Rescatada una dona després d’eixir-se’n de la via i bolcar amb el seu vehicle a Pego

Ejemplo de shortcode con estilo
Efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant han rescatat aquest diumenge pel matí a una dona després d'eixir-se de la via i bolcar el seu vehicle a la CV-700 a Pego, a la comarca de la Marina Alta.      El succés s'ha produït cap a les 9:00 hores, quan un vehicle se n'ha eixit de la […]

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant han rescatat aquest diumenge pel matí a una dona després d'eixir-se de la via i bolcar el seu vehicle a la CV-700 a Pego, a la comarca de la Marina Alta.

    

El succés s'ha produït cap a les 9:00 hores, quan un vehicle se n'ha eixit de la via en el quilòmetre 61 de la CV-700 en l'eixida de Pego, direcció Dénia, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil de Tràfic i el Consorci Provincial de Bombers.

  

El vehicle ha bolcat i en el seu interior, ha quedat atrapada una dona de mitja edat. Els bombers han actuat amb set efectius en total per a poder rescatar a la dona. La carretera ha estat tallada en els dos sentits fins a prop de les 10:00 hores.

 

Els bombers d'Alacant rescaten una dona d'un incendi al Campello

  

Un incendi en un habitatge del Campello s'ha saldat amb un ferit lleu, i ha provocat que els veïns es protegisquen en la terrassa de l'immoble i l'interior dels seus habitatges del foc que ha ocorregut prop de la mitjanit d'aquest diumenge. La causa del succés, segons ha pogut saber Europa Press, va ser un cigarret.

  

El foc s'ha produït en un habitatge situat en el carrer Vicari Samuel Riquelme d'aquesta localitat de l'Alacantí, segons han informat a Europa Press fonts del Consorci Provincial de Bombers i la Policia Local.

  

L'incendi, amb flames molt altes, ha provocat que els veïns es protegiren en la terrassa i a l'interior les seues cases. L'immoble, que posseïx 12 habitatges (no totes ocupades) i tres plantes d'altura, s'ha vist molt afectat pel fum.

  

Finalment, dos persones han resultat afectades, l'inquilí de l'habitatge en la qual es va declarar l'incendi per cremades lleus i un altre veí per inhalació de fum. Segons ha pogut saber Europa Press, un cigarret ha causat l'incendi.

 

Últimes notícies

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.