Roben un cotxe amb un xiquet de 5 anys dins

 

 

Moments de vertadera tensió s’han viscut este dijous a les portes d’una guarderia de Villanueva de l’Ariscal (Sevilla) quan una mare va advertir que li havien robat el cotxe amb el seu xiquet xicotet de tan sols 5 anys dins.

La dona s’havia baixat del vehicle entorn de les 14.15 hores durant uns minuts per a recollir a la seua altra filla del centre infantil i havia deixat al xicotet a l’interior de l’automòbil.

Tenia una cama trencada i li era complicat baixar-se amb ella per la seua germana. En tractar-se de tan sols un moment, la mare va decidir deixar el cotxe encés, amb les claus i l’aire condicionat posat.

En eixe precís instant, un jove d’uns 25 anys i de pell bruna – tal com li han descrit els testimonis a la policia- va aprofitar la situació i va robar el cotxe amb el menor dins en la localitat de Sevilla.

A escassos metres, hi ha una parada d’autobús i segons diversos testimonis, un home que hi havia allí, es va dirigir cap al cotxe, es va ficar dins i va trepitjar l’accelerador.

La principal hipòtesi és que no es va adonar que en el turisme hi havia un xiquet perquè no va recórrer molta distància.

L’alcalde de Villanueva, Martín Torres, explica que el vehicle va aparéixer a uns pocs carrers de distància d’on havia sigut sostret. Seguia amb el motor en marxa i l’aire posat.

La Policia Local, que acabava de rebre l’avís, va ser la primera a arribar a la zona i comprovar que el xiquet estava bé.

La Guàrdia Civil acudia poc després i ha obert una investigació per a donar amb el sospitós que podria tindre uns 25 anys. Compten amb la descripció física que els han donat diversos testimonis.

El xiquet està bé

 

Per sort, pese al terrible moment que ha hagut de viure la mare, mitja hora més tard la Policia Local i la Guàrdia Civil, trobaven el cotxe amb el xicotet de cinc anys dins estacionat als afores del poble de Sevilla.

El xiquet estava assegut en el seu mateix seient i en perfecte estat. Això sí, el lladre va aconseguir robar una sèrie d’objectes de l’interior del vehicle i s’ha donat a la fugida.

Ara, la Guàrdia Civil, que s’ha fet càrrec de la investigació, cerca a l’autor dels fets. De moment tan sols se sap la descripció oferida pels testimonis: jove (uns 25 anys), rostre bru i que portava una gorra. Es busca des del mateix moment que es va localitzar el vehicle.

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.