13.9 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Presó per agredir a un home amb unes tisores després de discutir per menjar en Ontinyent

TISORES

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

La secció quarta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a una dona a un any de presó per ferir a un home amb unes tisores després de mantindre una discussió pel menjar que hi havia en uns contenidors de fem.

 

D’eixa manera consta en la sentència, facilitada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), en la que els jutges condemnen a la dona per un delicte lleu de lesions i un altre delicte de lesions per imprudència. Al costat de la pena de presó, se li imposa indemnitzar a la víctima amb 63.285,02 euros.

 

Els fets es remunten al 4 d’octubre de 2017, al costat d’uns contenidors situats en el carrer del Pintor Josep Segrelles de la localitat d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València). La condemnada es trobava allí al costat d’altres persones buscant menjar, entre les que estava la víctima, de 38 anys.

 

Agressió amb unes tisores

En un moment determinat, es va iniciar una discussió entre els dos motivada pel repartiment del menjar que hi havia en els contenidors. En el transcurs de la mateixa i després d’un canvi d’impressions, la dona va agafar la seua motxilla i va colpejar a la víctima en la clavícula esquerra.

 

La dona sabia que dins de la motxilla hi havia unes tisores de poda, d’uns 19 centímetres de longitud, tancades, i era conscient de les conseqüències lesives per a la integritat física de la víctima. A conseqüència del colp, les tisores van impactar contra la zona clavicular esquerra de la víctima i se li van clavar.

 

L’home va patir diferents lesions que van requerir per a la seua sanitat, a demés d’una primera assistència facultativa, tractament mèdic d’hospitalització i intervenció quirúrgica, pel que va tardar 411 dies a curar-se.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.