15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Rescatada una dona després d’eixir-se’n de la via i bolcar amb el seu vehicle a Pego

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant han rescatat aquest diumenge pel matí a una dona després d'eixir-se de la via i bolcar el seu vehicle a la CV-700 a Pego, a la comarca de la Marina Alta.

    

El succés s'ha produït cap a les 9:00 hores, quan un vehicle se n'ha eixit de la via en el quilòmetre 61 de la CV-700 en l'eixida de Pego, direcció Dénia, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil de Tràfic i el Consorci Provincial de Bombers.

  

El vehicle ha bolcat i en el seu interior, ha quedat atrapada una dona de mitja edat. Els bombers han actuat amb set efectius en total per a poder rescatar a la dona. La carretera ha estat tallada en els dos sentits fins a prop de les 10:00 hores.

 

Els bombers d'Alacant rescaten una dona d'un incendi al Campello

  

Un incendi en un habitatge del Campello s'ha saldat amb un ferit lleu, i ha provocat que els veïns es protegisquen en la terrassa de l'immoble i l'interior dels seus habitatges del foc que ha ocorregut prop de la mitjanit d'aquest diumenge. La causa del succés, segons ha pogut saber Europa Press, va ser un cigarret.

  

El foc s'ha produït en un habitatge situat en el carrer Vicari Samuel Riquelme d'aquesta localitat de l'Alacantí, segons han informat a Europa Press fonts del Consorci Provincial de Bombers i la Policia Local.

  

L'incendi, amb flames molt altes, ha provocat que els veïns es protegiren en la terrassa i a l'interior les seues cases. L'immoble, que posseïx 12 habitatges (no totes ocupades) i tres plantes d'altura, s'ha vist molt afectat pel fum.

  

Finalment, dos persones han resultat afectades, l'inquilí de l'habitatge en la qual es va declarar l'incendi per cremades lleus i un altre veí per inhalació de fum. Segons ha pogut saber Europa Press, un cigarret ha causat l'incendi.

 

Últimes notícies

Betis i Elx es juguen el passe a habitacions en La Cartoixa

Betis i Elx s'enfronten en octaus de la Copa del Rei a partit únic en La Cartoixa. La passada es decidix en una sola trobada, amb factor camp per al Betis i nombroses baixes.

Bernabé defén denunciar davant les acusacions a Julio Iglesias per assetjament sexual

La secretària d'Igualtat del PSOE ha ressaltat que el masclisme és estructural i ha cridat a denunciar qualsevol assetjament o agressió, arran de les acusacions contra el cantant.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a la condonació del deute

La comissió d'experts de Les Corts considera que la proposta del Govern pot augmentar de manera substancial els recursos per a la Comunitat Valenciana. Demana aplicar la reforma al costat de la condonació del deute i un fons d'anivellament en 2026 davant l'entrada del nou model en 2027.

Pérez Llorca retrau que el Govern subvencione transvasaments al Marroc i els retalle a Espanya

Pérez Llorca ha criticat que l'Executiu finance transvasaments al Marroc mentres limita el Tajo-Segura. Ha demanat explicacions i ha defés criteris tècnics.

Pérez Llorca defén centrar la política de vivenda en l’oferta i no en la demanda

Pérez Llorca ha apostat per prioritzar l'oferta per a abordar el problema de la vivenda i ha advertit que, sense un pla específic, serà difícil resoldre'l. També ha criticat la bonificació de l'IRPF anunciada per Pedro Sánchez.

Pérez Llorca rebutja el pla de finançament per excloure la condonació de deute i el fons d’anivellament

El president ha avançat que no donarà suport a la proposta del Govern per mancar d'un fons d'anivellament transitori i de la condonació de 40.000 milions. Advertix que el model dividix i no té l'aire d'aprovar-se.

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.