Anuncios

Roben un cotxe amb un xiquet de 5 anys dins

 

 

Moments de vertadera tensió s’han viscut este dijous a les portes d’una guarderia de Villanueva de l’Ariscal (Sevilla) quan una mare va advertir que li havien robat el cotxe amb el seu xiquet xicotet de tan sols 5 anys dins.

La dona s’havia baixat del vehicle entorn de les 14.15 hores durant uns minuts per a recollir a la seua altra filla del centre infantil i havia deixat al xicotet a l’interior de l’automòbil.

Anuncios

Tenia una cama trencada i li era complicat baixar-se amb ella per la seua germana. En tractar-se de tan sols un moment, la mare va decidir deixar el cotxe encés, amb les claus i l’aire condicionat posat.

En eixe precís instant, un jove d’uns 25 anys i de pell bruna – tal com li han descrit els testimonis a la policia- va aprofitar la situació i va robar el cotxe amb el menor dins en la localitat de Sevilla.

A escassos metres, hi ha una parada d’autobús i segons diversos testimonis, un home que hi havia allí, es va dirigir cap al cotxe, es va ficar dins i va trepitjar l’accelerador.

La principal hipòtesi és que no es va adonar que en el turisme hi havia un xiquet perquè no va recórrer molta distància.

L’alcalde de Villanueva, Martín Torres, explica que el vehicle va aparéixer a uns pocs carrers de distància d’on havia sigut sostret. Seguia amb el motor en marxa i l’aire posat.

La Policia Local, que acabava de rebre l’avís, va ser la primera a arribar a la zona i comprovar que el xiquet estava bé.

La Guàrdia Civil acudia poc després i ha obert una investigació per a donar amb el sospitós que podria tindre uns 25 anys. Compten amb la descripció física que els han donat diversos testimonis.

El xiquet està bé

 

Per sort, pese al terrible moment que ha hagut de viure la mare, mitja hora més tard la Policia Local i la Guàrdia Civil, trobaven el cotxe amb el xicotet de cinc anys dins estacionat als afores del poble de Sevilla.

El xiquet estava assegut en el seu mateix seient i en perfecte estat. Això sí, el lladre va aconseguir robar una sèrie d’objectes de l’interior del vehicle i s’ha donat a la fugida.

Ara, la Guàrdia Civil, que s’ha fet càrrec de la investigació, cerca a l’autor dels fets. De moment tan sols se sap la descripció oferida pels testimonis: jove (uns 25 anys), rostre bru i que portava una gorra. Es busca des del mateix moment que es va localitzar el vehicle.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios