Rescaten a una xica retinguda en contra de la seua voluntat per la seua exparella en Tavernes de la Valldigna

 

Esta matinada de la Nit de Cap d’any, la Guàrdia Civil ha rescatat a una dona que estava retinguda contra la seua voluntat per la seua exparella en una casa de Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València). 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el responsable tenia una ordre d’allunyament i ha sigut la pròpia víctima, una xica de 30 anys, la que ha donat l’avís als agents. Pel que pareix, la seua exparella l’havia tancat en una habitació després d’agredir-la i amenaçar-la amb matar-la si donava part a la Policia o la Guàrdia Civil.

 

En una de les cridades a les forces de seguretat, la xica ha relatat que ell li havia donat un colp en la cara i l’havia portada fins a l’habitació tirant-li del monyo i arrancant-li part d’ell. A demés li havia posat un ganivet en el coll i l’havia amenaçada amb matar-la en cas de què arribara la policia. 

 

La víctima li ha arribat a dir a l’agent que l’atenia al telèfon que pensava tirar-se per la finestra de l’habitació, en un quart pis, abans de què ell l’assassinara. L’agent li va demanar permís per a que els efectius que anaven a rescatar-la pogueren entrar per la força en la casa i també li va preguntar per les dades de l’agressor.

 

Els agents que han acudit, han trencat la porta i han detingut a l’home amb rapidesa, per a que no prestara resistència. A demés, han assistit a la xica que tenia ansietat i erosions en el llavi i en el monyo. 

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.