Detinguda pel robatori d’una casa habitada en València

Lladre

El sospitós ha fugit per la porta principal de la casa | Pixabay

 

Este dissabte, agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència dins d’una casa habitada per persones. Esta mateixa setmana ja s’havia detingut al seu còmplice, un xic de 33 anys, amb un ampli historial delictiu. 

 

Les investigacions s’han iniciat quan les autoritats han tingut coneixement d’este robatori en el districte d’Abastos de la ciutat. En este moment, s’han dirigit al lloc dels fets i han observat a un xic despenjant-se amb una corda des del terrat i entrant per una finestra mentres hi havia persones dins.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan els agents han entrat en la casa, han trobat que estava habitada per tres persones mentres que el sospitós ha fugit per la porta principal, agafant al seu pas un ganivet i una bandolera amb pertinences.

 

La xica ha mossegat el braç d’una de les víctimes

Una de les víctimes ha pujat al terrat a on es trobava la corda lligada i han localitzat allí a una xica fumant que no era de la comunitat, per això l’han retés, i mentres forcejaven amb ella, ha mossegat el braç de una de les persones afectades i ha conseguit fugir per les escales. En el forcejament la víctima li ha conseguit llevar una motxilla en la que hi havien algunes ferramentes i un telèfon mòbil.

 

Durant les investigacions, els agents han identificat, gràcies als objectes abandonats en el lloc, a un xic, amb un ampli historial delictiu, que ha sigut detingut i posat a disposició judicial.

 

Seguint les investigacions finalment també s’ha identificat a la xica, que ha sigut detinguda este dissabte, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.