Rescaten a tres gossets abandonats en Manises i salven a altres dos en risc d’atropellament en Pedralba

 

El grup de Medi Ambient de la Policia de la Generalitat ha rescatat a tres gossets abandonats en el polígon de la Cova de Manises, en la comarca de l’Horta (València), i ha salvat a altres dos que es trobaven perduts i desorientats, en risc de ser atropellats en l’autovia d’Ademús, a l’altura de Pedralba, en la comarca dels Serrans (València).

 

Els agents atenen dins dels seus servicis ordinaris diferents atencions a telefonades que alerten sobre l’existència d’animals de companyia abandonats, ferits o perduts i que, una volta rescatats, són entregats a diferents centres de protecció animal del territori valencià, segons ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

La majoria dels avisos es canalitzen a través del telèfon d’Emergències 112 Comunitat Valenciana, que durant l’any 2020 ha atés un total de 14.988 crides sobre casos d’animals abandonats i ferits. D’elles, 7.861 es referien a animals domèstics com a gossos o gats. A demés, es van rebre altres 2.521 crides referents a espècies protegides, com a àguiles, falcons o garses.

Últimes notícies

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.