Rescaten a dos xiquets, de 6 i 7 anys, en una zona sense vigilància en Canet d’En Berenguer

 

Esta vesprada de dissabte, cap a les 19.30 hores, dos xiquets de 6 i 7 anys van haver de ser rescatats en la costa de Canet d’En Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Els menors estaven en una zona sense vigilància, el que va dificultar les maniobres de rescat.

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, va ser la intervenció d’un surfista que hi havia en la zona el que va ajudar a salvar als xiquets. Als minuts després, van anar els agents de la policia de Canet i Sagunt, en la mateixa comarca, i els servicis mèdics, qui van fer les maniobres de reanimació a les víctimes i els van traslladar fins a l’hospital de Sagunt.

 

Segons pareix els dos xiquets, naturals de Madrid, que havien anat fins a la platja amb una familiar, van tindre problemes per a eixir de l’aigua i van començar a tragar-ne, motiu pel que van haver de ser assistits pels sanitaris.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.