Quines són les millors i les pitjors pastes de dents del mercat?

Netejar-se les dents és un hàbit que pràcticament fa tot el món durant dos o més vegades al dia, encara que els dentistes recomanen que es faça després de cada menjar. Les televisions van plenes de dentifricis «recomanats» per molts dentistes en els anuncis de televisió i això ens genera molts dubtes a l'hora d'escollir-ne un. L'Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha fet una llista en la qual avalua la relació qualitat-preu de diverses marques de pasta de dents, una anàlisi que ens ajudarà a escollir a l'hora de decidir sobre la nostra higiene i salut bucal. Així doncs, segons este informe, les cinc millors i cinc pitjors que podem trobar fàcilment al mercat són les següents:

 

1. Sensodyne: segons la llista, Sensodyne 'Protección Total' és la millor pasta de dents que es pot trobar al mercat, per la seua eficàcia anticàries i antibacteriana, i pel nivell d'abrasió, que si fora massa alta, podria perjudicar l'esmalt de les dents. Encara així, l'OCU considera que el disseny del tub i el preu es podrien millorar.

 

2. Auchan: la marca blanca dels supermercats Alcampo oferix una pasta de dents de qualitat i amb una molt bona relació qualitat-preu, i valoren especialment l'eficàcia i la protecció contra les càries, malgrat que segons la llista podria millorar l'etiquetatge, ja que en l'envàs falta informació.

 

3. Deliplus: la marca blanca de Mercadona també es troba entre les millors, per la seua bona relació qualitat-preu, la seua eficàcia i el bon gust que té.

 

4. Binaca: segons l'OCU, esta pasta de dents destaca per la seua protecció contra les càries i els seus nivells d'abrasió que permeten protegir l'esmalt de les dents i mantindre la lluentor.

 

5. Colgate: esta famosa marca de dentifrici es troba en el cinqué lloc de la llista, i valoren positivament el gust, la facilitat que oferix el tub per extreure tot el producte i el nivell reduït d'abrasió.

Últimes notícies

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.