Rescaten a dos xiquets, de 6 i 7 anys, en una zona sense vigilància en Canet d’En Berenguer

 

Esta vesprada de dissabte, cap a les 19.30 hores, dos xiquets de 6 i 7 anys van haver de ser rescatats en la costa de Canet d’En Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Els menors estaven en una zona sense vigilància, el que va dificultar les maniobres de rescat.

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, va ser la intervenció d’un surfista que hi havia en la zona el que va ajudar a salvar als xiquets. Als minuts després, van anar els agents de la policia de Canet i Sagunt, en la mateixa comarca, i els servicis mèdics, qui van fer les maniobres de reanimació a les víctimes i els van traslladar fins a l’hospital de Sagunt.

 

Segons pareix els dos xiquets, naturals de Madrid, que havien anat fins a la platja amb una familiar, van tindre problemes per a eixir de l’aigua i van començar a tragar-ne, motiu pel que van haver de ser assistits pels sanitaris.

Últimes notícies

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.

El València Basket busca en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga davant el Panathinaikos, en un quint partit carregat de tensió en el Roig Arena, el passe a la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga després de remuntar un 0-2 en la sèrie.

El Barça obri els quarts de la Copa del Rei davant Recol·lectes Valladolid i Enforne-Huesca els tanca

El Barça, dominador del torneig, inaugurarà el 5 de juny els quarts de final de la Copa del Rei d'handbol davant Recol·lectes Atlètic Valladolid, mentres que Enforne Alacant i Bada Huesca tancaran la jornada en el Centre de Tecnificació d'Alacant.

AVA-ASAJA alerta de la sembra d’arròs més cara per l’encariment del gasoil i la urea

AVA-ASAJA calcula que els arrossers de l'Albufera pagaran uns 3 milions d'euros més esta campanya per l'augment del 7% dels costos, especialment en gasoil i urea.