Rescaten dos excursionistes perduts en el Parc Natural de la Serra d’Irta d’Alcossebre

Dos senderistes, un home i una dona de 60 anys, han hagut de ser rescatats ahir a la nit en el Parc Natural de la Serra d'Irta d'Alcossebre, pels Bombers de Benicarló en col·laboració amb la Guàrdia Civil. Segons sembla, els dos excursionistes es van pedre mentre feien una excursió per la zona. La recerca es va començar quan es va rebre ahir a la vesprada al 112 un avís que alertava de que dos senderistes s'havien desorientat mentre feien una excursió per la zona del parc natural de la Serra d'Irta del terme municipal d'Alcossebre, al Baix Maestrat. Segons sembla, al fer-se prompte de nit no havien pogut tornar pel camí que havien recorregut. En rebre l'alerta la Guàrdia Civil i els Bombers del parc de Benicarló, brigades forestals i Policia Local d'Alcalà de Xivert van iniciar un dispositiu de recerca. Més tard van observar en la llunyania una llum intermitent en la part alta de la muntanya i van aconseguir localitzar quan ja eren les 22 hores de la nit als dos senderistes, un home i una dona de 60 anys. Segons ha informat la Guàrdia Civil de Castelló, els dos es trobaven en perfecte estat de salut.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.