Presó per agredir a un home amb unes tisores després de discutir per menjar en Ontinyent

TISORES

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

La secció quarta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a una dona a un any de presó per ferir a un home amb unes tisores després de mantindre una discussió pel menjar que hi havia en uns contenidors de fem.

 

D’eixa manera consta en la sentència, facilitada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), en la que els jutges condemnen a la dona per un delicte lleu de lesions i un altre delicte de lesions per imprudència. Al costat de la pena de presó, se li imposa indemnitzar a la víctima amb 63.285,02 euros.

 

Els fets es remunten al 4 d’octubre de 2017, al costat d’uns contenidors situats en el carrer del Pintor Josep Segrelles de la localitat d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València). La condemnada es trobava allí al costat d’altres persones buscant menjar, entre les que estava la víctima, de 38 anys.

 

Agressió amb unes tisores

En un moment determinat, es va iniciar una discussió entre els dos motivada pel repartiment del menjar que hi havia en els contenidors. En el transcurs de la mateixa i després d’un canvi d’impressions, la dona va agafar la seua motxilla i va colpejar a la víctima en la clavícula esquerra.

 

La dona sabia que dins de la motxilla hi havia unes tisores de poda, d’uns 19 centímetres de longitud, tancades, i era conscient de les conseqüències lesives per a la integritat física de la víctima. A conseqüència del colp, les tisores van impactar contra la zona clavicular esquerra de la víctima i se li van clavar.

 

L’home va patir diferents lesions que van requerir per a la seua sanitat, a demés d’una primera assistència facultativa, tractament mèdic d’hospitalització i intervenció quirúrgica, pel que va tardar 411 dies a curar-se.

Últimes notícies

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.