Roben un cotxe amb un xiquet de 5 anys dins

 

 

Moments de vertadera tensió s’han viscut este dijous a les portes d’una guarderia de Villanueva de l’Ariscal (Sevilla) quan una mare va advertir que li havien robat el cotxe amb el seu xiquet xicotet de tan sols 5 anys dins.

La dona s’havia baixat del vehicle entorn de les 14.15 hores durant uns minuts per a recollir a la seua altra filla del centre infantil i havia deixat al xicotet a l’interior de l’automòbil.

Tenia una cama trencada i li era complicat baixar-se amb ella per la seua germana. En tractar-se de tan sols un moment, la mare va decidir deixar el cotxe encés, amb les claus i l’aire condicionat posat.

En eixe precís instant, un jove d’uns 25 anys i de pell bruna – tal com li han descrit els testimonis a la policia- va aprofitar la situació i va robar el cotxe amb el menor dins en la localitat de Sevilla.

A escassos metres, hi ha una parada d’autobús i segons diversos testimonis, un home que hi havia allí, es va dirigir cap al cotxe, es va ficar dins i va trepitjar l’accelerador.

La principal hipòtesi és que no es va adonar que en el turisme hi havia un xiquet perquè no va recórrer molta distància.

L’alcalde de Villanueva, Martín Torres, explica que el vehicle va aparéixer a uns pocs carrers de distància d’on havia sigut sostret. Seguia amb el motor en marxa i l’aire posat.

La Policia Local, que acabava de rebre l’avís, va ser la primera a arribar a la zona i comprovar que el xiquet estava bé.

La Guàrdia Civil acudia poc després i ha obert una investigació per a donar amb el sospitós que podria tindre uns 25 anys. Compten amb la descripció física que els han donat diversos testimonis.

El xiquet està bé

 

Per sort, pese al terrible moment que ha hagut de viure la mare, mitja hora més tard la Policia Local i la Guàrdia Civil, trobaven el cotxe amb el xicotet de cinc anys dins estacionat als afores del poble de Sevilla.

El xiquet estava assegut en el seu mateix seient i en perfecte estat. Això sí, el lladre va aconseguir robar una sèrie d’objectes de l’interior del vehicle i s’ha donat a la fugida.

Ara, la Guàrdia Civil, que s’ha fet càrrec de la investigació, cerca a l’autor dels fets. De moment tan sols se sap la descripció oferida pels testimonis: jove (uns 25 anys), rostre bru i que portava una gorra. Es busca des del mateix moment que es va localitzar el vehicle.

Últimes notícies

Tres dels cinc detinguts per tràfic de droga a gran escala ingressen en presó

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna i haixix des del camp de Gibraltar i ha detingut cinc persones, tres ja en presó provisional.

Consternació a Alzira per la mort d’una xiqueta de 11 anys en caure-li un pilar a casa

Una xiqueta de 11 anys ha mort a Alzira en caure-li un pilar en una vivenda de la Vall de la Casella. El seu germà de 9 anys continua ingressat a l’Hospital La Fe amb diversos traumatismes.

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.

Detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un pròfug reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un home de 57 anys, reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi comés en 2023 a la localitat de Best.

Alerta per calor extrema dissabte al litoral de València i l’interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís groc per calor al litoral de València i a l’interior de Castelló, on es poden assolir 36 graus entre les 13.00 i les 21.00 hores.