Anuncios

Quatre ferits en un accident amb 9 cotxes implicats Castelló de la Plana

 

Un total de quatre persones han acabat ferides este dimecres en un accident amb nou cotxes implicats en la Ronda Nord de Castelló de la Plana, al seu pas per l’avinguda  de Lidón. La ronda de circumval·lació sentit districte marítim ha estat tallada al trànsit durant mitja hora mentres es retiraven de la via els turismes implicats.

 

Agents de la Policia Local de Castelló, juntament amb dotacions del servici d’emergències sanitàries, han intervingut cap a les 14.30 hores en la ronda a causa d’un «aparatós» accident de trànsit en el que han estat implicats nou cotxes. A conseqüència del xoc, han quedat creuats sobre la calçada els cotxes, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

Anuncios

 

El sinistre s’ha produït quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’accidents, un dos cotxes han col·lidit lateralment i han obstaculitzat el trànsit.

 

Les víctimes han necessitat assistència mèdica

A causa d’esta circumstància, els altres cotxes que circulaven en eixe moment per la via han fet diferents maniobres i alguns d’ells s’han eixit de la via mentres que uns altres conseguien evitar xocar contra els turismes implicats en el primer accident.

 

Les persones lesionades han rebut assistència mèdica per part dels facultatius de diferents dotacions dels servicis d’emergències sanitàries que s’han traslladat al lloc de l’accident i no ha sigut necessari el seu trasllat a cap centre mèdic.

 

Finalment, a causa de l’aparatositat de l’accident, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit la ronda de circumval·lació sentit districte marítim durant mitja hora pel fet que el sinistre ha generat una important retenció de trànsit. Finalment cap a les 15.00 hores de la vesprada, s’han retirat de la via els cotxes accidentats i s’ha représ la circulació.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.
Anuncios