Quines són les millors i les pitjors pastes de dents del mercat?

Netejar-se les dents és un hàbit que pràcticament fa tot el món durant dos o més vegades al dia, encara que els dentistes recomanen que es faça després de cada menjar. Les televisions van plenes de dentifricis «recomanats» per molts dentistes en els anuncis de televisió i això ens genera molts dubtes a l'hora d'escollir-ne un. L'Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha fet una llista en la qual avalua la relació qualitat-preu de diverses marques de pasta de dents, una anàlisi que ens ajudarà a escollir a l'hora de decidir sobre la nostra higiene i salut bucal. Així doncs, segons este informe, les cinc millors i cinc pitjors que podem trobar fàcilment al mercat són les següents:

 

1. Sensodyne: segons la llista, Sensodyne 'Protección Total' és la millor pasta de dents que es pot trobar al mercat, per la seua eficàcia anticàries i antibacteriana, i pel nivell d'abrasió, que si fora massa alta, podria perjudicar l'esmalt de les dents. Encara així, l'OCU considera que el disseny del tub i el preu es podrien millorar.

 

2. Auchan: la marca blanca dels supermercats Alcampo oferix una pasta de dents de qualitat i amb una molt bona relació qualitat-preu, i valoren especialment l'eficàcia i la protecció contra les càries, malgrat que segons la llista podria millorar l'etiquetatge, ja que en l'envàs falta informació.

 

3. Deliplus: la marca blanca de Mercadona també es troba entre les millors, per la seua bona relació qualitat-preu, la seua eficàcia i el bon gust que té.

 

4. Binaca: segons l'OCU, esta pasta de dents destaca per la seua protecció contra les càries i els seus nivells d'abrasió que permeten protegir l'esmalt de les dents i mantindre la lluentor.

 

5. Colgate: esta famosa marca de dentifrici es troba en el cinqué lloc de la llista, i valoren positivament el gust, la facilitat que oferix el tub per extreure tot el producte i el nivell reduït d'abrasió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.