11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Raquel Bollo torna a la televisió convertint-se en col·laboradora de ‘Viva la Vida’

Raquel Bollo es la nueva colaboradora del programa 'Viva la vida' de Telecinco

Raquel Bollo participarà a ‘Viva la vida’ de Telecinco | Telecinco

 

Raquel Bollo va ser un dels personatges més mediàtics de la televisió durant la seua  etapa com a col·laboradora al programa de Telecinco ‘Sálvame’. Durant molts anys va crear amistats i també algun que un altre enemic, fins que finalment va decidir dir adéu a l’espai.

 

Després d’això, Bollo va acabar desapareixent de la televisió. Va admetre que no podia més per les diverses polèmiques en les quals es va veure embolicada. Des de llavors, poc s’ha sabut de Raquel, a part dels seus problemes econòmics i de la seva nova vida al costat d’un empresari anomenat Mariano Jorge Gutiérrez.

Raquel Bollo junto a Toñi Moreno en su primer dia en 'Viva la vida'

Raquel Bollo amb Toñi Moreno. | Telecinco

 

Torna a Telecinco

Malgrat els seus problemes, l’ex de Chiquetete sembla que ha tirat endavant i després de celebrar la majoria d’edat de la seua  filla, ara té un altre gran motiu de celebració, el seu retorn a televisió com a col·laboradora. Segons es va anunciar  en la vesprada del dissabte al programa ‘Viva la vida’, Raquel Bollo formarà part dels col·laboradors d’este  espai presentat per Toñi Moreno.

  

  

Raquel ha tornat molt il·lusionada a Telecinco i ha volgut mostrar les ganes de treballar a la televisió de nou amb la seva primera entrevista en la qual ha parlat de la seva nova etapa professional, però també personal. «He sentit molts records i sentiments, emocions», ha assegurat, després d’estar 13 mesos allunyada de la televisió.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.