Rescaten a un gos en un incendi d’una casa i de diferents cotxes en Chiva

 

El Consorci Provincial de Bombers de València ha actuat este matí de dimarts en un incendi d’una casa en una urbanització en la localitat de Chiva, en la comarca de la Foia de Bunyol (València).

 

El foc ha afectat una zona exterior a on s’acumulaven molts materials, a demés de a la mateixa casa i diferents cotxes que es trobaven en la parcel·la. El Consorci ha mobilitzat diferents dotacions dels Parcs de Chiva i Torrent, en l’Horta (València), un oficial del Consorci i dos unitats de Bombers Forestals de GVA112.

 

En la revisió de la casa, els Bombers han descartat que hi haguera cap persona dins d’ella, i en esta revisió han trobat a un gos que ha sigut rescatat i entregat als seus propietaris en bon estat. A hores d’ara l’incendi, que ha començat al voltant de les 12.00 hores, està ja estabilitzat i els mitjans seguixen treballant per al seu control.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Radiografien amb tècniques veterinàries el cavall de cartó de les festes d’Alcoi per a la seua rèplica

L'icònic cavall de cartó de l'Aparició ha sigut radiografiat per a conéixer la seua estructura interna i preparar una rèplica exacta. La iniciativa busca preservar l'original i respectar les tècniques tradicionals.

Futurmoda 2026 posa el focus en la innovació de maquinària per a calçat i marroquineria

La 55a edició se celebra el 4 i 5 de març en IFA-Fira Alacant amb la major oferta d'equips per al sector. Hi haurà un fòrum sobre ecodisseny i passaport digital.

Un detingut i tres investigats després de trobar 332 plantes de marihuana a Orihuela

La Guàrdia Civil ha desarticulat en Torremendo una plantació 'indoor' amb 332 plantes llestes per a la seua recol·lecció. Un home va ser detingut i altres tres van quedar investigats.

Alfafar reforça la seua preparació davant riscos i inundacions amb obres i un parc inundable

Alfafar avança en una estratègia global per a reduir riscos després de la DANA de 2024. Obres en el clavegueram, SUDS i un gran parc inundable formen el nucli del pla.

Rècord de participació en el Premi Azorín 2026: 735 novel·les a concurs

El certamen bat la seua marca amb 735 originals i consolida la seua projecció internacional. El lliurament serà el dijous 5 de març a la Sala Simfònica del ADDA.

Ingressa a la presó per confinar a persones vulnerables i quedar-se amb els seus béns

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Torrent i ha ingressat a la presó per confinar a persones vulnerables, sotmetre-les amb amenaces i apropiar-se dels seus béns. La investigació ha destapat estafes amb cotxes i 126 línies telefòniques i la troballa de cocaïna en el seu domicili.

Infermeria demana més seguretat en centres de salut després de l’assassinat masclista de Benicàssim

El Col·legi d'Infermers i Infermeres de Castelló ha reclamat vigilància i controls en hospitals i centres de salut després de l'assassinat masclista de Benicàssim. L'entitat també ha demanat actualitzar el marc legal i aclarir la seguretat jurídica en la indicació de medicaments.

Les VTC marxen per València contra un decret que consideren letal per al sector

Una marxa lenta de conductors de VTC col·lapsa la ronda interior de València contra un decret llei urgent de la Generalitat que restringix el servici urbà. El sector alerta d'una retallada del 40% de l'oferta, 1.800 llicències i 5.000 ocupacions en risc.