Rescaten a una xica retinguda en contra de la seua voluntat per la seua exparella en Tavernes de la Valldigna

 

Esta matinada de la Nit de Cap d’any, la Guàrdia Civil ha rescatat a una dona que estava retinguda contra la seua voluntat per la seua exparella en una casa de Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València). 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el responsable tenia una ordre d’allunyament i ha sigut la pròpia víctima, una xica de 30 anys, la que ha donat l’avís als agents. Pel que pareix, la seua exparella l’havia tancat en una habitació després d’agredir-la i amenaçar-la amb matar-la si donava part a la Policia o la Guàrdia Civil.

 

En una de les cridades a les forces de seguretat, la xica ha relatat que ell li havia donat un colp en la cara i l’havia portada fins a l’habitació tirant-li del monyo i arrancant-li part d’ell. A demés li havia posat un ganivet en el coll i l’havia amenaçada amb matar-la en cas de què arribara la policia. 

 

La víctima li ha arribat a dir a l’agent que l’atenia al telèfon que pensava tirar-se per la finestra de l’habitació, en un quart pis, abans de què ell l’assassinara. L’agent li va demanar permís per a que els efectius que anaven a rescatar-la pogueren entrar per la força en la casa i també li va preguntar per les dades de l’agressor.

 

Els agents que han acudit, han trencat la porta i han detingut a l’home amb rapidesa, per a que no prestara resistència. A demés, han assistit a la xica que tenia ansietat i erosions en el llavi i en el monyo. 

Últimes notícies

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.