16.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

El príncep Carlos de Hohenzollern perd la vida després de caure del vintè primer pis d’un hotel

Imagen del príncipe Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern.

Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida

El príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern ha perdut la vida quan tan solament li quedaven quatre mesos per a disfrutar de la llibertat absoluta. El jove pertanyia a una família de gran poder a Alemanya, però va haver d’apartar-se d’ella després de ser condemnat a presó per un delicte de frau.

  

  

Cal assenyalar que divendres passat, 23 de febrer, se li va concedir al jove de 39 anys un permís de finalització de setmana perquè disfrutara lluny de la presó, ja que la proximitat de la fi de la seua condemna li donava l’oportunitat d’estar lliure cada cert temps. Per açò mateix, el príncep va aprofitar la seua eixida del centre penitenciari de Euskirchen en Renania del Nord-Westfàlia per a viatjar fins a la ciutat alemanya de Frankfurt.

 

El jove va conduir fins a la zona i es va allotjar en el luxosos Hotel Intercontinental. L’home en arribar al lloc, en canvi d’anar a la seua habitació, es va dirigir al terrat de l’hotel, situada en el vintè primer pis de l’edifici i una vegada allí va saltar la tanca de la zona del restaurant i es va precipitar al buit. Va caure més de 60 metres d’altura que van acabar en la seua mort de forma instantània.

  

  

Cal destacar que segons les declaracions d’alguns testimonis, podria deure’s a un possible suïcidi, però les autoritats policials no volen arriscar-se a confirmar tal fet, encara que asseguren que «estem investigant si es tracta d’un suïcidi, ja que no hi ha indicis que siga un accident o un homicidi».

  

  

Aquest final tan dur i dramàtic podria estar lligat als problemes que li van portar a ingressar en la presó. El pròxim mes de juny era la data en què el príncep anava a signar la seua llibertat, però el seu ús de forma fraudulenta dels diners del seu pare podria haver-li jugat una mala passada personal que li va portar a prendre aquesta decisió.

 

Imagen del príncipe Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern.

Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida

 

Va estafar a diversos clients 

L’home va utilitzar els comptes milionaris del seu progenitor per a associar-se amb un empresari per a la creació d’una associació dedicada a temes de comunicació de béns de luxe que va anar un total fracàs.

  

  

Aqueixa ruïna li va portar a delinquir i va estafar a diversos clients als quals els assegurava que realitzava transaccions a fons d’inversió segurs, però eren completament inexistents i ficticis. Després d’aquests fets, el príncep va haver de passar per la presó quatre mesos, en un primer moment.

  

  

Però més tard, en 2014, va arribar la condemna de quatre anys per frau que estava complint actualment. La seua defunció ha commocionat a Alemanya i a l’elit europea que aquests dies no deixen de parlar de la seua defunció.

Últimes notícies

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.

CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda

Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.

Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos

El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.