Un xiquet de 3 anys mor i els seus dos germans, també menors, acaben ferits en un incendi en València

 

Actualització 11/12/2020 a les 08.40 hores. El xiquet de 3 anys que va acabar greument ferit el dijous en un incendi en sa casa ubicada en l’avinguda de la Malva-rosa de la ciutat de València ha mort

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, el menor, igual que sa mare, de 30 anys, i els seus dos germans, també menors d’edat, va ingressar en la Unitat de Grans Cremades de l’Hospital la Fe en estat crític, a on ha acabat perdent la vida esta nit de divendres.

 

Rescatats tres menors i sa mare de l’incendi d’una casa en València

Efectius de bombers han rescatat a tres menors d’edat i sa mare després d’incendiar-se en la vesprada d’este dijous una casa de l’avinguda de la Malva-rosa de València, segons han indicat fonts de la Policia Local i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El foc s’ha produït cap a les 19.15 hores en una casa situada en el quart pis del número 77 de l’avinguda de la Malva-rosa. Fins al lloc s’han desplaçat efectius dels bombers municipals amb cinc dotacions i una ambulància. Per part seua, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha mobilitzat quatre unitats de SAMU i dos unitats de SVB.

 

Segons fonts de la Policia Local, els bombers han tret de la casa a una mare i tres xiquets. El CICU ha indicat que la dona i els menors han resultat afectats. De fet, segons informa ‘Levante-EMV’, els tres menors en estat greu, han sigut traslladats a la unitat de Cremats de l’Hospital La Fe.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.