Quatre encaputxats assalten a una família xinesa per a robar-li 225.000 euros en València

Imagen de archivo de varios billetes de 500, 200, 100, 50, 20 y 10 euros

Els assaltants van conseguir robar 225.000 euros i algunes joies | Pixabay

 

Un mes abans de què començara l’estat d’alarma, quatre assaltants van entrar en un pis de luxe d’una família xinesa pròxim a la Ciutat de la Justícia de València per a segrestar durant una hora a dos dones i robar-les 225.000 euros en metàl·lic i algunes joies. Actualment, un d’ells ja ha sigut detingut.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els assaltants, que anaven encaputxats i portaven armes blanques, van entrar en la casa després d’amagar-se fora i esperar que isqueren. La primera en topar-se amb ells va ser la dona major, de 70 anys. Els encaputxats la van entrar dins de la casa de forma violenta i la van lligar de mans i peus en una cadira amb algunes brides. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En sentir soroll, l’altra dona, de 48 anys, filla de l’altra, es va arrimar al lloc dels fets i va ser interceptada pels atracadors, que també la lligaren a una altra cadira mentres registraven els dormitoris buscant la caixa forta

 

Els assaltants van trobar amb molta facilitat el que buscaven, per este motiu, els investigadors de la Policia Nacional sospiten que tenien informació prèvia sobre la ubicació de la caixa forta i dels diners que anaven a trobar dins. Pel que pareix, els diners estaven destinats a la compra d’una nau industrial en un municipi de l’Horta.

 

El presumpte atracador va cometre un altre robatori

Els atracadors obligaren a la filla a donar-los les claus de la caixa forta, amb l’amenaça de matar a sa mare. D’esta forma, en només una hora, els assaltants havien conseguit el seu objectiu i havien abandonat la casa. 

 

Els agents de la Policia Nacional han pogut arribar fins a un dels atracadors a partir de les gravacions de la càmera de seguretat que les víctimes tenien instal·lada en el menjador.

 

El presumpte atracador, detingut el passat 7 de maig en València, és el mateix que el passat 8 de desembre va cometre un altre robatori amb una còmplice en el que es va despenjar amb una corda des d’un terrat i es va colar per la finestra quan en el pis estaven els seus tres habitants.

Últimes notícies

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.

Montero i Sako es reincorporen al València Basket abans de la Final Four de l’Eurolliga

Jean Montero i Neal Sako se sumen de nou als entrenaments del València Basket després de superar els seus problemes físics, a pocs dies de la semifinal d'Eurolliga davant el Reial Madrid.