Raquel Bollo torna a la televisió convertint-se en col·laboradora de ‘Viva la Vida’

Raquel Bollo es la nueva colaboradora del programa 'Viva la vida' de Telecinco

Raquel Bollo participarà a ‘Viva la vida’ de Telecinco | Telecinco

 

Raquel Bollo va ser un dels personatges més mediàtics de la televisió durant la seua  etapa com a col·laboradora al programa de Telecinco ‘Sálvame’. Durant molts anys va crear amistats i també algun que un altre enemic, fins que finalment va decidir dir adéu a l’espai.

 

Després d’això, Bollo va acabar desapareixent de la televisió. Va admetre que no podia més per les diverses polèmiques en les quals es va veure embolicada. Des de llavors, poc s’ha sabut de Raquel, a part dels seus problemes econòmics i de la seva nova vida al costat d’un empresari anomenat Mariano Jorge Gutiérrez.

Raquel Bollo junto a Toñi Moreno en su primer dia en 'Viva la vida'

Raquel Bollo amb Toñi Moreno. | Telecinco

 

Torna a Telecinco

Malgrat els seus problemes, l’ex de Chiquetete sembla que ha tirat endavant i després de celebrar la majoria d’edat de la seua  filla, ara té un altre gran motiu de celebració, el seu retorn a televisió com a col·laboradora. Segons es va anunciar  en la vesprada del dissabte al programa ‘Viva la vida’, Raquel Bollo formarà part dels col·laboradors d’este  espai presentat per Toñi Moreno.

  

  

Raquel ha tornat molt il·lusionada a Telecinco i ha volgut mostrar les ganes de treballar a la televisió de nou amb la seva primera entrevista en la qual ha parlat de la seva nova etapa professional, però també personal. «He sentit molts records i sentiments, emocions», ha assegurat, després d’estar 13 mesos allunyada de la televisió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus defén el treball amb taxis i VTC i remarca que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus subratlla que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, encara que veu impossible satisfer al cent per cent als dos sectors.

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.