Anuncios

Raquel Bollo torna a la televisió convertint-se en col·laboradora de ‘Viva la Vida’

Raquel Bollo es la nueva colaboradora del programa 'Viva la vida' de Telecinco

Raquel Bollo participarà a ‘Viva la vida’ de Telecinco | Telecinco

 

Raquel Bollo va ser un dels personatges més mediàtics de la televisió durant la seua  etapa com a col·laboradora al programa de Telecinco ‘Sálvame’. Durant molts anys va crear amistats i també algun que un altre enemic, fins que finalment va decidir dir adéu a l’espai.

 

Anuncios

Després d’això, Bollo va acabar desapareixent de la televisió. Va admetre que no podia més per les diverses polèmiques en les quals es va veure embolicada. Des de llavors, poc s’ha sabut de Raquel, a part dels seus problemes econòmics i de la seva nova vida al costat d’un empresari anomenat Mariano Jorge Gutiérrez.

Raquel Bollo junto a Toñi Moreno en su primer dia en 'Viva la vida'

Raquel Bollo amb Toñi Moreno. | Telecinco

 

Torna a Telecinco

Malgrat els seus problemes, l’ex de Chiquetete sembla que ha tirat endavant i després de celebrar la majoria d’edat de la seua  filla, ara té un altre gran motiu de celebració, el seu retorn a televisió com a col·laboradora. Segons es va anunciar  en la vesprada del dissabte al programa ‘Viva la vida’, Raquel Bollo formarà part dels col·laboradors d’este  espai presentat per Toñi Moreno.

  

  

Raquel ha tornat molt il·lusionada a Telecinco i ha volgut mostrar les ganes de treballar a la televisió de nou amb la seva primera entrevista en la qual ha parlat de la seva nova etapa professional, però també personal. «He sentit molts records i sentiments, emocions», ha assegurat, després d’estar 13 mesos allunyada de la televisió.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.
Anuncios