Quatre ferits en un accident amb 9 cotxes implicats Castelló de la Plana

 

Un total de quatre persones han acabat ferides este dimecres en un accident amb nou cotxes implicats en la Ronda Nord de Castelló de la Plana, al seu pas per l’avinguda  de Lidón. La ronda de circumval·lació sentit districte marítim ha estat tallada al trànsit durant mitja hora mentres es retiraven de la via els turismes implicats.

 

Agents de la Policia Local de Castelló, juntament amb dotacions del servici d’emergències sanitàries, han intervingut cap a les 14.30 hores en la ronda a causa d’un «aparatós» accident de trànsit en el que han estat implicats nou cotxes. A conseqüència del xoc, han quedat creuats sobre la calçada els cotxes, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El sinistre s’ha produït quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’accidents, un dos cotxes han col·lidit lateralment i han obstaculitzat el trànsit.

 

Les víctimes han necessitat assistència mèdica

A causa d’esta circumstància, els altres cotxes que circulaven en eixe moment per la via han fet diferents maniobres i alguns d’ells s’han eixit de la via mentres que uns altres conseguien evitar xocar contra els turismes implicats en el primer accident.

 

Les persones lesionades han rebut assistència mèdica per part dels facultatius de diferents dotacions dels servicis d’emergències sanitàries que s’han traslladat al lloc de l’accident i no ha sigut necessari el seu trasllat a cap centre mèdic.

 

Finalment, a causa de l’aparatositat de l’accident, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit la ronda de circumval·lació sentit districte marítim durant mitja hora pel fet que el sinistre ha generat una important retenció de trànsit. Finalment cap a les 15.00 hores de la vesprada, s’han retirat de la via els cotxes accidentats i s’ha représ la circulació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.