7.9 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

El príncep Carlos de Hohenzollern perd la vida després de caure del vintè primer pis d’un hotel

Imagen del príncipe Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern.

Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida

El príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern ha perdut la vida quan tan solament li quedaven quatre mesos per a disfrutar de la llibertat absoluta. El jove pertanyia a una família de gran poder a Alemanya, però va haver d’apartar-se d’ella després de ser condemnat a presó per un delicte de frau.

  

  

Cal assenyalar que divendres passat, 23 de febrer, se li va concedir al jove de 39 anys un permís de finalització de setmana perquè disfrutara lluny de la presó, ja que la proximitat de la fi de la seua condemna li donava l’oportunitat d’estar lliure cada cert temps. Per açò mateix, el príncep va aprofitar la seua eixida del centre penitenciari de Euskirchen en Renania del Nord-Westfàlia per a viatjar fins a la ciutat alemanya de Frankfurt.

 

El jove va conduir fins a la zona i es va allotjar en el luxosos Hotel Intercontinental. L’home en arribar al lloc, en canvi d’anar a la seua habitació, es va dirigir al terrat de l’hotel, situada en el vintè primer pis de l’edifici i una vegada allí va saltar la tanca de la zona del restaurant i es va precipitar al buit. Va caure més de 60 metres d’altura que van acabar en la seua mort de forma instantània.

  

  

Cal destacar que segons les declaracions d’alguns testimonis, podria deure’s a un possible suïcidi, però les autoritats policials no volen arriscar-se a confirmar tal fet, encara que asseguren que «estem investigant si es tracta d’un suïcidi, ja que no hi ha indicis que siga un accident o un homicidi».

  

  

Aquest final tan dur i dramàtic podria estar lligat als problemes que li van portar a ingressar en la presó. El pròxim mes de juny era la data en què el príncep anava a signar la seua llibertat, però el seu ús de forma fraudulenta dels diners del seu pare podria haver-li jugat una mala passada personal que li va portar a prendre aquesta decisió.

 

Imagen del príncipe Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern.

Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida

 

Va estafar a diversos clients 

L’home va utilitzar els comptes milionaris del seu progenitor per a associar-se amb un empresari per a la creació d’una associació dedicada a temes de comunicació de béns de luxe que va anar un total fracàs.

  

  

Aqueixa ruïna li va portar a delinquir i va estafar a diversos clients als quals els assegurava que realitzava transaccions a fons d’inversió segurs, però eren completament inexistents i ficticis. Després d’aquests fets, el príncep va haver de passar per la presó quatre mesos, en un primer moment.

  

  

Però més tard, en 2014, va arribar la condemna de quatre anys per frau que estava complint actualment. La seua defunció ha commocionat a Alemanya i a l’elit europea que aquests dies no deixen de parlar de la seua defunció.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.