Quatre encaputxats assalten a una família xinesa per a robar-li 225.000 euros en València

Imagen de archivo de varios billetes de 500, 200, 100, 50, 20 y 10 euros

Els assaltants van conseguir robar 225.000 euros i algunes joies | Pixabay

 

Un mes abans de què començara l’estat d’alarma, quatre assaltants van entrar en un pis de luxe d’una família xinesa pròxim a la Ciutat de la Justícia de València per a segrestar durant una hora a dos dones i robar-les 225.000 euros en metàl·lic i algunes joies. Actualment, un d’ells ja ha sigut detingut.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els assaltants, que anaven encaputxats i portaven armes blanques, van entrar en la casa després d’amagar-se fora i esperar que isqueren. La primera en topar-se amb ells va ser la dona major, de 70 anys. Els encaputxats la van entrar dins de la casa de forma violenta i la van lligar de mans i peus en una cadira amb algunes brides. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En sentir soroll, l’altra dona, de 48 anys, filla de l’altra, es va arrimar al lloc dels fets i va ser interceptada pels atracadors, que també la lligaren a una altra cadira mentres registraven els dormitoris buscant la caixa forta

 

Els assaltants van trobar amb molta facilitat el que buscaven, per este motiu, els investigadors de la Policia Nacional sospiten que tenien informació prèvia sobre la ubicació de la caixa forta i dels diners que anaven a trobar dins. Pel que pareix, els diners estaven destinats a la compra d’una nau industrial en un municipi de l’Horta.

 

El presumpte atracador va cometre un altre robatori

Els atracadors obligaren a la filla a donar-los les claus de la caixa forta, amb l’amenaça de matar a sa mare. D’esta forma, en només una hora, els assaltants havien conseguit el seu objectiu i havien abandonat la casa. 

 

Els agents de la Policia Nacional han pogut arribar fins a un dels atracadors a partir de les gravacions de la càmera de seguretat que les víctimes tenien instal·lada en el menjador.

 

El presumpte atracador, detingut el passat 7 de maig en València, és el mateix que el passat 8 de desembre va cometre un altre robatori amb una còmplice en el que es va despenjar amb una corda des d’un terrat i es va colar per la finestra quan en el pis estaven els seus tres habitants.

Últimes notícies

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.