Presó sense fiança per a l’home detingut en Suïssa per la mort de la seua parella Yésica Daniela

El Jutjat d’Instrucció número 6 de Madrid, en funcions de guàrdia de diligències, ha acordat este divendres, 11 de setembre, l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança del xic detingut la setmana passada en Suïssa com a presumpte autor de l’assassinat de la seua parella Yésica. La víctima va ser trobada morta dins del maleter d’un cotxe en el barri de Patraix en València.

 

Segons ha comunicat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el detingut ha sigut traslladat a Espanya i ha quedat a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona (JVM) número 3 de València, competent en la instrucció d’estes diligències.

 

En els pròxims dies, la magistrada d’este cas celebrarà una compareixença amb presència de Janner J., -presumpte autor del crim de Yésica Daniela-, per a la possible ratificació de les mesures cautelars adoptades pel jutjat de guàrdia de Madrid. 

L’acusat anava a fugir de Suïssa

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere va confirmar el divendres passat el crim com un cas de violència de gènere. El detingut era la parella de Yésica, una xica de 33 anys que va ser localitzada en el maleter del seu propi cotxe.

 

El vehicle estava aparcat en un descampat del carrer de Pablo Meléndez de València. Els amics de la xica assassinada alertaren sobre la desaparició de la víctima. L’acusat del crim també es trobava desaparegut de la ciutat.

 

Janner J., va ser detingut el dijous passat, 3 de setembre, per la Policia en Ginebra (Suïssa), en l’estació central de la ciutat a on es disposava a agarrar un tren per a abandonar el país, segons va informar la Policia.

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.