Presó sense fiança per a l’home detingut en Suïssa per la mort de la seua parella Yésica Daniela

El Jutjat d’Instrucció número 6 de Madrid, en funcions de guàrdia de diligències, ha acordat este divendres, 11 de setembre, l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança del xic detingut la setmana passada en Suïssa com a presumpte autor de l’assassinat de la seua parella Yésica. La víctima va ser trobada morta dins del maleter d’un cotxe en el barri de Patraix en València.

 

Segons ha comunicat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), el detingut ha sigut traslladat a Espanya i ha quedat a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona (JVM) número 3 de València, competent en la instrucció d’estes diligències.

 

En els pròxims dies, la magistrada d’este cas celebrarà una compareixença amb presència de Janner J., -presumpte autor del crim de Yésica Daniela-, per a la possible ratificació de les mesures cautelars adoptades pel jutjat de guàrdia de Madrid. 

L’acusat anava a fugir de Suïssa

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere va confirmar el divendres passat el crim com un cas de violència de gènere. El detingut era la parella de Yésica, una xica de 33 anys que va ser localitzada en el maleter del seu propi cotxe.

 

El vehicle estava aparcat en un descampat del carrer de Pablo Meléndez de València. Els amics de la xica assassinada alertaren sobre la desaparició de la víctima. L’acusat del crim també es trobava desaparegut de la ciutat.

 

Janner J., va ser detingut el dijous passat, 3 de setembre, per la Policia en Ginebra (Suïssa), en l’estació central de la ciutat a on es disposava a agarrar un tren per a abandonar el país, segons va informar la Policia.

Últimes notícies

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.