Dos senderistes, un home i una dona de 60 anys, han hagut de ser rescatats ahir a la nit en el Parc Natural de la Serra d'Irta d'Alcossebre, pels Bombers de Benicarló en col·laboració amb la Guàrdia Civil. Segons sembla, els dos excursionistes es van pedre mentre feien una excursió per la zona. La recerca es va començar quan es va rebre ahir a la vesprada al 112 un avís que alertava de que dos senderistes s'havien desorientat mentre feien una excursió per la zona del parc natural de la Serra d'Irta del terme municipal d'Alcossebre, al Baix Maestrat. Segons sembla, al fer-se prompte de nit no havien pogut tornar pel camí que havien recorregut. En rebre l'alerta la Guàrdia Civil i els Bombers del parc de Benicarló, brigades forestals i Policia Local d'Alcalà de Xivert van iniciar un dispositiu de recerca. Més tard van observar en la llunyania una llum intermitent en la part alta de la muntanya i van aconseguir localitzar quan ja eren les 22 hores de la nit als dos senderistes, un home i una dona de 60 anys. Segons ha informat la Guàrdia Civil de Castelló, els dos es trobaven en perfecte estat de salut.
Últimes notícies
Oratge
Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx
Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.
Economia
Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum
Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.
Economia
Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.
Economia
Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes
Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.
Economia
Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta
Societat
Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes
La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.
Successos
Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant
La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.
Successos
Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024
Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.



