Presó sense fiança per a l’home detingut en Suïssa per la mort de la seua parella Yésica Daniela

El Jutjat d’Instrucció número 6 de Madrid, en funcions de guàrdia de diligències, ha acordat este divendres, 11 de setembre, l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança del xic detingut la setmana passada en Suïssa com a presumpte autor de l’assassinat de la seua parella Yésica. La víctima va ser trobada morta dins del maleter d’un cotxe en el barri de Patraix en València.

 

Segons ha comunicat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el detingut ha sigut traslladat a Espanya i ha quedat a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona (JVM) número 3 de València, competent en la instrucció d’estes diligències.

 

En els pròxims dies, la magistrada d’este cas celebrarà una compareixença amb presència de Janner J., -presumpte autor del crim de Yésica Daniela-, per a la possible ratificació de les mesures cautelars adoptades pel jutjat de guàrdia de Madrid. 

L’acusat anava a fugir de Suïssa

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere va confirmar el divendres passat el crim com un cas de violència de gènere. El detingut era la parella de Yésica, una xica de 33 anys que va ser localitzada en el maleter del seu propi cotxe.

 

El vehicle estava aparcat en un descampat del carrer de Pablo Meléndez de València. Els amics de la xica assassinada alertaren sobre la desaparició de la víctima. L’acusat del crim també es trobava desaparegut de la ciutat.

 

Janner J., va ser detingut el dijous passat, 3 de setembre, per la Policia en Ginebra (Suïssa), en l’estació central de la ciutat a on es disposava a agarrar un tren per a abandonar el país, segons va informar la Policia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.