Presó sense fiança per a l’home detingut en Suïssa per la mort de la seua parella Yésica Daniela

El Jutjat d’Instrucció número 6 de Madrid, en funcions de guàrdia de diligències, ha acordat este divendres, 11 de setembre, l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança del xic detingut la setmana passada en Suïssa com a presumpte autor de l’assassinat de la seua parella Yésica. La víctima va ser trobada morta dins del maleter d’un cotxe en el barri de Patraix en València.

 

Segons ha comunicat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el detingut ha sigut traslladat a Espanya i ha quedat a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona (JVM) número 3 de València, competent en la instrucció d’estes diligències.

 

En els pròxims dies, la magistrada d’este cas celebrarà una compareixença amb presència de Janner J., -presumpte autor del crim de Yésica Daniela-, per a la possible ratificació de les mesures cautelars adoptades pel jutjat de guàrdia de Madrid. 

L’acusat anava a fugir de Suïssa

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere va confirmar el divendres passat el crim com un cas de violència de gènere. El detingut era la parella de Yésica, una xica de 33 anys que va ser localitzada en el maleter del seu propi cotxe.

 

El vehicle estava aparcat en un descampat del carrer de Pablo Meléndez de València. Els amics de la xica assassinada alertaren sobre la desaparició de la víctima. L’acusat del crim també es trobava desaparegut de la ciutat.

 

Janner J., va ser detingut el dijous passat, 3 de setembre, per la Policia en Ginebra (Suïssa), en l’estació central de la ciutat a on es disposava a agarrar un tren per a abandonar el país, segons va informar la Policia.

Últimes notícies

Íñigo Pérez dirigirà al Vila-real les tres pròximes temporades

Íñigo Pérez assumirà la banqueta del Vila-real per a les tres pròximes temporades, rellevant a Marcelino García Toral després de no aconseguir est la renovació del seu contracte.

Pérez Llorca fixa les PAU com a línia roja en la negociació amb el professorat en vaga

Juanfran Pérez Llorca advertix que el desenrotllament normal de les PAU del 2 al 4 de juny és una línia roja en les negociacions amb els sindicats de l'Educació pública.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique la seua inacció davant la vaga educativa indefinida

Compromís reclama la compareixença de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts perquè aclarisca el seu paper en la vaga educativa indefinida i la seua absència de negociació amb els sindicats docents.

Montero, DeJulius, Hezonja, Luwawu-Cabarrot i Bozic formen el quintet ideal de la Lliga Endesa

Jean Montero, David DeJulius, Mario Hezonja, Timothé Luwawu-Cabarrot i Luka Bozic han sigut triats per al quintet ideal de la Lliga Endesa, en una votació que combina opinió de capitans, entrenadors, mitjans i aficionats.

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.

Avís groc per calor en el litoral sud d’Alacant este dimarts per màximes de més de 38 graus

La Aemet activa per a este dimarts el nivell groc per calor en el litoral sud d'Alacant, amb màximes que podrien superar els 38 i fins i tot fregar els 39 graus en la zona d'Orihuela.

La UV i l’UJI recolzen a la docent agredida i reclamen avanços per a tancar la vaga

La Universitat de València i la Universitat Jaume I expressen el seu suport a la docent agredida durant una protesta davant Educació i urgixen a desbloquejar la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.