Rescatat després de més de 24 hores en un barranc en Quatretonda

La Guàrdia Civil ha rescatat a un home de 42 anys, i de nacionalitat espanyola, que portava més de 24 hores desaparegut. La víctima es trobava immobilitzada en el barranc “El Corral” del terme municipal de Quatretonda.


El passat 1 de març al voltant de les 13.30 hores, la Guàrdia Civil de Benigànim va recepcionar una denúncia per desaparició. Es tractava d’un home de 42 anys, de nacionalitat espanyola, i que tenia una pròtesi a la cama dreta, a causa de l’amputació d’aquesta. Els agents van ser informats que portava desaparegut des de les 16.00 hores del dia anterior.


Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona, format per diferents patrulles de la Guàrdia Civil.


L’endemà, al voltant de les 15.30 hores, la Guàrdia Civil de Benigànim va ser informada que el vehicle que conduïa la persona desapareguda havia sigut vist pròxim al barranc “El Corral” del terme municipal de Quatretonda.

Una vegada que els agents van arribar al lloc, van confirmar que la víctima no es trobava en el cotxe, per la qual cosa van començar a realitzar una cerca pels voltants. Instants després, van trobar conscient, a la persona desapareguda, estava a la meitat d’un barranc de 12 metres d’altura. La víctima es trobava completament immobilitzada per la mala herba i la seua pròtesi havia sigut danyada, per la qual cosa no podia moure’s.


Quan els serveis d’emergència van ser informats dels fets, els van fer saber als agents que l’ambulància, pel difícil accés al lloc, no podria arribar. Els agents, juntament amb un familiar de la víctima, no van dubtar a buscar la forma per a baixar pel barranc i socórrer a la víctima.

Una vegada que la van aconseguir alliberar-ho dels arbustos, posar-ho fora de perill i realitzar-li una primera assistència, ho van traslladar al poliesportiu del municipi on els esperava una ambulància.

La víctima va manifestar que la seua intenció era buscar espàrrecs en el camp i, al moment menys pensat, va caure pel barranc i va intentar, durant tota la nit, alliberar-se dels arbustos sense èxit.

L’home va ser traslladat a l’Hospital de Xàtiva i, al principi, presentava ferides lleus i símptomes de deshidratació, ja que havia passat la nit a la intempèrie entre matolls en un lloc fred i humit.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar i rescatar a aquesta persona i evitar un mal major.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.