12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Raquel Bollo torna a la televisió convertint-se en col·laboradora de ‘Viva la Vida’

Raquel Bollo es la nueva colaboradora del programa 'Viva la vida' de Telecinco

Raquel Bollo participarà a ‘Viva la vida’ de Telecinco | Telecinco

 

Raquel Bollo va ser un dels personatges més mediàtics de la televisió durant la seua  etapa com a col·laboradora al programa de Telecinco ‘Sálvame’. Durant molts anys va crear amistats i també algun que un altre enemic, fins que finalment va decidir dir adéu a l’espai.

 

Després d’això, Bollo va acabar desapareixent de la televisió. Va admetre que no podia més per les diverses polèmiques en les quals es va veure embolicada. Des de llavors, poc s’ha sabut de Raquel, a part dels seus problemes econòmics i de la seva nova vida al costat d’un empresari anomenat Mariano Jorge Gutiérrez.

Raquel Bollo junto a Toñi Moreno en su primer dia en 'Viva la vida'

Raquel Bollo amb Toñi Moreno. | Telecinco

 

Torna a Telecinco

Malgrat els seus problemes, l’ex de Chiquetete sembla que ha tirat endavant i després de celebrar la majoria d’edat de la seua  filla, ara té un altre gran motiu de celebració, el seu retorn a televisió com a col·laboradora. Segons es va anunciar  en la vesprada del dissabte al programa ‘Viva la vida’, Raquel Bollo formarà part dels col·laboradors d’este  espai presentat per Toñi Moreno.

  

  

Raquel ha tornat molt il·lusionada a Telecinco i ha volgut mostrar les ganes de treballar a la televisió de nou amb la seva primera entrevista en la qual ha parlat de la seva nova etapa professional, però també personal. «He sentit molts records i sentiments, emocions», ha assegurat, després d’estar 13 mesos allunyada de la televisió.

Últimes notícies

Localitzen a la jove desapareguda a Favara i l’evacuen en helicòpter des d’un barranc

Els bombers han trobat a la jove en una zona de barranc i han iniciat la seua evacuació aèria per a transferir-la als medis sanitaris. La troballa s'ha produït a les 16.19 després d'una busca guiada per indicis.

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.