Tres anys i mig de presó per agredir, insultar i humiliar a la seua parella

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a tres anys i mig de presó pels delictes de violència de gènere habitual, contra la integritat moral i maltractaments a un home que va humiliar, va insultar i va arribar a agredir a la seua parella sentimental, amb la qual convivia en un municipi de la província de Castelló.

La Sala li imposa a més l’obligació d’indemnitzar amb 3.000 euros a la víctima pels danys morals que va patir, així com amb 150 euros per les lesions que li va causar. El Tribunal l’absol en canvi d’un delicte continuat d’agressió sexual al no considerar provat la comissió dels fets pels quals estava acusat.

El condemnat i la víctima van començar una relació sentimental de convivència l’any 2016. Segons el relat de fets provats de la resolució, en 2018 l’acusat va canviar i es va tornar dèspota respecte de la seua companya, a la qual obligava a netejar i a fer el menjar. També li deia que no valia per a res, l’acusava d’haver-li sigut infidel i li assegurava que li agradaria tallar-li el coll.

L’home realitzava enregistraments en vídeo de la víctima i, en almenys una ocasió, va contestar el telèfon d’ella i li va impedir parlar amb la seua filla. El 29 d’octubre de 2020 quan tots dos es trobaven en el domicili familiar, la va tornar a insultar, la va colpejar i va arribar fins i tot a orinar-se damunt d’ella.

La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.