Presó per agredir a un home amb unes tisores després de discutir per menjar en Ontinyent

TISORES

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

La secció quarta de l’Audiència Provincial de València ha condemnat a una dona a un any de presó per ferir a un home amb unes tisores després de mantindre una discussió pel menjar que hi havia en uns contenidors de fem.

 

D’eixa manera consta en la sentència, facilitada pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), en la que els jutges condemnen a la dona per un delicte lleu de lesions i un altre delicte de lesions per imprudència. Al costat de la pena de presó, se li imposa indemnitzar a la víctima amb 63.285,02 euros.

 

Els fets es remunten al 4 d’octubre de 2017, al costat d’uns contenidors situats en el carrer del Pintor Josep Segrelles de la localitat d’Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València). La condemnada es trobava allí al costat d’altres persones buscant menjar, entre les que estava la víctima, de 38 anys.

 

Agressió amb unes tisores

En un moment determinat, es va iniciar una discussió entre els dos motivada pel repartiment del menjar que hi havia en els contenidors. En el transcurs de la mateixa i després d’un canvi d’impressions, la dona va agafar la seua motxilla i va colpejar a la víctima en la clavícula esquerra.

 

La dona sabia que dins de la motxilla hi havia unes tisores de poda, d’uns 19 centímetres de longitud, tancades, i era conscient de les conseqüències lesives per a la integritat física de la víctima. A conseqüència del colp, les tisores van impactar contra la zona clavicular esquerra de la víctima i se li van clavar.

 

L’home va patir diferents lesions que van requerir per a la seua sanitat, a demés d’una primera assistència facultativa, tractament mèdic d’hospitalització i intervenció quirúrgica, pel que va tardar 411 dies a curar-se.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.