Quatre persones detingudes per tràfic de drogues en Russafa

Agents de la Policia Nacional ha detingut a quatre persones, tres homes i una dona, d’entre 18 i 49 anys en dues operacions policials contra el tràfic de drogues, dutes a terme en el districte valencià de Russafa. Els agents han registrat tres domicilis en els quals han confiscat 490 grams del que sembla cocaïna, 90 grams del que sembla haixix i 5.700 euros.

Les operacions policials es van iniciar en tindre coneixement els agents que en tres habitatges situats en el districte de Russafa de València es podria estar distribuint a petita escala substància estupefaent.

Els policies van establir diverses vigilàncies en els voltants dels domicilis i van interceptar a sis compradors que haurien acudit als habitatges per a adquirir la droga. A més, en un dels operatius, els policies van esbrinar que un dels habitants es desplaçaria a parcs pròxims per a distribuir la substància estupefaent.

Durant les perquisicions, els policies van registrar tres domicilis i van confiscar 490 grams de cocaïna, 90 grams d’haixix, 5.700 euros, un ganivet, quatre telèfons mòbils, dues balances de precisió i rotllos de filferro. A més, els agents van intervindre diverses caixes de cabals camuflades en un llibre i en un endoll, dos pots de desodorant manipulats per a ocultar droga, una màscara impregnada pel que sembla en cocaïna i set dispositius GPS.

Després de finalitzar tots dos operatius, els policies han detingut a quatre persones, tres homes i una dona, per un delicte de tràfic de drogues. A més, a un d’ells també se li imputa un delicte de pertinença a grup criminal. Els arrestats, tres d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.