Quines són les millors i les pitjors pastes de dents del mercat?

Netejar-se les dents és un hàbit que pràcticament fa tot el món durant dos o més vegades al dia, encara que els dentistes recomanen que es faça després de cada menjar. Les televisions van plenes de dentifricis «recomanats» per molts dentistes en els anuncis de televisió i això ens genera molts dubtes a l'hora d'escollir-ne un. L'Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha fet una llista en la qual avalua la relació qualitat-preu de diverses marques de pasta de dents, una anàlisi que ens ajudarà a escollir a l'hora de decidir sobre la nostra higiene i salut bucal. Així doncs, segons este informe, les cinc millors i cinc pitjors que podem trobar fàcilment al mercat són les següents:

 

1. Sensodyne: segons la llista, Sensodyne 'Protección Total' és la millor pasta de dents que es pot trobar al mercat, per la seua eficàcia anticàries i antibacteriana, i pel nivell d'abrasió, que si fora massa alta, podria perjudicar l'esmalt de les dents. Encara així, l'OCU considera que el disseny del tub i el preu es podrien millorar.

 

2. Auchan: la marca blanca dels supermercats Alcampo oferix una pasta de dents de qualitat i amb una molt bona relació qualitat-preu, i valoren especialment l'eficàcia i la protecció contra les càries, malgrat que segons la llista podria millorar l'etiquetatge, ja que en l'envàs falta informació.

 

3. Deliplus: la marca blanca de Mercadona també es troba entre les millors, per la seua bona relació qualitat-preu, la seua eficàcia i el bon gust que té.

 

4. Binaca: segons l'OCU, esta pasta de dents destaca per la seua protecció contra les càries i els seus nivells d'abrasió que permeten protegir l'esmalt de les dents i mantindre la lluentor.

 

5. Colgate: esta famosa marca de dentifrici es troba en el cinqué lloc de la llista, i valoren positivament el gust, la facilitat que oferix el tub per extreure tot el producte i el nivell reduït d'abrasió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.