Renfe augmentarà l'oferta de places als trens de Mitja Distància i Rodalies amb motiu de la celebració del Festival Internacional de Música de Benicàssim (FIB). La companyia programa la circulació de 4 trens especials de Mitja Distància, amb origen i destinació Benicàssim, durant el macrofestival. Des del dimarts 17 de juliol tots els trens regulars de Mitja Distància duplicaran la seua capacitat, la qual cosa suposa un increment de 10.000 places addicionals durant el certamen, segons ha informat la companyia ferroviària en un comunicat. Així mateix, la companyia allargarà la circulació de 25 serveis de rodalies entre Castelló i Benicàssim. Esta oferta especial es desenvoluparà fins al 23 de juliol, amb diverses circulacions, per sentit, entre les dos ciutats.
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions
La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.
Comunitat Valenciana
Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars
Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.
Comunitat Valenciana
El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa
El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.
Comunitat Valenciana
El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior
L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.
Comunitat Valenciana
Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera
Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.
Comunitat Valenciana
L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores
Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.
Comunitat Valenciana
Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans
Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.
Comunitat Valenciana
Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga
Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.








