Rescaten dos excursionistes perduts en el Parc Natural de la Serra d’Irta d’Alcossebre

Dos senderistes, un home i una dona de 60 anys, han hagut de ser rescatats ahir a la nit en el Parc Natural de la Serra d'Irta d'Alcossebre, pels Bombers de Benicarló en col·laboració amb la Guàrdia Civil. Segons sembla, els dos excursionistes es van pedre mentre feien una excursió per la zona. La recerca es va començar quan es va rebre ahir a la vesprada al 112 un avís que alertava de que dos senderistes s'havien desorientat mentre feien una excursió per la zona del parc natural de la Serra d'Irta del terme municipal d'Alcossebre, al Baix Maestrat. Segons sembla, al fer-se prompte de nit no havien pogut tornar pel camí que havien recorregut. En rebre l'alerta la Guàrdia Civil i els Bombers del parc de Benicarló, brigades forestals i Policia Local d'Alcalà de Xivert van iniciar un dispositiu de recerca. Més tard van observar en la llunyania una llum intermitent en la part alta de la muntanya i van aconseguir localitzar quan ja eren les 22 hores de la nit als dos senderistes, un home i una dona de 60 anys. Segons ha informat la Guàrdia Civil de Castelló, els dos es trobaven en perfecte estat de salut.

Últimes notícies

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.