Un xiquet de 3 anys mor i els seus dos germans, també menors, acaben ferits en un incendi en València

 

Actualització 11/12/2020 a les 08.40 hores. El xiquet de 3 anys que va acabar greument ferit el dijous en un incendi en sa casa ubicada en l’avinguda de la Malva-rosa de la ciutat de València ha mort

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, el menor, igual que sa mare, de 30 anys, i els seus dos germans, també menors d’edat, va ingressar en la Unitat de Grans Cremades de l’Hospital la Fe en estat crític, a on ha acabat perdent la vida esta nit de divendres.

 

Rescatats tres menors i sa mare de l’incendi d’una casa en València

Efectius de bombers han rescatat a tres menors d’edat i sa mare després d’incendiar-se en la vesprada d’este dijous una casa de l’avinguda de la Malva-rosa de València, segons han indicat fonts de la Policia Local i del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

El foc s’ha produït cap a les 19.15 hores en una casa situada en el quart pis del número 77 de l’avinguda de la Malva-rosa. Fins al lloc s’han desplaçat efectius dels bombers municipals amb cinc dotacions i una ambulància. Per part seua, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha mobilitzat quatre unitats de SAMU i dos unitats de SVB.

 

Segons fonts de la Policia Local, els bombers han tret de la casa a una mare i tres xiquets. El CICU ha indicat que la dona i els menors han resultat afectats. De fet, segons informa ‘Levante-EMV’, els tres menors en estat greu, han sigut traslladats a la unitat de Cremats de l’Hospital La Fe.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.