Vídeo: Atrac en un supermercat de Riba-roja de Túria

 

Aquest cap de setmana, es van viure moments d’autèntica tensió en un supermercat de la localitat de Riba-roja de Túria (València). Els fets van ocórrer entorn de les 17.00 hores d’aquest dissabte, quan un home de mitjana edat, es va dirigir amb una arma blanca a la zona de cobrament d’una coneguda cadena d’alimentació per a efectuar el seu atracament i emportar-se el botí.

 

No obstant això, el que el lladre no esperava era veure’s increpat pel personal de l’establiment i pels clients. Un dels treballadors de seguretat es va acostar a l’autor del robatori per a intentar apartar-li de la caixa. Va ser llavors, quan l’atracador en veure’s envoltat va decidir fugir del lloc amb un vehicle Opel Kadett de color roig, segons els testimonis. La ràpida intervenció de les persones presents va evitar majors problemes. 

 

Afortunadament, cap de les persones presents en el supermercat va resultar ferida. El sospitós va aconseguir fugir en direcció a Manises, a la comarca de l’Horta Oest en València. Ara, la Guàrdia Civil i diversos agents de la Policia Local, han iniciat un operatiu de cerca per a identificar a l’autor dels fets.

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.