Quatre ferits en un accident amb 9 cotxes implicats Castelló de la Plana

 

Un total de quatre persones han acabat ferides este dimecres en un accident amb nou cotxes implicats en la Ronda Nord de Castelló de la Plana, al seu pas per l’avinguda  de Lidón. La ronda de circumval·lació sentit districte marítim ha estat tallada al trànsit durant mitja hora mentres es retiraven de la via els turismes implicats.

 

Agents de la Policia Local de Castelló, juntament amb dotacions del servici d’emergències sanitàries, han intervingut cap a les 14.30 hores en la ronda a causa d’un «aparatós» accident de trànsit en el que han estat implicats nou cotxes. A conseqüència del xoc, han quedat creuats sobre la calçada els cotxes, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El sinistre s’ha produït quan, per causes que està investigant l’equip d’Atestats i Investigació d’accidents, un dos cotxes han col·lidit lateralment i han obstaculitzat el trànsit.

 

Les víctimes han necessitat assistència mèdica

A causa d’esta circumstància, els altres cotxes que circulaven en eixe moment per la via han fet diferents maniobres i alguns d’ells s’han eixit de la via mentres que uns altres conseguien evitar xocar contra els turismes implicats en el primer accident.

 

Les persones lesionades han rebut assistència mèdica per part dels facultatius de diferents dotacions dels servicis d’emergències sanitàries que s’han traslladat al lloc de l’accident i no ha sigut necessari el seu trasllat a cap centre mèdic.

 

Finalment, a causa de l’aparatositat de l’accident, la Policia Local de Castelló ha tallat al trànsit la ronda de circumval·lació sentit districte marítim durant mitja hora pel fet que el sinistre ha generat una important retenció de trànsit. Finalment cap a les 15.00 hores de la vesprada, s’han retirat de la via els cotxes accidentats i s’ha représ la circulació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.