Rescatada una dona després d’eixir-se’n de la via i bolcar amb el seu vehicle a Pego

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant han rescatat aquest diumenge pel matí a una dona després d'eixir-se de la via i bolcar el seu vehicle a la CV-700 a Pego, a la comarca de la Marina Alta.

    

El succés s'ha produït cap a les 9:00 hores, quan un vehicle se n'ha eixit de la via en el quilòmetre 61 de la CV-700 en l'eixida de Pego, direcció Dénia, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil de Tràfic i el Consorci Provincial de Bombers.

  

El vehicle ha bolcat i en el seu interior, ha quedat atrapada una dona de mitja edat. Els bombers han actuat amb set efectius en total per a poder rescatar a la dona. La carretera ha estat tallada en els dos sentits fins a prop de les 10:00 hores.

 

Els bombers d'Alacant rescaten una dona d'un incendi al Campello

  

Un incendi en un habitatge del Campello s'ha saldat amb un ferit lleu, i ha provocat que els veïns es protegisquen en la terrassa de l'immoble i l'interior dels seus habitatges del foc que ha ocorregut prop de la mitjanit d'aquest diumenge. La causa del succés, segons ha pogut saber Europa Press, va ser un cigarret.

  

El foc s'ha produït en un habitatge situat en el carrer Vicari Samuel Riquelme d'aquesta localitat de l'Alacantí, segons han informat a Europa Press fonts del Consorci Provincial de Bombers i la Policia Local.

  

L'incendi, amb flames molt altes, ha provocat que els veïns es protegiren en la terrassa i a l'interior les seues cases. L'immoble, que posseïx 12 habitatges (no totes ocupades) i tres plantes d'altura, s'ha vist molt afectat pel fum.

  

Finalment, dos persones han resultat afectades, l'inquilí de l'habitatge en la qual es va declarar l'incendi per cremades lleus i un altre veí per inhalació de fum. Segons ha pogut saber Europa Press, un cigarret ha causat l'incendi.

 

Últimes notícies

Crema de dues vivendes de familiars dels detinguts pel tiroteig mortal d’Alzira

Dues vivendes on viuen familiars dels quatre detinguts pel tiroteig mortal entre dos clans a Alzira han sigut incendiades, sense causar ferits, encara que ha mort un cavall.

Les màximes pugen quasi 4 graus a Castelló i arriben als 34 a l’Alt Maestrat

Les temperatures màximes d’este dilluns han pujat fins a 4 graus en punts de l’interior de Castelló i han assolit els 34 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, segons Aemet i Avamet.

Quatre anys de presó per enganyar un octogenari i traure-li quasi 400.000 euros

Una dona ha sigut condemnada a quatre anys de presó per estafar prop de 400.000 euros a un home octogenari, viudo i amb trastorn afectiu, fent-li creure que eren parella i aprofitant-se de la seua soledat.

El IVC oferix 31 propostes de teatre, dansa i circ a València este primer trimestre

L’Institut Valencià de Cultura ha presentat 31 propostes de teatre, dansa i circ per al primer trimestre de la temporada 2026-2027, repartides entre el Teatre Principal, el Teatre Rialto i l’Espai La Granja, amb protagonisme per a produccions pròpies i companyies valencianes.

Emilio Argüeso s’acull al seu dret a no contestar en la comissió de la DANA al Congrés

L’exdirector de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, Emilio Argüeso, s’ha negat a respondre davant la comissió de la DANA al Congrés per a evitar interferències amb la causa penal oberta contra ell i protegir el seu dret de defensa.

La inversió estrangera directa es dispara en la Comunitat i ja supera els 1.800 milions

La inversió estrangera directa en la Comunitat Valenciana ha augmentat més d’un 400 % fins juliol i ha arribat als 1.846 milions, fet que situa el territori com el tercer que més capital exterior capta a Espanya. València concentra el 80 % del flux i França es consolida com el principal país inversor.

Baldoví veu en la compareixença de Mazón al Congrés un nou insult a les víctimes de la DANA

Joan Baldoví ha qualificat de nou insult a les víctimes de la DANA la compareixença de Carlos Mazón al Congrés, i l ha acusat de no respondre les preguntes sobre la gestió de la catàstrofe.

La defensa de Pradas recorre a l’Audiència per obtindre els missatges de Bernabé sobre la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha recorregut davant l’Audiència la decisió de la jutgessa que investiga la DANA de no reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, els missatges que va intercanviar durant l’emergència del 29 d’octubre de 2024. L’equip legal invoca la igualtat de tracte amb altres responsables i considera “imprescindible” aclarir quina informació va arribar al Cecopi.