Rescaten a set persones atrapades en la neu en Chera i Siete Aguas

 

La Guàrdia Civil de Requena, en la comarca de la Plana d’Utiel (València), rep avís de COC València donant l’ubicació de 4 senderistes atrapats a la mitat de la serra compresa entre les localitats de Chera i Siete Aguas, en la Foia de Bunyol (València).

 

Immediatament es va establir un dispositiu de localització, format per agents de la Guàrdia Civil de Requena, el Grup de Rescat Especial d’Intervenció en Muntanya (GREIM) de la Guàrdia Civil Brigades Forestals i el Grup Especial de Rescat en Altura de Bombers de València.

 

A les 20.30 hores aproximadament són localitzats els 4 senderistes extraviats, després de fer 50 minuts a peu en la fase final del rescat diferents membres de l’operatiu davant la impossibilitat d’accedir amb cotxes per la neu de més de mig metre d’altura.

 

En el transcurs d’este rescat es localitzen a altres 3 persones que es trobaven atrapades en la neu dins del seu cotxe i sense possibilitat de retorn, a demés de no poder avisar per a sol·licitar ajuda en estar en una zona sense cobertura. Finalment es va poder evacuar a les 7 persones, trobant-se en perfecte estat de salut.
 

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.