Rescaten a una xica retinguda en contra de la seua voluntat per la seua exparella en Tavernes de la Valldigna

 

Esta matinada de la Nit de Cap d’any, la Guàrdia Civil ha rescatat a una dona que estava retinguda contra la seua voluntat per la seua exparella en una casa de Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València). 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el responsable tenia una ordre d’allunyament i ha sigut la pròpia víctima, una xica de 30 anys, la que ha donat l’avís als agents. Pel que pareix, la seua exparella l’havia tancat en una habitació després d’agredir-la i amenaçar-la amb matar-la si donava part a la Policia o la Guàrdia Civil.

 

En una de les cridades a les forces de seguretat, la xica ha relatat que ell li havia donat un colp en la cara i l’havia portada fins a l’habitació tirant-li del monyo i arrancant-li part d’ell. A demés li havia posat un ganivet en el coll i l’havia amenaçada amb matar-la en cas de què arribara la policia. 

 

La víctima li ha arribat a dir a l’agent que l’atenia al telèfon que pensava tirar-se per la finestra de l’habitació, en un quart pis, abans de què ell l’assassinara. L’agent li va demanar permís per a que els efectius que anaven a rescatar-la pogueren entrar per la força en la casa i també li va preguntar per les dades de l’agressor.

 

Els agents que han acudit, han trencat la porta i han detingut a l’home amb rapidesa, per a que no prestara resistència. A demés, han assistit a la xica que tenia ansietat i erosions en el llavi i en el monyo. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.