Vídeo: Atrac en un supermercat de Riba-roja de Túria

 

Aquest cap de setmana, es van viure moments d’autèntica tensió en un supermercat de la localitat de Riba-roja de Túria (València). Els fets van ocórrer entorn de les 17.00 hores d’aquest dissabte, quan un home de mitjana edat, es va dirigir amb una arma blanca a la zona de cobrament d’una coneguda cadena d’alimentació per a efectuar el seu atracament i emportar-se el botí.

 

No obstant això, el que el lladre no esperava era veure’s increpat pel personal de l’establiment i pels clients. Un dels treballadors de seguretat es va acostar a l’autor del robatori per a intentar apartar-li de la caixa. Va ser llavors, quan l’atracador en veure’s envoltat va decidir fugir del lloc amb un vehicle Opel Kadett de color roig, segons els testimonis. La ràpida intervenció de les persones presents va evitar majors problemes. 

 

Afortunadament, cap de les persones presents en el supermercat va resultar ferida. El sospitós va aconseguir fugir en direcció a Manises, a la comarca de l’Horta Oest en València. Ara, la Guàrdia Civil i diversos agents de la Policia Local, han iniciat un operatiu de cerca per a identificar a l’autor dels fets.

Últimes notícies

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.

La jutgessa de la dana reclama al càmera que va gravar Pradas a Carlet com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha ordenat identificar i citar com a testimoni el càmera que va gravar la visita de l’exconsellera Salomé Pradas a Carlet el 29 d’octubre de 2024. La causa també estudia si una nova mort s’atribuirà a la dana, cosa que podria elevar les víctimes a 233.

La UA reclama un pacte d’Estat en educació arran de l’últim informe PISA

La rectora de la Universitat d’Alacant, Amparo Navarro, ha exigit un pacte d’Estat en educació després de l’últim informe PISA de l’OCDE i ha reivindicat més finançament i beques en l’acte d’obertura del curs 2026-2027. La consellera d’Educació ha defensat l’acord plurianual 2026-2029 i ha posat en valor l’augment històric del pressupost universitari valencià.