9.1 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Quatre persones detingudes per tràfic de drogues en Russafa

Agents de la Policia Nacional ha detingut a quatre persones, tres homes i una dona, d’entre 18 i 49 anys en dues operacions policials contra el tràfic de drogues, dutes a terme en el districte valencià de Russafa. Els agents han registrat tres domicilis en els quals han confiscat 490 grams del que sembla cocaïna, 90 grams del que sembla haixix i 5.700 euros.

Les operacions policials es van iniciar en tindre coneixement els agents que en tres habitatges situats en el districte de Russafa de València es podria estar distribuint a petita escala substància estupefaent.

Els policies van establir diverses vigilàncies en els voltants dels domicilis i van interceptar a sis compradors que haurien acudit als habitatges per a adquirir la droga. A més, en un dels operatius, els policies van esbrinar que un dels habitants es desplaçaria a parcs pròxims per a distribuir la substància estupefaent.

Durant les perquisicions, els policies van registrar tres domicilis i van confiscar 490 grams de cocaïna, 90 grams d’haixix, 5.700 euros, un ganivet, quatre telèfons mòbils, dues balances de precisió i rotllos de filferro. A més, els agents van intervindre diverses caixes de cabals camuflades en un llibre i en un endoll, dos pots de desodorant manipulats per a ocultar droga, una màscara impregnada pel que sembla en cocaïna i set dispositius GPS.

Després de finalitzar tots dos operatius, els policies han detingut a quatre persones, tres homes i una dona, per un delicte de tràfic de drogues. A més, a un d’ells també se li imputa un delicte de pertinença a grup criminal. Els arrestats, tres d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.