Quatre encaputxats assalten a una família xinesa per a robar-li 225.000 euros en València

Imagen de archivo de varios billetes de 500, 200, 100, 50, 20 y 10 euros

Els assaltants van conseguir robar 225.000 euros i algunes joies | Pixabay

 

Un mes abans de què començara l’estat d’alarma, quatre assaltants van entrar en un pis de luxe d’una família xinesa pròxim a la Ciutat de la Justícia de València per a segrestar durant una hora a dos dones i robar-les 225.000 euros en metàl·lic i algunes joies. Actualment, un d’ells ja ha sigut detingut.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els assaltants, que anaven encaputxats i portaven armes blanques, van entrar en la casa després d’amagar-se fora i esperar que isqueren. La primera en topar-se amb ells va ser la dona major, de 70 anys. Els encaputxats la van entrar dins de la casa de forma violenta i la van lligar de mans i peus en una cadira amb algunes brides. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En sentir soroll, l’altra dona, de 48 anys, filla de l’altra, es va arrimar al lloc dels fets i va ser interceptada pels atracadors, que també la lligaren a una altra cadira mentres registraven els dormitoris buscant la caixa forta

 

Els assaltants van trobar amb molta facilitat el que buscaven, per este motiu, els investigadors de la Policia Nacional sospiten que tenien informació prèvia sobre la ubicació de la caixa forta i dels diners que anaven a trobar dins. Pel que pareix, els diners estaven destinats a la compra d’una nau industrial en un municipi de l’Horta.

 

El presumpte atracador va cometre un altre robatori

Els atracadors obligaren a la filla a donar-los les claus de la caixa forta, amb l’amenaça de matar a sa mare. D’esta forma, en només una hora, els assaltants havien conseguit el seu objectiu i havien abandonat la casa. 

 

Els agents de la Policia Nacional han pogut arribar fins a un dels atracadors a partir de les gravacions de la càmera de seguretat que les víctimes tenien instal·lada en el menjador.

 

El presumpte atracador, detingut el passat 7 de maig en València, és el mateix que el passat 8 de desembre va cometre un altre robatori amb una còmplice en el que es va despenjar amb una corda des d’un terrat i es va colar per la finestra quan en el pis estaven els seus tres habitants.

Últimes notícies

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.

Vox anuncia que els pressupostos de 2026 seran els tercers de la legislatura en la Comunitat Valenciana

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026 que Vox preveu registrar este divendres seran els tercers de l'actual legislatura, marcada per dos pròrrogues i per la dependència de la majoria de PP i Vox en Les Corts.

Vox i PP tanquen un acord per a presentar els Pressupostos de la Generalitat de 2026 en Les Corts

Vox confirma un acord amb el Consell del PP per a registrar este divendres els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i aprovar-los en Les Corts el 21 i 22 de juliol.