Un xiquet de 3 anys mor i els seus dos germans, també menors, acaben ferits en un incendi en València

 

Actualització 11/12/2020 a les 08.40 hores. El xiquet de 3 anys que va acabar greument ferit el dijous en un incendi en sa casa ubicada en l’avinguda de la Malva-rosa de la ciutat de València ha mort

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, el menor, igual que sa mare, de 30 anys, i els seus dos germans, també menors d’edat, va ingressar en la Unitat de Grans Cremades de l’Hospital la Fe en estat crític, a on ha acabat perdent la vida esta nit de divendres.

 

Rescatats tres menors i sa mare de l’incendi d’una casa en València

Efectius de bombers han rescatat a tres menors d’edat i sa mare després d’incendiar-se en la vesprada d’este dijous una casa de l’avinguda de la Malva-rosa de València, segons han indicat fonts de la Policia Local i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El foc s’ha produït cap a les 19.15 hores en una casa situada en el quart pis del número 77 de l’avinguda de la Malva-rosa. Fins al lloc s’han desplaçat efectius dels bombers municipals amb cinc dotacions i una ambulància. Per part seua, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha mobilitzat quatre unitats de SAMU i dos unitats de SVB.

 

Segons fonts de la Policia Local, els bombers han tret de la casa a una mare i tres xiquets. El CICU ha indicat que la dona i els menors han resultat afectats. De fet, segons informa ‘Levante-EMV’, els tres menors en estat greu, han sigut traslladats a la unitat de Cremats de l’Hospital La Fe.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.