Rescaten a dos xics perduts en la Serra Gelada després de cinc hores d’excursió

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han rescatat a dos xics que després de cinc hores d’excursió s’havien perdut en la Serra Gelada, que s’estén per diferents localitats de la comarca de la Marina Baixa. Segons ha informat este cos de seguretat, l’operatiu de rescat s’ha iniciat cap a les 20.20 hores del dimarts i ha acabat a les 05.30 hores de la matinada de dimecres.

 

Es tractava de dos xics, de 21 i 31 anys, que després de cinc hores de caminada des de la localitat de Benidorm pels penya-segats han anat a parar fora de la senda, entre les roques dels penyasegats, a l’altura de la localitat de Teulada.

 

Els bombers han hagut d’usar els drons de rescat per a trobar als xics i, per la posició en la que es trobaven, s’ha hagut d’accedir a ells des del penya-segat per la mar usant una embarcació de la Policia Local de Benidorm. El rescat ha acabat a les 05.30 hores i els xics han sigut traslladats il·lesos fins al port de Benidorm. En l’operatiu han participat dos drons, una Unitat de Comandament de Prefectura (UMJ) amb sergent i dos bombers del grup de rescat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.