7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Quatre rescats amb helicòpter i un senderista mort en aquest dissabte previ a Setmana Santa

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Comunitat Valenciana ha informat de quatre rescats de muntanya aquest dissabte que han requerit la participació d’helicòpters medicalitzats de la Generalitat i dels diferents consorcis provincials de bombers. A més, els serveis d’emergència també van intervindre en el rescat d’un senderista a Tàrbena, que va acabar morint.

L’home, com informava À Punt, va morir prop de la CV-752 després de perdre la consciència. Els Serveis d’Emergències del 112 van mobilitzar un helicòpter, però no va arribar a intervenir perquè el senderista va morir abans de l’arribada de l’aeronau.

D’altra banda, en els Penyes de Guaita, al terme municipal de Sagunt es va haver de rescatar a un altre senderista mitjançant helicòpter. L’home s’havia lesionat i no podia baixar pels seus propis mitjans.

A Jérica, els bombers de Castelló van rescatar a un escalador que va rebre un cop al cap pel despreniment d’una pedra. També a la província de Castelló, es va haver de rescatar a una dona accidentada en una zona forestal de difícil accés en la Vall d’Uixó.

Finalment, en el Barranc de Moluengo, a Villagordo del Cabriel, va ser rescatada pels bombers del Consorci Provincial de València una altra dona lesionada.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.