Anuncios

Presó sense fiança per a l’home detingut en Suïssa per la mort de la seua parella Yésica Daniela

El Jutjat d’Instrucció número 6 de Madrid, en funcions de guàrdia de diligències, ha acordat este divendres, 11 de setembre, l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança del xic detingut la setmana passada en Suïssa com a presumpte autor de l’assassinat de la seua parella Yésica. La víctima va ser trobada morta dins del maleter d’un cotxe en el barri de Patraix en València.

 

Segons ha comunicat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el detingut ha sigut traslladat a Espanya i ha quedat a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona (JVM) número 3 de València, competent en la instrucció d’estes diligències.

Anuncios

 

En els pròxims dies, la magistrada d’este cas celebrarà una compareixença amb presència de Janner J., -presumpte autor del crim de Yésica Daniela-, per a la possible ratificació de les mesures cautelars adoptades pel jutjat de guàrdia de Madrid. 

L’acusat anava a fugir de Suïssa

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere va confirmar el divendres passat el crim com un cas de violència de gènere. El detingut era la parella de Yésica, una xica de 33 anys que va ser localitzada en el maleter del seu propi cotxe.

 

El vehicle estava aparcat en un descampat del carrer de Pablo Meléndez de València. Els amics de la xica assassinada alertaren sobre la desaparició de la víctima. L’acusat del crim també es trobava desaparegut de la ciutat.

 

Janner J., va ser detingut el dijous passat, 3 de setembre, per la Policia en Ginebra (Suïssa), en l’estació central de la ciutat a on es disposava a agarrar un tren per a abandonar el país, segons va informar la Policia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios