11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un xiquet de 3 anys mor i els seus dos germans, també menors, acaben ferits en un incendi en València

 

Actualització 11/12/2020 a les 08.40 hores. El xiquet de 3 anys que va acabar greument ferit el dijous en un incendi en sa casa ubicada en l’avinguda de la Malva-rosa de la ciutat de València ha mort

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, el menor, igual que sa mare, de 30 anys, i els seus dos germans, també menors d’edat, va ingressar en la Unitat de Grans Cremades de l’Hospital la Fe en estat crític, a on ha acabat perdent la vida esta nit de divendres.

 

Rescatats tres menors i sa mare de l’incendi d’una casa en València

Efectius de bombers han rescatat a tres menors d’edat i sa mare després d’incendiar-se en la vesprada d’este dijous una casa de l’avinguda de la Malva-rosa de València, segons han indicat fonts de la Policia Local i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El foc s’ha produït cap a les 19.15 hores en una casa situada en el quart pis del número 77 de l’avinguda de la Malva-rosa. Fins al lloc s’han desplaçat efectius dels bombers municipals amb cinc dotacions i una ambulància. Per part seua, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha mobilitzat quatre unitats de SAMU i dos unitats de SVB.

 

Segons fonts de la Policia Local, els bombers han tret de la casa a una mare i tres xiquets. El CICU ha indicat que la dona i els menors han resultat afectats. De fet, segons informa ‘Levante-EMV’, els tres menors en estat greu, han sigut traslladats a la unitat de Cremats de l’Hospital La Fe.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.