Rescatat després de més de 24 hores en un barranc en Quatretonda

La Guàrdia Civil ha rescatat a un home de 42 anys, i de nacionalitat espanyola, que portava més de 24 hores desaparegut. La víctima es trobava immobilitzada en el barranc “El Corral” del terme municipal de Quatretonda.


El passat 1 de març al voltant de les 13.30 hores, la Guàrdia Civil de Benigànim va recepcionar una denúncia per desaparició. Es tractava d’un home de 42 anys, de nacionalitat espanyola, i que tenia una pròtesi a la cama dreta, a causa de l’amputació d’aquesta. Els agents van ser informats que portava desaparegut des de les 16.00 hores del dia anterior.


Una vegada coneguts els fets per la Guàrdia Civil, es va posar immediatament en marxa el dispositiu de cerca i localització d’aquesta persona, format per diferents patrulles de la Guàrdia Civil.


L’endemà, al voltant de les 15.30 hores, la Guàrdia Civil de Benigànim va ser informada que el vehicle que conduïa la persona desapareguda havia sigut vist pròxim al barranc “El Corral” del terme municipal de Quatretonda.

Una vegada que els agents van arribar al lloc, van confirmar que la víctima no es trobava en el cotxe, per la qual cosa van començar a realitzar una cerca pels voltants. Instants després, van trobar conscient, a la persona desapareguda, estava a la meitat d’un barranc de 12 metres d’altura. La víctima es trobava completament immobilitzada per la mala herba i la seua pròtesi havia sigut danyada, per la qual cosa no podia moure’s.


Quan els serveis d’emergència van ser informats dels fets, els van fer saber als agents que l’ambulància, pel difícil accés al lloc, no podria arribar. Els agents, juntament amb un familiar de la víctima, no van dubtar a buscar la forma per a baixar pel barranc i socórrer a la víctima.

Una vegada que la van aconseguir alliberar-ho dels arbustos, posar-ho fora de perill i realitzar-li una primera assistència, ho van traslladar al poliesportiu del municipi on els esperava una ambulància.

La víctima va manifestar que la seua intenció era buscar espàrrecs en el camp i, al moment menys pensat, va caure pel barranc i va intentar, durant tota la nit, alliberar-se dels arbustos sense èxit.

L’home va ser traslladat a l’Hospital de Xàtiva i, al principi, presentava ferides lleus i símptomes de deshidratació, ja que havia passat la nit a la intempèrie entre matolls en un lloc fred i humit.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents i el coneixement de la zona es va poder localitzar i rescatar a aquesta persona i evitar un mal major.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.