Un xiquet de 3 anys mor i els seus dos germans, també menors, acaben ferits en un incendi en València

 

Actualització 11/12/2020 a les 08.40 hores. El xiquet de 3 anys que va acabar greument ferit el dijous en un incendi en sa casa ubicada en l’avinguda de la Malva-rosa de la ciutat de València ha mort

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, el menor, igual que sa mare, de 30 anys, i els seus dos germans, també menors d’edat, va ingressar en la Unitat de Grans Cremades de l’Hospital la Fe en estat crític, a on ha acabat perdent la vida esta nit de divendres.

 

Rescatats tres menors i sa mare de l’incendi d’una casa en València

Efectius de bombers han rescatat a tres menors d’edat i sa mare després d’incendiar-se en la vesprada d’este dijous una casa de l’avinguda de la Malva-rosa de València, segons han indicat fonts de la Policia Local i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El foc s’ha produït cap a les 19.15 hores en una casa situada en el quart pis del número 77 de l’avinguda de la Malva-rosa. Fins al lloc s’han desplaçat efectius dels bombers municipals amb cinc dotacions i una ambulància. Per part seua, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha mobilitzat quatre unitats de SAMU i dos unitats de SVB.

 

Segons fonts de la Policia Local, els bombers han tret de la casa a una mare i tres xiquets. El CICU ha indicat que la dona i els menors han resultat afectats. De fet, segons informa ‘Levante-EMV’, els tres menors en estat greu, han sigut traslladats a la unitat de Cremats de l’Hospital La Fe.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.