14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Rescaten a dos xiquets, de 6 i 7 anys, en una zona sense vigilància en Canet d’En Berenguer

 

Esta vesprada de dissabte, cap a les 19.30 hores, dos xiquets de 6 i 7 anys van haver de ser rescatats en la costa de Canet d’En Berenguer, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Els menors estaven en una zona sense vigilància, el que va dificultar les maniobres de rescat.

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, va ser la intervenció d’un surfista que hi havia en la zona el que va ajudar a salvar als xiquets. Als minuts després, van anar els agents de la policia de Canet i Sagunt, en la mateixa comarca, i els servicis mèdics, qui van fer les maniobres de reanimació a les víctimes i els van traslladar fins a l’hospital de Sagunt.

 

Segons pareix els dos xiquets, naturals de Madrid, que havien anat fins a la platja amb una familiar, van tindre problemes per a eixir de l’aigua i van començar a tragar-ne, motiu pel que van haver de ser assistits pels sanitaris.

Últimes notícies

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca pren possessió davant Les Corts després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox i el relleu de Carlos Mazón. L'acte inclou jurament, Proposició del programa i un minut de silenci per José Luis Olivas.

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca pren possessió davant el ple de Les Corts després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. L'acte tanca el tràmit iniciat amb el seu nomenament en el BOE.

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Pérez Llorca pren possessió davant Les Corts com a nou president després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. Després de jurar el càrrec, presentarà el seu programa.

Desarticulada una banda que va robar més de 420.000 euros en bicicletes d’alta gamma en robatoris fulgurants

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional detenen tres integrants relacionats amb 11 assalts en diversos punts del país

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets