entre les que estava la víctima, de 38 anys.

 

Agressió amb unes tisores

En un moment determinat, es va iniciar una discussió entre els dos motivada pel repartiment del menjar que hi havia en els contenidors. En el transcurs de la mateixa i després d’un canvi d’impressions, la dona va agafar la seua motxilla i va colpejar a la víctima en la clavícula esquerra.

 

La dona sabia que dins de la motxilla hi havia unes tisores de poda, d’uns 19 centímetres de longitud, tancades, i era conscient de les conseqüències lesives per a la integritat física de la víctima. A conseqüència del colp, les tisores van impactar contra la zona clavicular esquerra de la víctima i se li van clavar.

 

L’home va patir diferents lesions que van requerir per a la seua sanitat, a demés d’una primera assistència facultativa, tractament mèdic d’hospitalització i intervenció quirúrgica, pel que va tardar 411 dies a curar-se.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.