El príncep Carlos de Hohenzollern perd la vida després de caure del vintè primer pis d’un hotel

Imagen del príncipe Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern.

Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida

El príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern ha perdut la vida quan tan solament li quedaven quatre mesos per a disfrutar de la llibertat absoluta. El jove pertanyia a una família de gran poder a Alemanya, però va haver d’apartar-se d’ella després de ser condemnat a presó per un delicte de frau.

  

  

Cal assenyalar que divendres passat, 23 de febrer, se li va concedir al jove de 39 anys un permís de finalització de setmana perquè disfrutara lluny de la presó, ja que la proximitat de la fi de la seua condemna li donava l’oportunitat d’estar lliure cada cert temps. Per açò mateix, el príncep va aprofitar la seua eixida del centre penitenciari de Euskirchen en Renania del Nord-Westfàlia per a viatjar fins a la ciutat alemanya de Frankfurt.

 

El jove va conduir fins a la zona i es va allotjar en el luxosos Hotel Intercontinental. L’home en arribar al lloc, en canvi d’anar a la seua habitació, es va dirigir al terrat de l’hotel, situada en el vintè primer pis de l’edifici i una vegada allí va saltar la tanca de la zona del restaurant i es va precipitar al buit. Va caure més de 60 metres d’altura que van acabar en la seua mort de forma instantània.

  

  

Cal destacar que segons les declaracions d’alguns testimonis, podria deure’s a un possible suïcidi, però les autoritats policials no volen arriscar-se a confirmar tal fet, encara que asseguren que «estem investigant si es tracta d’un suïcidi, ja que no hi ha indicis que siga un accident o un homicidi».

  

  

Aquest final tan dur i dramàtic podria estar lligat als problemes que li van portar a ingressar en la presó. El pròxim mes de juny era la data en què el príncep anava a signar la seua llibertat, però el seu ús de forma fraudulenta dels diners del seu pare podria haver-li jugat una mala passada personal que li va portar a prendre aquesta decisió.

 

Imagen del príncipe Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern.

Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida

 

Va estafar a diversos clients 

L’home va utilitzar els comptes milionaris del seu progenitor per a associar-se amb un empresari per a la creació d’una associació dedicada a temes de comunicació de béns de luxe que va anar un total fracàs.

  

  

Aqueixa ruïna li va portar a delinquir i va estafar a diversos clients als quals els assegurava que realitzava transaccions a fons d’inversió segurs, però eren completament inexistents i ficticis. Després d’aquests fets, el príncep va haver de passar per la presó quatre mesos, en un primer moment.

  

  

Però més tard, en 2014, va arribar la condemna de quatre anys per frau que estava complint actualment. La seua defunció ha commocionat a Alemanya i a l’elit europea que aquests dies no deixen de parlar de la seua defunció.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU