Detinguda pel robatori d’una casa habitada en València

Lladre

El sospitós ha fugit per la porta principal de la casa | Pixabay

 

Este dissabte, agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència dins d’una casa habitada per persones. Esta mateixa setmana ja s’havia detingut al seu còmplice, un xic de 33 anys, amb un ampli historial delictiu. 

 

Les investigacions s’han iniciat quan les autoritats han tingut coneixement d’este robatori en el districte d’Abastos de la ciutat. En este moment, s’han dirigit al lloc dels fets i han observat a un xic despenjant-se amb una corda des del terrat i entrant per una finestra mentres hi havia persones dins.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan els agents han entrat en la casa, han trobat que estava habitada per tres persones mentres que el sospitós ha fugit per la porta principal, agafant al seu pas un ganivet i una bandolera amb pertinences.

 

La xica ha mossegat el braç d’una de les víctimes

Una de les víctimes ha pujat al terrat a on es trobava la corda lligada i han localitzat allí a una xica fumant que no era de la comunitat, per això l’han retés, i mentres forcejaven amb ella, ha mossegat el braç de una de les persones afectades i ha conseguit fugir per les escales. En el forcejament la víctima li ha conseguit llevar una motxilla en la que hi havien algunes ferramentes i un telèfon mòbil.

 

Durant les investigacions, els agents han identificat, gràcies als objectes abandonats en el lloc, a un xic, amb un ampli historial delictiu, que ha sigut detingut i posat a disposició judicial.

 

Seguint les investigacions finalment també s’ha identificat a la xica, que ha sigut detinguda este dissabte, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.