13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Quines són les millors i les pitjors pastes de dents del mercat?

Netejar-se les dents és un hàbit que pràcticament fa tot el món durant dos o més vegades al dia, encara que els dentistes recomanen que es faça després de cada menjar. Les televisions van plenes de dentifricis «recomanats» per molts dentistes en els anuncis de televisió i això ens genera molts dubtes a l'hora d'escollir-ne un. L'Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha fet una llista en la qual avalua la relació qualitat-preu de diverses marques de pasta de dents, una anàlisi que ens ajudarà a escollir a l'hora de decidir sobre la nostra higiene i salut bucal. Així doncs, segons este informe, les cinc millors i cinc pitjors que podem trobar fàcilment al mercat són les següents:

 

1. Sensodyne: segons la llista, Sensodyne 'Protección Total' és la millor pasta de dents que es pot trobar al mercat, per la seua eficàcia anticàries i antibacteriana, i pel nivell d'abrasió, que si fora massa alta, podria perjudicar l'esmalt de les dents. Encara així, l'OCU considera que el disseny del tub i el preu es podrien millorar.

 

2. Auchan: la marca blanca dels supermercats Alcampo oferix una pasta de dents de qualitat i amb una molt bona relació qualitat-preu, i valoren especialment l'eficàcia i la protecció contra les càries, malgrat que segons la llista podria millorar l'etiquetatge, ja que en l'envàs falta informació.

 

3. Deliplus: la marca blanca de Mercadona també es troba entre les millors, per la seua bona relació qualitat-preu, la seua eficàcia i el bon gust que té.

 

4. Binaca: segons l'OCU, esta pasta de dents destaca per la seua protecció contra les càries i els seus nivells d'abrasió que permeten protegir l'esmalt de les dents i mantindre la lluentor.

 

5. Colgate: esta famosa marca de dentifrici es troba en el cinqué lloc de la llista, i valoren positivament el gust, la facilitat que oferix el tub per extreure tot el producte i el nivell reduït d'abrasió.

Últimes notícies

UGT, CCOO i SITVAL han aconseguit un acord per al conveni col·lectiu de les ITV

El nou conveni de les ITV valencianes reforça permisos i conciliació, homogeneïtza la classificació professional i avança cap a l'equiparació de condicions.

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.

El València encadena 5 anys sense perdre fora en Copa i més de 20 sense caure davant rivals de menor categoria

El València es va ficar en quarts després d'imposar-se al Burgos en El Cultivable i enllaça cinc anys invicte a domicili en la Copa del Rei. A més, acumula més de dos dècades sense caure davant equips de menor categoria.

Brabec assesta un colp definitiu i recupera el lideratge; Schareina s’aferma tercer

Ricky Brabec es va imposar en l'etapa 12 i va recuperar el lideratge del Dakar mancant una jornada. Tosha Schareina va ser tercer en l'etapa i va amarrar la tercera plaça general.

Marcelino veu en el Betis un examen per a reafirmar la candidatura del Vila-real a la Champions

El tècnic del Vila-real va assegurar que guanyar al Betis suposaria un altre colp sobre la taula i consolidaria la baralla per la Lliga de Campions davant un rival directe.

Detingut a Alacant després d’oblidar en un cotxe robat l’acte judicial que acabava de rebre

Un home de 41 anys ha sigut arrestat a Alacant després de deixar en un vehicle forçat l'acte de llibertat que li havien notificat hores abans. El document i una bossa policial amb les seues pertinences li van vincular a diversos robatoris en cotxes.