Detinguda pel robatori d’una casa habitada en València

Lladre

El sospitós ha fugit per la porta principal de la casa | Pixabay

 

Este dissabte, agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència dins d’una casa habitada per persones. Esta mateixa setmana ja s’havia detingut al seu còmplice, un xic de 33 anys, amb un ampli historial delictiu. 

 

Les investigacions s’han iniciat quan les autoritats han tingut coneixement d’este robatori en el districte d’Abastos de la ciutat. En este moment, s’han dirigit al lloc dels fets i han observat a un xic despenjant-se amb una corda des del terrat i entrant per una finestra mentres hi havia persones dins.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan els agents han entrat en la casa, han trobat que estava habitada per tres persones mentres que el sospitós ha fugit per la porta principal, agafant al seu pas un ganivet i una bandolera amb pertinences.

 

La xica ha mossegat el braç d’una de les víctimes

Una de les víctimes ha pujat al terrat a on es trobava la corda lligada i han localitzat allí a una xica fumant que no era de la comunitat, per això l’han retés, i mentres forcejaven amb ella, ha mossegat el braç de una de les persones afectades i ha conseguit fugir per les escales. En el forcejament la víctima li ha conseguit llevar una motxilla en la que hi havien algunes ferramentes i un telèfon mòbil.

 

Durant les investigacions, els agents han identificat, gràcies als objectes abandonats en el lloc, a un xic, amb un ampli historial delictiu, que ha sigut detingut i posat a disposició judicial.

 

Seguint les investigacions finalment també s’ha identificat a la xica, que ha sigut detinguda este dissabte, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.