Raquel Bollo torna a la televisió convertint-se en col·laboradora de ‘Viva la Vida’

Raquel Bollo es la nueva colaboradora del programa 'Viva la vida' de Telecinco

Raquel Bollo participarà a ‘Viva la vida’ de Telecinco | Telecinco

 

Raquel Bollo va ser un dels personatges més mediàtics de la televisió durant la seua  etapa com a col·laboradora al programa de Telecinco ‘Sálvame’. Durant molts anys va crear amistats i també algun que un altre enemic, fins que finalment va decidir dir adéu a l’espai.

 

Després d’això, Bollo va acabar desapareixent de la televisió. Va admetre que no podia més per les diverses polèmiques en les quals es va veure embolicada. Des de llavors, poc s’ha sabut de Raquel, a part dels seus problemes econòmics i de la seva nova vida al costat d’un empresari anomenat Mariano Jorge Gutiérrez.

Raquel Bollo junto a Toñi Moreno en su primer dia en 'Viva la vida'

Raquel Bollo amb Toñi Moreno. | Telecinco

 

Torna a Telecinco

Malgrat els seus problemes, l’ex de Chiquetete sembla que ha tirat endavant i després de celebrar la majoria d’edat de la seua  filla, ara té un altre gran motiu de celebració, el seu retorn a televisió com a col·laboradora. Segons es va anunciar  en la vesprada del dissabte al programa ‘Viva la vida’, Raquel Bollo formarà part dels col·laboradors d’este  espai presentat per Toñi Moreno.

  

  

Raquel ha tornat molt il·lusionada a Telecinco i ha volgut mostrar les ganes de treballar a la televisió de nou amb la seva primera entrevista en la qual ha parlat de la seva nova etapa professional, però també personal. «He sentit molts records i sentiments, emocions», ha assegurat, després d’estar 13 mesos allunyada de la televisió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.