Quatre persones detingudes per tràfic de drogues en Russafa

Agents de la Policia Nacional ha detingut a quatre persones, tres homes i una dona, d’entre 18 i 49 anys en dues operacions policials contra el tràfic de drogues, dutes a terme en el districte valencià de Russafa. Els agents han registrat tres domicilis en els quals han confiscat 490 grams del que sembla cocaïna, 90 grams del que sembla haixix i 5.700 euros.

Les operacions policials es van iniciar en tindre coneixement els agents que en tres habitatges situats en el districte de Russafa de València es podria estar distribuint a petita escala substància estupefaent.

Els policies van establir diverses vigilàncies en els voltants dels domicilis i van interceptar a sis compradors que haurien acudit als habitatges per a adquirir la droga. A més, en un dels operatius, els policies van esbrinar que un dels habitants es desplaçaria a parcs pròxims per a distribuir la substància estupefaent.

Durant les perquisicions, els policies van registrar tres domicilis i van confiscar 490 grams de cocaïna, 90 grams d’haixix, 5.700 euros, un ganivet, quatre telèfons mòbils, dues balances de precisió i rotllos de filferro. A més, els agents van intervindre diverses caixes de cabals camuflades en un llibre i en un endoll, dos pots de desodorant manipulats per a ocultar droga, una màscara impregnada pel que sembla en cocaïna i set dispositius GPS.

Després de finalitzar tots dos operatius, els policies han detingut a quatre persones, tres homes i una dona, per un delicte de tràfic de drogues. A més, a un d’ells també se li imputa un delicte de pertinença a grup criminal. Els arrestats, tres d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.

Quatre exresponsables d’Alacant planten la comissió per l’escàndol de vivendes de Les Naus

Cap dels quatre excàrrecs municipals citats, entre ells l’exregidora d’Urbanisme Rocío Gómez, ha comparegut en la comissió d’investigació sobre les adjudicacions de vivendes públiques de Les Naus a la platja de Sant Joan.