11.2 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Rescaten a dos xiquets, de 6 i 7 anys, en una zona sense vigilància en Canet d’En Berenguer

 

Esta vesprada de dissabte, cap a les 19.30 hores, dos xiquets de 6 i 7 anys van haver de ser rescatats en la costa de Canet d’En Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Els menors estaven en una zona sense vigilància, el que va dificultar les maniobres de rescat.

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, va ser la intervenció d’un surfista que hi havia en la zona el que va ajudar a salvar als xiquets. Als minuts després, van anar els agents de la policia de Canet i Sagunt, en la mateixa comarca, i els servicis mèdics, qui van fer les maniobres de reanimació a les víctimes i els van traslladar fins a l’hospital de Sagunt.

 

Segons pareix els dos xiquets, naturals de Madrid, que havien anat fins a la platja amb una familiar, van tindre problemes per a eixir de l’aigua i van començar a tragar-ne, motiu pel que van haver de ser assistits pels sanitaris.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.