13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detinguda pel robatori d’una casa habitada en València

Lladre

El sospitós ha fugit per la porta principal de la casa | Pixabay

 

Este dissabte, agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència dins d’una casa habitada per persones. Esta mateixa setmana ja s’havia detingut al seu còmplice, un xic de 33 anys, amb un ampli historial delictiu. 

 

Les investigacions s’han iniciat quan les autoritats han tingut coneixement d’este robatori en el districte d’Abastos de la ciutat. En este moment, s’han dirigit al lloc dels fets i han observat a un xic despenjant-se amb una corda des del terrat i entrant per una finestra mentres hi havia persones dins.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan els agents han entrat en la casa, han trobat que estava habitada per tres persones mentres que el sospitós ha fugit per la porta principal, agafant al seu pas un ganivet i una bandolera amb pertinences.

 

La xica ha mossegat el braç d’una de les víctimes

Una de les víctimes ha pujat al terrat a on es trobava la corda lligada i han localitzat allí a una xica fumant que no era de la comunitat, per això l’han retés, i mentres forcejaven amb ella, ha mossegat el braç de una de les persones afectades i ha conseguit fugir per les escales. En el forcejament la víctima li ha conseguit llevar una motxilla en la que hi havien algunes ferramentes i un telèfon mòbil.

 

Durant les investigacions, els agents han identificat, gràcies als objectes abandonats en el lloc, a un xic, amb un ampli historial delictiu, que ha sigut detingut i posat a disposició judicial.

 

Seguint les investigacions finalment també s’ha identificat a la xica, que ha sigut detinguda este dissabte, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.