Rescatat després de més de 24 hores en un barranc en Quatretonda

La Guàrdia Civil ha rescatat a un home de 42 anys, i de nacionalitat espanyola, que portava més de 24 hores desaparegut. La víctima es trobava immobilitzada en el barranc “El Corral” del terme municipal de Quatretonda.


El passat 1 de març al voltant de les 13.30 hores, la Guàrdia Civil de Benigànim va recepcionar una denúncia per desaparició. Es tractava d’un home de 42 anys, de nacionalitat espanyola, i que tenia una pròtesi a la cama dreta, a causa de l’amputació d’aquesta. Els agents van ser informats que portava desaparegut des de les 16.00 hores del dia anterior.


Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona, format per diferents patrulles de la Guàrdia Civil.


L’endemà, al voltant de les 15.30 hores, la Guàrdia Civil de Benigànim va ser informada que el vehicle que conduïa la persona desapareguda havia sigut vist pròxim al barranc “El Corral” del terme municipal de Quatretonda.

Una vegada que els agents van arribar al lloc, van confirmar que la víctima no es trobava en el cotxe, per la qual cosa van començar a realitzar una cerca pels voltants. Instants després, van trobar conscient, a la persona desapareguda, estava a la meitat d’un barranc de 12 metres d’altura. La víctima es trobava completament immobilitzada per la mala herba i la seua pròtesi havia sigut danyada, per la qual cosa no podia moure’s.


Quan els serveis d’emergència van ser informats dels fets, els van fer saber als agents que l’ambulància, pel difícil accés al lloc, no podria arribar. Els agents, juntament amb un familiar de la víctima, no van dubtar a buscar la forma per a baixar pel barranc i socórrer a la víctima.

Una vegada que la van aconseguir alliberar-ho dels arbustos, posar-ho fora de perill i realitzar-li una primera assistència, ho van traslladar al poliesportiu del municipi on els esperava una ambulància.

La víctima va manifestar que la seua intenció era buscar espàrrecs en el camp i, al moment menys pensat, va caure pel barranc i va intentar, durant tota la nit, alliberar-se dels arbustos sense èxit.

L’home va ser traslladat a l’Hospital de Xàtiva i, al principi, presentava ferides lleus i símptomes de deshidratació, ja que havia passat la nit a la intempèrie entre matolls en un lloc fred i humit.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar i rescatar a aquesta persona i evitar un mal major.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.