Quatre persones detingudes per tràfic de drogues en Russafa

Agents de la Policia Nacional ha detingut a quatre persones, tres homes i una dona, d’entre 18 i 49 anys en dues operacions policials contra el tràfic de drogues, dutes a terme en el districte valencià de Russafa. Els agents han registrat tres domicilis en els quals han confiscat 490 grams del que sembla cocaïna, 90 grams del que sembla haixix i 5.700 euros.

Les operacions policials es van iniciar en tindre coneixement els agents que en tres habitatges situats en el districte de Russafa de València es podria estar distribuint a petita escala substància estupefaent.

Els policies van establir diverses vigilàncies en els voltants dels domicilis i van interceptar a sis compradors que haurien acudit als habitatges per a adquirir la droga. A més, en un dels operatius, els policies van esbrinar que un dels habitants es desplaçaria a parcs pròxims per a distribuir la substància estupefaent.

Durant les perquisicions, els policies van registrar tres domicilis i van confiscar 490 grams de cocaïna, 90 grams d’haixix, 5.700 euros, un ganivet, quatre telèfons mòbils, dues balances de precisió i rotllos de filferro. A més, els agents van intervindre diverses caixes de cabals camuflades en un llibre i en un endoll, dos pots de desodorant manipulats per a ocultar droga, una màscara impregnada pel que sembla en cocaïna i set dispositius GPS.

Després de finalitzar tots dos operatius, els policies han detingut a quatre persones, tres homes i una dona, per un delicte de tràfic de drogues. A més, a un d’ells també se li imputa un delicte de pertinença a grup criminal. Els arrestats, tres d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.

Les ajudes per emergències catastròfiques arriben a 211 zones de catorze comunitats

El Govern espanyol ha declarat zones afectades per emergències de protecció civil 211 episodis catastròfics en catorze comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, majoritàriament per incendis forestals, i obri així la porta a un ampli paquet d’ajudes.

Els treballadors afectats pels incendis podran cobrar una ajuda fins a quatre mesos

El Govern central ha aprovat una nova prestació extraordinària del SEPE per a treballadors afectats pels incendis forestals, que cobrirà el 70 % de la base reguladora i es podrà percebre fins a quatre mesos.

Alacant tanca el pressupost de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions

L'Ajuntament d'Alacant ha tancat l'exercici pressupostari de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions i un remanent de tresoreria de 176,8 milions, segons l'informe de la Intervenció General. El govern local del PP destaca que es complixen les tres regles fiscals: estabilitat pressupostària, regla de gasto i límit de deute públic.

Els embassaments del Xúquer baixen al 59,7% i els del Segura al 55,8% després d’una setmana més seca

Els embassaments del Xúquer han perdut 31 hm³ i baixen al 59,7% de capacitat, mentres que els del Segura resten 7 hm³ i se situen en el 55,8%. La reserva hídrica espanyola global ha retrocedit fins al 71,3% esta setmana d’estiu.

La gira wagneriana de Bayreuth farà parada a València este setembre

La bisneta de Richard Wagner qualifica d’excepcional la gira de l’Orquestra del Festival de Bayreuth per Espanya, que passarà per Barcelona, Santander, Sevilla, Madrid i culminarà al Palau de la Música de València el 6 de setembre, amb Pablo Heras-Casado al front.

Hisenda ajorna a setembre el Consell de Política Fiscal i Financera

El Ministeri d'Hisenda ha acceptat la petició de diverses comunitats del PP i ha ajornat fins al 4 de setembre el Consell de Política Fiscal i Financera previst per a esta setmana, dedicat a la reforma del sistema de finançament autonòmic.
FILMOTECA D'ESTIU