Rescaten a quatre gossos que s’ofegaven en una bassa de Vilallonga

 

La Policia Local de Vilallonga, en la comarca de la Safor (València), i diferents efectius de la Guàrdia Civil d’esta localitat han rescatat este diumenge, 4 d’octubre, a quatre gossos, una femella i tres cadells, que estaven ofegant-se dins d’una bassa, en el paratge de l’Alteret.

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, els fets es van produir cap a les 10.40 hores, quan un veí de la població va alertar a les autoritats que quatre animals estaven ofegant-se. La persona que va telefonar als agents ha participat en el rescat dels gossos, i a demés, va indicar als agents a on estaven els animals.

 

Una volta han arribat al lloc dels fets, els cossos de seguretat s’han desplaçat fins dins de la bassa amb unes cordes per a rescatar als gossos. Després de més d’una hora, la Guàrdia Civil va conseguir salvar a tots els animals

 

Segons han explicat al citat mitjà, els gossos estaven nerviosos i congelats per la temperatura de l’aigua. Després del rescat, el grup de gossos es va anar pel camí que limita amb la bassa.

 

 

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.