Quatre jóvens pillats fent un grafiti de grans dimensions en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va pillar ‘in fraganti’ a quatre jóvens, en la vesprada del dissabte, fent pintades sobre el vessant del Castell de San Fernando que dona accés a este recinte que forma part del patrimoni històric de la ciutat d’Alacant.

 

Segons ha informat el consistori, els agents ha denunciat com a presumptes autors del grafiti a estos quatre jóvens, amb edats entre 16 i 20 anys, imputant-los una infracció greu i la responsabilitat civil com a presumptes autors. Les autoritats en localitzar-los van iniciar una persecució, i van conseguir detindre a dos d’ells i identificar als altres dos, confiscant els pots d’esprai i diferent material.

 

Els fets van ocórrer la passada vesprada del dissabte cap a les 19.10 hores, quan una patrulla va observar a quatre persones fent una pintada de grans dimensions en la part lateral que dona accés a la fortalesa del Castell de San Fernando, en Camí de Ronda.

 

Una persecució de pel·lícula

En constatar que havien sigut descoberts realitzant este acte vandàlic, els grafiters van començar la fugida, iniciant-se una persecució pels dos agents de la unitat Fox que van conseguir detindre a dos d’ells, de 16 i 17 anys.

 

Per tals fets els agents van procedir a identificar-los sent un d’ells un jove escapolit d’un centre de menors de la província d’Alacant, i els van alçar denúncies per una infracció greu a l’Ordenança de Neteja de l’Ajuntament d’Alacant, que prohibix la realització de tota classe de pintades, en qualsevol espai de la via pública, i per danyar part del patrimoni històric de la ciutat.

 

La Policia ha instruït diligències per a l’atestat judicial, i la unitat especialitzada policial que compta amb perits experts en grafística i un equip d’agents, seran els que quantifiquen els danys produïts, per a cursar les corresponents denúncies. Els agents també van dur a terme els mesuraments de les pintades i les dades produïdes en este acte vandàlic, i amb posterioritat van traslladar al centre de menors a un d’ells.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.