Quatre rescats amb helicòpter i un senderista mort en aquest dissabte previ a Setmana Santa

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Comunitat Valenciana ha informat de quatre rescats de muntanya aquest dissabte que han requerit la participació d’helicòpters medicalitzats de la Generalitat i dels diferents consorcis provincials de bombers. A més, els serveis d’emergència també van intervindre en el rescat d’un senderista a Tàrbena, que va acabar morint.

L’home, com informava À Punt, va morir prop de la CV-752 després de perdre la consciència. Els Serveis d’Emergències del 112 van mobilitzar un helicòpter, però no va arribar a intervenir perquè el senderista va morir abans de l’arribada de l’aeronau.

D’altra banda, en els Penyes de Guaita, al terme municipal de Sagunt es va haver de rescatar a un altre senderista mitjançant helicòpter. L’home s’havia lesionat i no podia baixar pels seus propis mitjans.

A Jérica, els bombers de Castelló van rescatar a un escalador que va rebre un cop al cap pel despreniment d’una pedra. També a la província de Castelló, es va haver de rescatar a una dona accidentada en una zona forestal de difícil accés en la Vall d’Uixó.

Finalment, en el Barranc de Moluengo, a Villagordo del Cabriel, va ser rescatada pels bombers del Consorci Provincial de València una altra dona lesionada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.