Rescatada una dona després d’eixir-se’n de la via i bolcar amb el seu vehicle a Pego

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant han rescatat aquest diumenge pel matí a una dona després d'eixir-se de la via i bolcar el seu vehicle a la CV-700 a Pego, a la comarca de la Marina Alta.

    

El succés s'ha produït cap a les 9:00 hores, quan un vehicle se n'ha eixit de la via en el quilòmetre 61 de la CV-700 en l'eixida de Pego, direcció Dénia, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil de Tràfic i el Consorci Provincial de Bombers.

  

El vehicle ha bolcat i en el seu interior, ha quedat atrapada una dona de mitja edat. Els bombers han actuat amb set efectius en total per a poder rescatar a la dona. La carretera ha estat tallada en els dos sentits fins a prop de les 10:00 hores.

 

Els bombers d'Alacant rescaten una dona d'un incendi al Campello

  

Un incendi en un habitatge del Campello s'ha saldat amb un ferit lleu, i ha provocat que els veïns es protegisquen en la terrassa de l'immoble i l'interior dels seus habitatges del foc que ha ocorregut prop de la mitjanit d'aquest diumenge. La causa del succés, segons ha pogut saber Europa Press, va ser un cigarret.

  

El foc s'ha produït en un habitatge situat en el carrer Vicari Samuel Riquelme d'aquesta localitat de l'Alacantí, segons han informat a Europa Press fonts del Consorci Provincial de Bombers i la Policia Local.

  

L'incendi, amb flames molt altes, ha provocat que els veïns es protegiren en la terrassa i a l'interior les seues cases. L'immoble, que posseïx 12 habitatges (no totes ocupades) i tres plantes d'altura, s'ha vist molt afectat pel fum.

  

Finalment, dos persones han resultat afectades, l'inquilí de l'habitatge en la qual es va declarar l'incendi per cremades lleus i un altre veí per inhalació de fum. Segons ha pogut saber Europa Press, un cigarret ha causat l'incendi.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.

Denuncien a un coordinador de seguretat per no auxiliar a un vigilant amb símptomes d’infart en FGV

Alternativa Sindical denúncia a un coordinador de seguretat d'FGV per una presumpta omision de socors a un vigilant que sufria sintomas d'infart en el lloc de comandament de València.

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.