Quatre ferits en un accident amb 9 cotxes implicats Castelló de la Plana

 

Un total de quatre persones han acabat ferides este dimecres en un accident amb nou cotxes implicats en la Ronda Nord de Castelló de la Plana, al seu pas per l’avinguda  de Lidón. La ronda de circumval·lació sentit districte marítim ha estat tallada al trànsit durant mitja hora mentres es retiraven de la via els turismes implicats.

 

Agents de la Policia Local de Castelló, juntament amb dotacions del servici d’emergències sanitàries, han intervingut cap a les 14.30 hores en la ronda a causa d’un «aparatós» accident de trànsit en el que han estat implicats nou cotxes. A conseqüència del xoc, han quedat creuats sobre la calçada els cotxes, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El sinistre s’ha produït quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’accidents, un dos cotxes han col·lidit lateralment i han obstaculitzat el trànsit.

 

Les víctimes han necessitat assistència mèdica

A causa d’esta circumstància, els altres cotxes que circulaven en eixe moment per la via han fet diferents maniobres i alguns d’ells s’han eixit de la via mentres que uns altres conseguien evitar xocar contra els turismes implicats en el primer accident.

 

Les persones lesionades han rebut assistència mèdica per part dels facultatius de diferents dotacions dels servicis d’emergències sanitàries que s’han traslladat al lloc de l’accident i no ha sigut necessari el seu trasllat a cap centre mèdic.

 

Finalment, a causa de l’aparatositat de l’accident, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit la ronda de circumval·lació sentit districte marítim durant mitja hora pel fet que el sinistre ha generat una important retenció de trànsit. Finalment cap a les 15.00 hores de la vesprada, s’han retirat de la via els cotxes accidentats i s’ha représ la circulació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PSPV i Compromís exigixen explicacions per un assessor de Massó que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a Plans Massó aclarir la contractació d'un assessor que, segons s'ha publicat, realitzaria funcions per a Vox a Múrcia. Presidència sosté que assessora en comunicació.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb noves mesures i tecnologia

L'operatiu de la Policia Nacional per a les Falles 2026 es reforça amb un VIPA 6x6, sistemes anti-dron i més efectius, amb 6.000 agents coordinats a València.

El PP lamenta la polèmica i el PSPV exigix garanties per l’accés de trens a València en hores de mascletà

El tall de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà obri un xoc polític en Les Corts. PP, PSPV, Compromís i Vox discrepen sobre seguretat i solucions.

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a les explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a guanyar rendibilitat i agilitzar tràmits.

La banca preveu un creixement moderat però sòlid de l’economia espanyola en 2026

Experts del sector bancari han pronosticat un creixement moderat però sòlid de l'economia espanyola en 2026, per damunt de l'eurozona. Han assenyalat riscos pel petroli i el conflicte a l'Iran i han destacat el suport del consum, la inversió i els fons europeus.

Tellado rebutja reobrir la ferida del 11M i ho considera matèria jutjada en tribunals i urnes

El secretari general del PP ha rebutjat furgar en la 'ferida' del 11M i ha remarcat que és una matèria jutjada en tribunals i urnes. Responia a les tesis de Jaime Mayor Orella.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.