Rescaten dos excursionistes perduts en el Parc Natural de la Serra d’Irta d’Alcossebre

Dos senderistes, un home i una dona de 60 anys, han hagut de ser rescatats ahir a la nit en el Parc Natural de la Serra d'Irta d'Alcossebre, pels Bombers de Benicarló en col·laboració amb la Guàrdia Civil. Segons sembla, els dos excursionistes es van pedre mentre feien una excursió per la zona. La recerca es va començar quan es va rebre ahir a la vesprada al 112 un avís que alertava de que dos senderistes s'havien desorientat mentre feien una excursió per la zona del parc natural de la Serra d'Irta del terme municipal d'Alcossebre, al Baix Maestrat. Segons sembla, al fer-se prompte de nit no havien pogut tornar pel camí que havien recorregut. En rebre l'alerta la Guàrdia Civil i els Bombers del parc de Benicarló, brigades forestals i Policia Local d'Alcalà de Xivert van iniciar un dispositiu de recerca. Més tard van observar en la llunyania una llum intermitent en la part alta de la muntanya i van aconseguir localitzar quan ja eren les 22 hores de la nit als dos senderistes, un home i una dona de 60 anys. Segons ha informat la Guàrdia Civil de Castelló, els dos es trobaven en perfecte estat de salut.

Últimes notícies

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.

Les matriculacions de turismes cauen un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La venda de turismes nous ha baixat un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana, fins als 8.573 vehicles, mentre que a Espanya ha pujat un 3,7 % i ha arribat a 101.949 unitats.

El PSPV exigix al Consell que accepte la nova financiació i la quita del deute

El PSPV-PSOE reclama al Consell que accepte la proposta estatal de nou model de finançament i la condonació de 11.200 milions de deute, després d’incrementar-se fins a 75.795 milions els compromisos de gasto futurs.

AVA eleva fins a 40 milions els danys agraris per l’incendi de la Vall d’Uixó

L’Associació Valenciana d’Agricultors calcula entre 35 i 40 milions en pèrdues per l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha afectat 2.000 hectàrees de cultius i ramaderia. L’entitat reclama més ajudes estatals i un canvi profund en les polítiques agràries i de prevenció d’incendis.

Busquen a Benidorm la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat del municipi i demana col·laboració ciutadana per a identificar-ne els propietaris.

La Policia Local de Benidorm busca la família d’una urna amb cendres oblidada en un supermercat

La Policia Local de Benidorm ha demanat col·laboració ciutadana per a localitzar els familiars d’una urna funerària amb cendres trobada en una taquilla d’un supermercat. Si no apareix cap responsable, l’urna es traslladarà al cementeri municipal.

La investigació de l’incendi de la Vall d’Uixó apunta a un origen intencionat

Les perquisicions del Seprona sobre l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va arrasar 9.568 hectàrees, assenyalen causes no naturals i possiblement intencionades, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Preveuen controlar l’incendi de la Vall d’Uixó entre dilluns i dimarts

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó, estabilitzat des de divendres, podria quedar sota control entre dilluns i dimarts, segons Emergències.
FILMOTECA D'ESTIU