Renfe augmentarà l'oferta de places als trens de Mitja Distància i Rodalies amb motiu de la celebració del Festival Internacional de Música de Benicàssim (FIB). La companyia programa la circulació de 4 trens especials de Mitja Distància, amb origen i destinació Benicàssim, durant el macrofestival. Des del dimarts 17 de juliol tots els trens regulars de Mitja Distància duplicaran la seua capacitat, la qual cosa suposa un increment de 10.000 places addicionals durant el certamen, segons ha informat la companyia ferroviària en un comunicat. Així mateix, la companyia allargarà la circulació de 25 serveis de rodalies entre Castelló i Benicàssim. Esta oferta especial es desenvoluparà fins al 23 de juliol, amb diverses circulacions, per sentit, entre les dos ciutats.
Últimes notícies
Política
Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable
Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.
Política
Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV
Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.
Economia
El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen
El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.
Social
Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant
Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.
Economia
S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant
La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.
Economia
CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda
Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.
Educació
Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA
Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.
Política
Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos
El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.



