Quatre rescats amb helicòpter i un senderista mort en aquest dissabte previ a Setmana Santa

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Comunitat Valenciana ha informat de quatre rescats de muntanya aquest dissabte que han requerit la participació d’helicòpters medicalitzats de la Generalitat i dels diferents consorcis provincials de bombers. A més, els serveis d’emergència també van intervindre en el rescat d’un senderista a Tàrbena, que va acabar morint.

L’home, com informava À Punt, va morir prop de la CV-752 després de perdre la consciència. Els Serveis d’Emergències del 112 van mobilitzar un helicòpter, però no va arribar a intervenir perquè el senderista va morir abans de l’arribada de l’aeronau.

D’altra banda, en els Penyes de Guaita, al terme municipal de Sagunt es va haver de rescatar a un altre senderista mitjançant helicòpter. L’home s’havia lesionat i no podia baixar pels seus propis mitjans.

A Jérica, els bombers de Castelló van rescatar a un escalador que va rebre un cop al cap pel despreniment d’una pedra. També a la província de Castelló, es va haver de rescatar a una dona accidentada en una zona forestal de difícil accés en la Vall d’Uixó.

Finalment, en el Barranc de Moluengo, a Villagordo del Cabriel, va ser rescatada pels bombers del Consorci Provincial de València una altra dona lesionada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.

Aznar participarà en Forinvest 2026 per a analitzar l’escenari geoestratègic

José María Aznar intervindrà en Forinvest 2026 l'11 de març en Fira València amb una ponència sobre el nou desorde mundial. La seua xarrada s'emmarca en el Business & Innovation Fòrum.

Espanya inicia la classificació al Mundial 2027 davant Islàndia a Castelló

La campiona del món debuta en el grup A3 davant la 16a del rànquing FIFA en Castalia a les 19 hores, amb una llista amb onze canvis i el retorn de Missa Rodríguez.

El Gremi d’Artistes Fallers demanarà paralitzar la plantà si la borrasca causa problemes

El Gremi d'Artistes Fallers va anunciar que demanarà detindre la plantà si la pluja o el vent de la nova borrasca compliquen els treballs. La prioritat serà la seguretat i se seguiran les recomanacions municipals.

Catalá afirma que l’AVL està lluny de la realitat en el seu informe sobre el topònim de València

L'alcaldessa ha qüestionat el criteri de l'AVL, que fixa València com a única forma correcta del nom de la ciutat, i ha confirmat que seguirà amb la doble denominació.

L’AVL conclou que València és el topònim únic i justificat històricament

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha conclòs que València és la forma correcta, adequada i històricament justificada del nom de la ciutat. Si l'Ajuntament insistix en la fórmula bilingüe, només veu admissible València / València i descarta Valéncia.

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.