14.7 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Quatre encaputxats assalten a una família xinesa per a robar-li 225.000 euros en València

Imagen de archivo de varios billetes de 500, 200, 100, 50, 20 y 10 euros

Els assaltants van conseguir robar 225.000 euros i algunes joies | Pixabay

 

Un mes abans de què començara l’estat d’alarma, quatre assaltants van entrar en un pis de luxe d’una família xinesa pròxim a la Ciutat de la Justícia de València per a segrestar durant una hora a dos dones i robar-les 225.000 euros en metàl·lic i algunes joies. Actualment, un d’ells ja ha sigut detingut.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els assaltants, que anaven encaputxats i portaven armes blanques, van entrar en la casa després d’amagar-se fora i esperar que isqueren. La primera en topar-se amb ells va ser la dona major, de 70 anys. Els encaputxats la van entrar dins de la casa de forma violenta i la van lligar de mans i peus en una cadira amb algunes brides. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En sentir soroll, l’altra dona, de 48 anys, filla de l’altra, es va arrimar al lloc dels fets i va ser interceptada pels atracadors, que també la lligaren a una altra cadira mentres registraven els dormitoris buscant la caixa forta

 

Els assaltants van trobar amb molta facilitat el que buscaven, per este motiu, els investigadors de la Policia Nacional sospiten que tenien informació prèvia sobre la ubicació de la caixa forta i dels diners que anaven a trobar dins. Pel que pareix, els diners estaven destinats a la compra d’una nau industrial en un municipi de l’Horta.

 

El presumpte atracador va cometre un altre robatori

Els atracadors obligaren a la filla a donar-los les claus de la caixa forta, amb l’amenaça de matar a sa mare. D’esta forma, en només una hora, els assaltants havien conseguit el seu objectiu i havien abandonat la casa. 

 

Els agents de la Policia Nacional han pogut arribar fins a un dels atracadors a partir de les gravacions de la càmera de seguretat que les víctimes tenien instal·lada en el menjador.

 

El presumpte atracador, detingut el passat 7 de maig en València, és el mateix que el passat 8 de desembre va cometre un altre robatori amb una còmplice en el que es va despenjar amb una corda des d’un terrat i es va colar per la finestra quan en el pis estaven els seus tres habitants.

Últimes notícies

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.

Van intentar ocupar la vivenda dos vegades: els detinguts pels homicidis a Elx han passat a disposició judicial

Els dos sospitosos, de 19 i 35 anys i de nacionalitat polonesa, han passat a disposició judicial després d'hores atrinxerats en una casa de la pedania de la Marina. Abans havien intentat ocupar la vivenda dos vegades; l'agressió va deixar dos morts i un ferit greu.