Rescaten a una xica retinguda en contra de la seua voluntat per la seua exparella en Tavernes de la Valldigna

 

Esta matinada de la Nit de Cap d’any, la Guàrdia Civil ha rescatat a una dona que estava retinguda contra la seua voluntat per la seua exparella en una casa de Tavernes de la Valldigna, en la Safor (València). 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, el responsable tenia una ordre d’allunyament i ha sigut la pròpia víctima, una xica de 30 anys, la que ha donat l’avís als agents. Pel que pareix, la seua exparella l’havia tancat en una habitació després d’agredir-la i amenaçar-la amb matar-la si donava part a la Policia o la Guàrdia Civil.

 

En una de les cridades a les forces de seguretat, la xica ha relatat que ell li havia donat un colp en la cara i l’havia portada fins a l’habitació tirant-li del monyo i arrancant-li part d’ell. A demés li havia posat un ganivet en el coll i l’havia amenaçada amb matar-la en cas de què arribara la policia. 

 

La víctima li ha arribat a dir a l’agent que l’atenia al telèfon que pensava tirar-se per la finestra de l’habitació, en un quart pis, abans de què ell l’assassinara. L’agent li va demanar permís per a que els efectius que anaven a rescatar-la pogueren entrar per la força en la casa i també li va preguntar per les dades de l’agressor.

 

Els agents que han acudit, han trencat la porta i han detingut a l’home amb rapidesa, per a que no prestara resistència. A demés, han assistit a la xica que tenia ansietat i erosions en el llavi i en el monyo. 

Últimes notícies

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.