Rescaten a quatre gossos que s’ofegaven en una bassa de Vilallonga

 

La Policia Local de Vilallonga, en la comarca de la Safor (València), i diferents efectius de la Guàrdia Civil d’esta localitat han rescatat este diumenge, 4 d’octubre, a quatre gossos, una femella i tres cadells, que estaven ofegant-se dins d’una bassa, en el paratge de l’Alteret.

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, els fets es van produir cap a les 10.40 hores, quan un veí de la població va alertar a les autoritats que quatre animals estaven ofegant-se. La persona que va telefonar als agents ha participat en el rescat dels gossos, i a demés, va indicar als agents a on estaven els animals.

 

Una volta han arribat al lloc dels fets, els cossos de seguretat s’han desplaçat fins dins de la bassa amb unes cordes per a rescatar als gossos. Després de més d’una hora, la Guàrdia Civil va conseguir salvar a tots els animals

 

Segons han explicat al citat mitjà, els gossos estaven nerviosos i congelats per la temperatura de l’aigua. Després del rescat, el grup de gossos es va anar pel camí que limita amb la bassa.

 

 

Últimes notícies

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.