20.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

El príncep Carlos de Hohenzollern perd la vida després de caure del vintè primer pis d’un hotel

Imagen del príncipe Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern.

Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida

El príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern ha perdut la vida quan tan solament li quedaven quatre mesos per a disfrutar de la llibertat absoluta. El jove pertanyia a una família de gran poder a Alemanya, però va haver d’apartar-se d’ella després de ser condemnat a presó per un delicte de frau.

  

  

Cal assenyalar que divendres passat, 23 de febrer, se li va concedir al jove de 39 anys un permís de finalització de setmana perquè disfrutara lluny de la presó, ja que la proximitat de la fi de la seua condemna li donava l’oportunitat d’estar lliure cada cert temps. Per açò mateix, el príncep va aprofitar la seua eixida del centre penitenciari de Euskirchen en Renania del Nord-Westfàlia per a viatjar fins a la ciutat alemanya de Frankfurt.

 

El jove va conduir fins a la zona i es va allotjar en el luxosos Hotel Intercontinental. L’home en arribar al lloc, en canvi d’anar a la seua habitació, es va dirigir al terrat de l’hotel, situada en el vintè primer pis de l’edifici i una vegada allí va saltar la tanca de la zona del restaurant i es va precipitar al buit. Va caure més de 60 metres d’altura que van acabar en la seua mort de forma instantània.

  

  

Cal destacar que segons les declaracions d’alguns testimonis, podria deure’s a un possible suïcidi, però les autoritats policials no volen arriscar-se a confirmar tal fet, encara que asseguren que «estem investigant si es tracta d’un suïcidi, ja que no hi ha indicis que siga un accident o un homicidi».

  

  

Aquest final tan dur i dramàtic podria estar lligat als problemes que li van portar a ingressar en la presó. El pròxim mes de juny era la data en què el príncep anava a signar la seua llibertat, però el seu ús de forma fraudulenta dels diners del seu pare podria haver-li jugat una mala passada personal que li va portar a prendre aquesta decisió.

 

Imagen del príncipe Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern.

Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida

 

Va estafar a diversos clients 

L’home va utilitzar els comptes milionaris del seu progenitor per a associar-se amb un empresari per a la creació d’una associació dedicada a temes de comunicació de béns de luxe que va anar un total fracàs.

  

  

Aqueixa ruïna li va portar a delinquir i va estafar a diversos clients als quals els assegurava que realitzava transaccions a fons d’inversió segurs, però eren completament inexistents i ficticis. Després d’aquests fets, el príncep va haver de passar per la presó quatre mesos, en un primer moment.

  

  

Però més tard, en 2014, va arribar la condemna de quatre anys per frau que estava complint actualment. La seua defunció ha commocionat a Alemanya i a l’elit europea que aquests dies no deixen de parlar de la seua defunció.

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.