7.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Vídeo: Atrac en un supermercat de Riba-roja de Túria

 

Aquest cap de setmana, es van viure moments d’autèntica tensió en un supermercat de la localitat de Riba-roja de Túria (València). Els fets van ocórrer entorn de les 17.00 hores d’aquest dissabte, quan un home de mitjana edat, es va dirigir amb una arma blanca a la zona de cobrament d’una coneguda cadena d’alimentació per a efectuar el seu atracament i emportar-se el botí.

 

No obstant això, el que el lladre no esperava era veure’s increpat pel personal de l’establiment i pels clients. Un dels treballadors de seguretat es va acostar a l’autor del robatori per a intentar apartar-li de la caixa. Va ser llavors, quan l’atracador en veure’s envoltat va decidir fugir del lloc amb un vehicle Opel Kadett de color roig, segons els testimonis. La ràpida intervenció de les persones presents va evitar majors problemes. 

 

Afortunadament, cap de les persones presents en el supermercat va resultar ferida. El sospitós va aconseguir fugir en direcció a Manises, a la comarca de l’Horta Oest en València. Ara, la Guàrdia Civil i diversos agents de la Policia Local, han iniciat un operatiu de cerca per a identificar a l’autor dels fets.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.