Rescaten a quatre gossos que s’ofegaven en una bassa de Vilallonga

 

La Policia Local de Vilallonga, en la comarca de la Safor (València), i diferents efectius de la Guàrdia Civil d’esta localitat han rescatat este diumenge, 4 d’octubre, a quatre gossos, una femella i tres cadells, que estaven ofegant-se dins d’una bassa, en el paratge de l’Alteret.

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, els fets es van produir cap a les 10.40 hores, quan un veí de la població va alertar a les autoritats que quatre animals estaven ofegant-se. La persona que va telefonar als agents ha participat en el rescat dels gossos, i a demés, va indicar als agents a on estaven els animals.

 

Una volta han arribat al lloc dels fets, els cossos de seguretat s’han desplaçat fins dins de la bassa amb unes cordes per a rescatar als gossos. Després de més d’una hora, la Guàrdia Civil va conseguir salvar a tots els animals

 

Segons han explicat al citat mitjà, els gossos estaven nerviosos i congelats per la temperatura de l’aigua. Després del rescat, el grup de gossos es va anar pel camí que limita amb la bassa.

 

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.