Presó per agredir a un home amb unes tisores després de discutir per menjar en Ontinyent

TISORES

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

La secció quarta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a una dona a un any de presó per ferir a un home amb unes tisores després de mantindre una discussió pel menjar que hi havia en uns contenidors de fem.

 

D’eixa manera consta en la sentència, facilitada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), en la que els jutges condemnen a la dona per un delicte lleu de lesions i un altre delicte de lesions per imprudència. Al costat de la pena de presó, se li imposa indemnitzar a la víctima amb 63.285,02 euros.

 

Els fets es remunten al 4 d’octubre de 2017, al costat d’uns contenidors situats en el carrer del Pintor Josep Segrelles de la localitat d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València). La condemnada es trobava allí al costat d’altres persones buscant menjar, entre les que estava la víctima, de 38 anys.

 

Agressió amb unes tisores

En un moment determinat, es va iniciar una discussió entre els dos motivada pel repartiment del menjar que hi havia en els contenidors. En el transcurs de la mateixa i després d’un canvi d’impressions, la dona va agafar la seua motxilla i va colpejar a la víctima en la clavícula esquerra.

 

La dona sabia que dins de la motxilla hi havia unes tisores de poda, d’uns 19 centímetres de longitud, tancades, i era conscient de les conseqüències lesives per a la integritat física de la víctima. A conseqüència del colp, les tisores van impactar contra la zona clavicular esquerra de la víctima i se li van clavar.

 

L’home va patir diferents lesions que van requerir per a la seua sanitat, a demés d’una primera assistència facultativa, tractament mèdic d’hospitalització i intervenció quirúrgica, pel que va tardar 411 dies a curar-se.

Últimes notícies

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.

Dissenyar la cuina ideal: el valor d’un bon assessorament a La Eliana

Descobreix com escollir la cuina ideal per a tu amb assessoria personalitzada i un compromís amb la sostenibilitat.

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.