18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Vídeo: Atrac en un supermercat de Riba-roja de Túria

 

Aquest cap de setmana, es van viure moments d’autèntica tensió en un supermercat de la localitat de Riba-roja de Túria (València). Els fets van ocórrer entorn de les 17.00 hores d’aquest dissabte, quan un home de mitjana edat, es va dirigir amb una arma blanca a la zona de cobrament d’una coneguda cadena d’alimentació per a efectuar el seu atracament i emportar-se el botí.

 

No obstant això, el que el lladre no esperava era veure’s increpat pel personal de l’establiment i pels clients. Un dels treballadors de seguretat es va acostar a l’autor del robatori per a intentar apartar-li de la caixa. Va ser llavors, quan l’atracador en veure’s envoltat va decidir fugir del lloc amb un vehicle Opel Kadett de color roig, segons els testimonis. La ràpida intervenció de les persones presents va evitar majors problemes. 

 

Afortunadament, cap de les persones presents en el supermercat va resultar ferida. El sospitós va aconseguir fugir en direcció a Manises, a la comarca de l’Horta Oest en València. Ara, la Guàrdia Civil i diversos agents de la Policia Local, han iniciat un operatiu de cerca per a identificar a l’autor dels fets.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.