12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Rescaten a quatre gossos que s’ofegaven en una bassa de Vilallonga

 

La Policia Local de Vilallonga, en la comarca de la Safor (València), i diferents efectius de la Guàrdia Civil d’esta localitat han rescatat este diumenge, 4 d’octubre, a quatre gossos, una femella i tres cadells, que estaven ofegant-se dins d’una bassa, en el paratge de l’Alteret.

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, els fets es van produir cap a les 10.40 hores, quan un veí de la població va alertar a les autoritats que quatre animals estaven ofegant-se. La persona que va telefonar als agents ha participat en el rescat dels gossos, i a demés, va indicar als agents a on estaven els animals.

 

Una volta han arribat al lloc dels fets, els cossos de seguretat s’han desplaçat fins dins de la bassa amb unes cordes per a rescatar als gossos. Després de més d’una hora, la Guàrdia Civil va conseguir salvar a tots els animals

 

Segons han explicat al citat mitjà, els gossos estaven nerviosos i congelats per la temperatura de l’aigua. Després del rescat, el grup de gossos es va anar pel camí que limita amb la bassa.

 

 

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.