Quatre rescats amb helicòpter i un senderista mort en aquest dissabte previ a Setmana Santa

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Comunitat Valenciana ha informat de quatre rescats de muntanya aquest dissabte que han requerit la participació d’helicòpters medicalitzats de la Generalitat i dels diferents consorcis provincials de bombers. A més, els serveis d’emergència també van intervindre en el rescat d’un senderista a Tàrbena, que va acabar morint.

L’home, com informava À Punt, va morir prop de la CV-752 després de perdre la consciència. Els Serveis d’Emergències del 112 van mobilitzar un helicòpter, però no va arribar a intervenir perquè el senderista va morir abans de l’arribada de l’aeronau.

D’altra banda, en els Penyes de Guaita, al terme municipal de Sagunt es va haver de rescatar a un altre senderista mitjançant helicòpter. L’home s’havia lesionat i no podia baixar pels seus propis mitjans.

A Jérica, els bombers de Castelló van rescatar a un escalador que va rebre un cop al cap pel despreniment d’una pedra. També a la província de Castelló, es va haver de rescatar a una dona accidentada en una zona forestal de difícil accés en la Vall d’Uixó.

Finalment, en el Barranc de Moluengo, a Villagordo del Cabriel, va ser rescatada pels bombers del Consorci Provincial de València una altra dona lesionada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.