13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Rescaten a quatre gossos que s’ofegaven en una bassa de Vilallonga

 

La Policia Local de Vilallonga, en la comarca de la Safor (València), i diferents efectius de la Guàrdia Civil d’esta localitat han rescatat este diumenge, 4 d’octubre, a quatre gossos, una femella i tres cadells, que estaven ofegant-se dins d’una bassa, en el paratge de l’Alteret.

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, els fets es van produir cap a les 10.40 hores, quan un veí de la població va alertar a les autoritats que quatre animals estaven ofegant-se. La persona que va telefonar als agents ha participat en el rescat dels gossos, i a demés, va indicar als agents a on estaven els animals.

 

Una volta han arribat al lloc dels fets, els cossos de seguretat s’han desplaçat fins dins de la bassa amb unes cordes per a rescatar als gossos. Després de més d’una hora, la Guàrdia Civil va conseguir salvar a tots els animals

 

Segons han explicat al citat mitjà, els gossos estaven nerviosos i congelats per la temperatura de l’aigua. Després del rescat, el grup de gossos es va anar pel camí que limita amb la bassa.

 

 

Últimes notícies

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.