10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Quines són les millors i les pitjors pastes de dents del mercat?

Netejar-se les dents és un hàbit que pràcticament fa tot el món durant dos o més vegades al dia, encara que els dentistes recomanen que es faça després de cada menjar. Les televisions van plenes de dentifricis «recomanats» per molts dentistes en els anuncis de televisió i això ens genera molts dubtes a l'hora d'escollir-ne un. L'Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha fet una llista en la qual avalua la relació qualitat-preu de diverses marques de pasta de dents, una anàlisi que ens ajudarà a escollir a l'hora de decidir sobre la nostra higiene i salut bucal. Així doncs, segons este informe, les cinc millors i cinc pitjors que podem trobar fàcilment al mercat són les següents:

 

1. Sensodyne: segons la llista, Sensodyne 'Protección Total' és la millor pasta de dents que es pot trobar al mercat, per la seua eficàcia anticàries i antibacteriana, i pel nivell d'abrasió, que si fora massa alta, podria perjudicar l'esmalt de les dents. Encara així, l'OCU considera que el disseny del tub i el preu es podrien millorar.

 

2. Auchan: la marca blanca dels supermercats Alcampo oferix una pasta de dents de qualitat i amb una molt bona relació qualitat-preu, i valoren especialment l'eficàcia i la protecció contra les càries, malgrat que segons la llista podria millorar l'etiquetatge, ja que en l'envàs falta informació.

 

3. Deliplus: la marca blanca de Mercadona també es troba entre les millors, per la seua bona relació qualitat-preu, la seua eficàcia i el bon gust que té.

 

4. Binaca: segons l'OCU, esta pasta de dents destaca per la seua protecció contra les càries i els seus nivells d'abrasió que permeten protegir l'esmalt de les dents i mantindre la lluentor.

 

5. Colgate: esta famosa marca de dentifrici es troba en el cinqué lloc de la llista, i valoren positivament el gust, la facilitat que oferix el tub per extreure tot el producte i el nivell reduït d'abrasió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.