11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

ALERTA: La pintura de dits per a xiquets de la marca Milan té risc d’intoxicació

El Ministeri de Consum ha retirat del mercat una pintura de dits per a xiquets de la popular marca Milan. La causa és la presència de compostos químics capaços de produir lesions cutànies, intoxicació aguda o irritació en els menors.

D’acord amb la notificació 350/2021, emesa per la Xunta de Galícia, en la pintura de dits de la marca Milan apareixen en l’etiquetatge els compostos químics Metilisotiazolinona Metilcloroisotiazolinona, que comporten els riscos descrits.

L’organisme que presideix Alberto Garzón, en el comunicat pel qual informa de retirada del producte, en el marc de la Xarxa d’Alertas Nacionals, detalla que els compostos, que compleixen la funció de conservants, no estan permesos en la pintura de dits.

La marca de material escolar Milan pertany a l’empresa gironina Factis SA, que no alerta d’aquesta reitrada en la seua pàgina web.

Figuren, no obstant això, el número de telèfon 972 30 32 00 i l’adreça de correu electrònic info@milan.es per a atendre els dubtes que puguen sorgir entre els consumidors.

Últimes notícies

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.