Rescaten a dos xics perduts en la Serra Gelada després de cinc hores d’excursió

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han rescatat a dos xics que després de cinc hores d’excursió s’havien perdut en la Serra Gelada, que s’estén per diferents localitats de la comarca de la Marina Baixa. Segons ha informat este cos de seguretat, l’operatiu de rescat s’ha iniciat cap a les 20.20 hores del dimarts i ha acabat a les 05.30 hores de la matinada de dimecres.

 

Es tractava de dos xics, de 21 i 31 anys, que després de cinc hores de caminada des de la localitat de Benidorm pels penya-segats han anat a parar fora de la senda, entre les roques dels penyasegats, a l’altura de la localitat de Teulada.

 

Els bombers han hagut d’usar els drons de rescat per a trobar als xics i, per la posició en la que es trobaven, s’ha hagut d’accedir a ells des del penya-segat per la mar usant una embarcació de la Policia Local de Benidorm. El rescat ha acabat a les 05.30 hores i els xics han sigut traslladats il·lesos fins al port de Benidorm. En l’operatiu han participat dos drons, una Unitat de Comandament de Prefectura (UMJ) amb sergent i dos bombers del grup de rescat.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.