Quatre jóvens pillats fent un grafiti de grans dimensions en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va pillar ‘in fraganti’ a quatre jóvens, en la vesprada del dissabte, fent pintades sobre el vessant del Castell de San Fernando que dona accés a este recinte que forma part del patrimoni històric de la ciutat d’Alacant.

 

Segons ha informat el consistori, els agents ha denunciat com a presumptes autors del grafiti a estos quatre jóvens, amb edats entre 16 i 20 anys, imputant-los una infracció greu i la responsabilitat civil com a presumptes autors. Les autoritats en localitzar-los van iniciar una persecució, i van conseguir detindre a dos d’ells i identificar als altres dos, confiscant els pots d’esprai i diferent material.

 

Els fets van ocórrer la passada vesprada del dissabte cap a les 19.10 hores, quan una patrulla va observar a quatre persones fent una pintada de grans dimensions en la part lateral que dona accés a la fortalesa del Castell de San Fernando, en Camí de Ronda.

 

Una persecució de pel·lícula

En constatar que havien sigut descoberts realitzant este acte vandàlic, els grafiters van començar la fugida, iniciant-se una persecució pels dos agents de la unitat Fox que van conseguir detindre a dos d’ells, de 16 i 17 anys.

 

Per tals fets els agents van procedir a identificar-los sent un d’ells un jove escapolit d’un centre de menors de la província d’Alacant, i els van alçar denúncies per una infracció greu a l’Ordenança de Neteja de l’Ajuntament d’Alacant, que prohibix la realització de tota classe de pintades, en qualsevol espai de la via pública, i per danyar part del patrimoni històric de la ciutat.

 

La Policia ha instruït diligències per a l’atestat judicial, i la unitat especialitzada policial que compta amb perits experts en grafística i un equip d’agents, seran els que quantifiquen els danys produïts, per a cursar les corresponents denúncies. Els agents també van dur a terme els mesuraments de les pintades i les dades produïdes en este acte vandàlic, i amb posterioritat van traslladar al centre de menors a un d’ells.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.