Quatre jóvens pillats fent un grafiti de grans dimensions en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va pillar ‘in fraganti’ a quatre jóvens, en la vesprada del dissabte, fent pintades sobre el vessant del Castell de San Fernando que dona accés a este recinte que forma part del patrimoni històric de la ciutat d’Alacant.

 

Segons ha informat el consistori, els agents ha denunciat com a presumptes autors del grafiti a estos quatre jóvens, amb edats entre 16 i 20 anys, imputant-los una infracció greu i la responsabilitat civil com a presumptes autors. Les autoritats en localitzar-los van iniciar una persecució, i van conseguir detindre a dos d’ells i identificar als altres dos, confiscant els pots d’esprai i diferent material.

 

Els fets van ocórrer la passada vesprada del dissabte cap a les 19.10 hores, quan una patrulla va observar a quatre persones fent una pintada de grans dimensions en la part lateral que dona accés a la fortalesa del Castell de San Fernando, en Camí de Ronda.

 

Una persecució de pel·lícula

En constatar que havien sigut descoberts realitzant este acte vandàlic, els grafiters van començar la fugida, iniciant-se una persecució pels dos agents de la unitat Fox que van conseguir detindre a dos d’ells, de 16 i 17 anys.

 

Per tals fets els agents van procedir a identificar-los sent un d’ells un jove escapolit d’un centre de menors de la província d’Alacant, i els van alçar denúncies per una infracció greu a l’Ordenança de Neteja de l’Ajuntament d’Alacant, que prohibix la realització de tota classe de pintades, en qualsevol espai de la via pública, i per danyar part del patrimoni històric de la ciutat.

 

La Policia ha instruït diligències per a l’atestat judicial, i la unitat especialitzada policial que compta amb perits experts en grafística i un equip d’agents, seran els que quantifiquen els danys produïts, per a cursar les corresponents denúncies. Els agents també van dur a terme els mesuraments de les pintades i les dades produïdes en este acte vandàlic, i amb posterioritat van traslladar al centre de menors a un d’ells.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.