Rescaten a una xica retinguda en contra de la seua voluntat per la seua exparella en Tavernes de la Valldigna

 

Esta matinada de la Nit de Cap d’any, la Guàrdia Civil ha rescatat a una dona que estava retinguda contra la seua voluntat per la seua exparella en una casa de Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València). 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el responsable tenia una ordre d’allunyament i ha sigut la pròpia víctima, una xica de 30 anys, la que ha donat l’avís als agents. Pel que pareix, la seua exparella l’havia tancat en una habitació després d’agredir-la i amenaçar-la amb matar-la si donava part a la Policia o la Guàrdia Civil.

 

En una de les cridades a les forces de seguretat, la xica ha relatat que ell li havia donat un colp en la cara i l’havia portada fins a l’habitació tirant-li del monyo i arrancant-li part d’ell. A demés li havia posat un ganivet en el coll i l’havia amenaçada amb matar-la en cas de què arribara la policia. 

 

La víctima li ha arribat a dir a l’agent que l’atenia al telèfon que pensava tirar-se per la finestra de l’habitació, en un quart pis, abans de què ell l’assassinara. L’agent li va demanar permís per a que els efectius que anaven a rescatar-la pogueren entrar per la força en la casa i també li va preguntar per les dades de l’agressor.

 

Els agents que han acudit, han trencat la porta i han detingut a l’home amb rapidesa, per a que no prestara resistència. A demés, han assistit a la xica que tenia ansietat i erosions en el llavi i en el monyo. 

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.