Quatre ferits en un accident amb 9 cotxes implicats Castelló de la Plana

 

Un total de quatre persones han acabat ferides este dimecres en un accident amb nou cotxes implicats en la Ronda Nord de Castelló de la Plana, al seu pas per l’avinguda  de Lidón. La ronda de circumval·lació sentit districte marítim ha estat tallada al trànsit durant mitja hora mentres es retiraven de la via els turismes implicats.

 

Agents de la Policia Local de Castelló, juntament amb dotacions del servici d’emergències sanitàries, han intervingut cap a les 14.30 hores en la ronda a causa d’un «aparatós» accident de trànsit en el que han estat implicats nou cotxes. A conseqüència del xoc, han quedat creuats sobre la calçada els cotxes, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El sinistre s’ha produït quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’accidents, un dos cotxes han col·lidit lateralment i han obstaculitzat el trànsit.

 

Les víctimes han necessitat assistència mèdica

A causa d’esta circumstància, els altres cotxes que circulaven en eixe moment per la via han fet diferents maniobres i alguns d’ells s’han eixit de la via mentres que uns altres conseguien evitar xocar contra els turismes implicats en el primer accident.

 

Les persones lesionades han rebut assistència mèdica per part dels facultatius de diferents dotacions dels servicis d’emergències sanitàries que s’han traslladat al lloc de l’accident i no ha sigut necessari el seu trasllat a cap centre mèdic.

 

Finalment, a causa de l’aparatositat de l’accident, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit la ronda de circumval·lació sentit districte marítim durant mitja hora pel fet que el sinistre ha generat una important retenció de trànsit. Finalment cap a les 15.00 hores de la vesprada, s’han retirat de la via els cotxes accidentats i s’ha représ la circulació.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.