Rescaten a dos xics perduts en la Serra Gelada després de cinc hores d’excursió

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han rescatat a dos xics que després de cinc hores d’excursió s’havien perdut en la Serra Gelada, que s’estén per diferents localitats de la comarca de la Marina Baixa. Segons ha informat este cos de seguretat, l’operatiu de rescat s’ha iniciat cap a les 20.20 hores del dimarts i ha acabat a les 05.30 hores de la matinada de dimecres.

 

Es tractava de dos xics, de 21 i 31 anys, que després de cinc hores de caminada des de la localitat de Benidorm pels penya-segats han anat a parar fora de la senda, entre les roques dels penyasegats, a l’altura de la localitat de Teulada.

 

Els bombers han hagut d’usar els drons de rescat per a trobar als xics i, per la posició en la que es trobaven, s’ha hagut d’accedir a ells des del penya-segat per la mar usant una embarcació de la Policia Local de Benidorm. El rescat ha acabat a les 05.30 hores i els xics han sigut traslladats il·lesos fins al port de Benidorm. En l’operatiu han participat dos drons, una Unitat de Comandament de Prefectura (UMJ) amb sergent i dos bombers del grup de rescat.

Últimes notícies

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.