Detinguda pel robatori d’una casa habitada en València

Lladre

El sospitós ha fugit per la porta principal de la casa | Pixabay

 

Este dissabte, agents de la Policia Nacional han detingut en València a una xica de 32 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència dins d’una casa habitada per persones. Esta mateixa setmana ja s’havia detingut al seu còmplice, un xic de 33 anys, amb un ampli historial delictiu. 

 

Les investigacions s’han iniciat quan les autoritats han tingut coneixement d’este robatori en el districte d’Abastos de la ciutat. En este moment, s’han dirigit al lloc dels fets i han observat a un xic despenjant-se amb una corda des del terrat i entrant per una finestra mentres hi havia persones dins.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quan els agents han entrat en la casa, han trobat que estava habitada per tres persones mentres que el sospitós ha fugit per la porta principal, agafant al seu pas un ganivet i una bandolera amb pertinences.

 

La xica ha mossegat el braç d’una de les víctimes

Una de les víctimes ha pujat al terrat a on es trobava la corda lligada i han localitzat allí a una xica fumant que no era de la comunitat, per això l’han retés, i mentres forcejaven amb ella, ha mossegat el braç de una de les persones afectades i ha conseguit fugir per les escales. En el forcejament la víctima li ha conseguit llevar una motxilla en la que hi havien algunes ferramentes i un telèfon mòbil.

 

Durant les investigacions, els agents han identificat, gràcies als objectes abandonats en el lloc, a un xic, amb un ampli historial delictiu, que ha sigut detingut i posat a disposició judicial.

 

Seguint les investigacions finalment també s’ha identificat a la xica, que ha sigut detinguda este dissabte, com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència. La detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal