Quatre rescats amb helicòpter i un senderista mort en aquest dissabte previ a Setmana Santa

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Comunitat Valenciana ha informat de quatre rescats de muntanya aquest dissabte que han requerit la participació d’helicòpters medicalitzats de la Generalitat i dels diferents consorcis provincials de bombers. A més, els serveis d’emergència també van intervindre en el rescat d’un senderista a Tàrbena, que va acabar morint.

L’home, com informava À Punt, va morir prop de la CV-752 després de perdre la consciència. Els Serveis d’Emergències del 112 van mobilitzar un helicòpter, però no va arribar a intervenir perquè el senderista va morir abans de l’arribada de l’aeronau.

D’altra banda, en els Penyes de Guaita, al terme municipal de Sagunt es va haver de rescatar a un altre senderista mitjançant helicòpter. L’home s’havia lesionat i no podia baixar pels seus propis mitjans.

A Jérica, els bombers de Castelló van rescatar a un escalador que va rebre un cop al cap pel despreniment d’una pedra. També a la província de Castelló, es va haver de rescatar a una dona accidentada en una zona forestal de difícil accés en la Vall d’Uixó.

Finalment, en el Barranc de Moluengo, a Villagordo del Cabriel, va ser rescatada pels bombers del Consorci Provincial de València una altra dona lesionada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.