13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Quatre encaputxats assalten a una família xinesa per a robar-li 225.000 euros en València

Imagen de archivo de varios billetes de 500, 200, 100, 50, 20 y 10 euros

Els assaltants van conseguir robar 225.000 euros i algunes joies | Pixabay

 

Un mes abans de què començara l’estat d’alarma, quatre assaltants van entrar en un pis de luxe d’una família xinesa pròxim a la Ciutat de la Justícia de València per a segrestar durant una hora a dos dones i robar-les 225.000 euros en metàl·lic i algunes joies. Actualment, un d’ells ja ha sigut detingut.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els assaltants, que anaven encaputxats i portaven armes blanques, van entrar en la casa després d’amagar-se fora i esperar que isqueren. La primera en topar-se amb ells va ser la dona major, de 70 anys. Els encaputxats la van entrar dins de la casa de forma violenta i la van lligar de mans i peus en una cadira amb algunes brides. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En sentir soroll, l’altra dona, de 48 anys, filla de l’altra, es va arrimar al lloc dels fets i va ser interceptada pels atracadors, que també la lligaren a una altra cadira mentres registraven els dormitoris buscant la caixa forta

 

Els assaltants van trobar amb molta facilitat el que buscaven, per este motiu, els investigadors de la Policia Nacional sospiten que tenien informació prèvia sobre la ubicació de la caixa forta i dels diners que anaven a trobar dins. Pel que pareix, els diners estaven destinats a la compra d’una nau industrial en un municipi de l’Horta.

 

El presumpte atracador va cometre un altre robatori

Els atracadors obligaren a la filla a donar-los les claus de la caixa forta, amb l’amenaça de matar a sa mare. D’esta forma, en només una hora, els assaltants havien conseguit el seu objectiu i havien abandonat la casa. 

 

Els agents de la Policia Nacional han pogut arribar fins a un dels atracadors a partir de les gravacions de la càmera de seguretat que les víctimes tenien instal·lada en el menjador.

 

El presumpte atracador, detingut el passat 7 de maig en València, és el mateix que el passat 8 de desembre va cometre un altre robatori amb una còmplice en el que es va despenjar amb una corda des d’un terrat i es va colar per la finestra quan en el pis estaven els seus tres habitants.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.

Danjuma i Thierry seguixen sense entrenar-se i són dubte per al derbi davant el Llevant

L'extrem neerlandés i el lateral portugués van treballar al marge per tercer i segon dia, respectivament, i la seua presència en el Ciutat de València va quedar en l'aire.

València suspén l’Any Nou Xinés i tanca parcs per l’avís taronja de vent

València ha suspés la celebració de l'Any Nou Xinés i ha tancat parcs i jardins per l'avís taronja de vent. L'Ajuntament reforça servicis i suspén activitats a l'aire lliure mentres dure la previsió.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi

Xàbia ha homenatjat les dos víctimes de l'incendi amb un minut de silenci i ha decretat dol oficial. L'edifici es manté estable i els veïns tornaran de manera gradual mentres s'investiga la causa.

Alacant suspén el dissabte ramblero i ajorna el Carnestoltes al divendres 20 pel vent

L'Ajuntament ha suspés el dissabte ramblero del dia 14 per l'alerta taronja de vent i trasllada la celebració del Carnestoltes a la nit del divendres 20. La mesura inclou restriccions en terrasses, esport a l'aire lliure i tancament del cementeri fins al diumenge a les 8.

Pedro Martínez alerta d’un viatge dur i de la incòmoda pista d’Andorra

El tècnic del València Basket va advertir de la dificultat del dol a Andorra pel desplaçament, la incomoditat de la pista i el canvi d'entrenador rival. També va assenyalar el desgast després de l'Eurolliga i les molèsties de Matt Costello.

La Fiscalia manté 10 anys de presó per al presumpte patró d’una pastera amb quatre morts

La Fiscalia d'Alacant ha mantingut la petició de 10 anys de presó per a un home acusat de dirigir una pastera en la qual van morir quatre tripulants. L'acusat nega ser el patró i el juí ha quedat vist per a sentència.

Luis Vázquez amenaça al Vila-real en el Coliseum

El Getafe rep a un Vila-real que ha recuperat la victòria, amb Luis Vázquez en ratxa com a focus del perill. Marcelino aconseguix 200 partits entre baixes i un calendari atapeït.