Tres anys i mig de presó per agredir, insultar i humiliar a la seua parella

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a tres anys i mig de presó pels delictes de violència de gènere habitual, contra la integritat moral i maltractaments a un home que va humiliar, va insultar i va arribar a agredir a la seua parella sentimental, amb la qual convivia en un municipi de la província de Castelló.

La Sala li imposa a més l’obligació d’indemnitzar amb 3.000 euros a la víctima pels danys morals que va patir, així com amb 150 euros per les lesions que li va causar. El Tribunal l’absol en canvi d’un delicte continuat d’agressió sexual al no considerar provat la comissió dels fets pels quals estava acusat.

El condemnat i la víctima van començar una relació sentimental de convivència l’any 2016. Segons el relat de fets provats de la resolució, en 2018 l’acusat va canviar i es va tornar dèspota respecte de la seua companya, a la qual obligava a netejar i a fer el menjar. També li deia que no valia per a res, l’acusava d’haver-li sigut infidel i li assegurava que li agradaria tallar-li el coll.

L’home realitzava enregistraments en vídeo de la víctima i, en almenys una ocasió, va contestar el telèfon d’ella i li va impedir parlar amb la seua filla. El 29 d’octubre de 2020 quan tots dos es trobaven en el domicili familiar, la va tornar a insultar, la va colpejar i va arribar fins i tot a orinar-se damunt d’ella.

La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.