Vídeo: Atrac en un supermercat de Riba-roja de Túria

 

Aquest cap de setmana, es van viure moments d’autèntica tensió en un supermercat de la localitat de Riba-roja de Túria (València). Els fets van ocórrer entorn de les 17.00 hores d’aquest dissabte, quan un home de mitjana edat, es va dirigir amb una arma blanca a la zona de cobrament d’una coneguda cadena d’alimentació per a efectuar el seu atracament i emportar-se el botí.

 

No obstant això, el que el lladre no esperava era veure’s increpat pel personal de l’establiment i pels clients. Un dels treballadors de seguretat es va acostar a l’autor del robatori per a intentar apartar-li de la caixa. Va ser llavors, quan l’atracador en veure’s envoltat va decidir fugir del lloc amb un vehicle Opel Kadett de color roig, segons els testimonis. La ràpida intervenció de les persones presents va evitar majors problemes. 

 

Afortunadament, cap de les persones presents en el supermercat va resultar ferida. El sospitós va aconseguir fugir en direcció a Manises, a la comarca de l’Horta Oest en València. Ara, la Guàrdia Civil i diversos agents de la Policia Local, han iniciat un operatiu de cerca per a identificar a l’autor dels fets.

Últimes notícies

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.