12.6 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Roben un cotxe amb un xiquet de 5 anys dins

 

 

Moments de vertadera tensió s’han viscut este dijous a les portes d’una guarderia de Villanueva de l’Ariscal (Sevilla) quan una mare va advertir que li havien robat el cotxe amb el seu xiquet xicotet de tan sols 5 anys dins.

La dona s’havia baixat del vehicle entorn de les 14.15 hores durant uns minuts per a recollir a la seua altra filla del centre infantil i havia deixat al xicotet a l’interior de l’automòbil.

Tenia una cama trencada i li era complicat baixar-se amb ella per la seua germana. En tractar-se de tan sols un moment, la mare va decidir deixar el cotxe encés, amb les claus i l’aire condicionat posat.

En eixe precís instant, un jove d’uns 25 anys i de pell bruna – tal com li han descrit els testimonis a la policia- va aprofitar la situació i va robar el cotxe amb el menor dins en la localitat de Sevilla.

A escassos metres, hi ha una parada d’autobús i segons diversos testimonis, un home que hi havia allí, es va dirigir cap al cotxe, es va ficar dins i va trepitjar l’accelerador.

La principal hipòtesi és que no es va adonar que en el turisme hi havia un xiquet perquè no va recórrer molta distància.

L’alcalde de Villanueva, Martín Torres, explica que el vehicle va aparéixer a uns pocs carrers de distància d’on havia sigut sostret. Seguia amb el motor en marxa i l’aire posat.

La Policia Local, que acabava de rebre l’avís, va ser la primera a arribar a la zona i comprovar que el xiquet estava bé.

La Guàrdia Civil acudia poc després i ha obert una investigació per a donar amb el sospitós que podria tindre uns 25 anys. Compten amb la descripció física que els han donat diversos testimonis.

El xiquet està bé

 

Per sort, pese al terrible moment que ha hagut de viure la mare, mitja hora més tard la Policia Local i la Guàrdia Civil, trobaven el cotxe amb el xicotet de cinc anys dins estacionat als afores del poble de Sevilla.

El xiquet estava assegut en el seu mateix seient i en perfecte estat. Això sí, el lladre va aconseguir robar una sèrie d’objectes de l’interior del vehicle i s’ha donat a la fugida.

Ara, la Guàrdia Civil, que s’ha fet càrrec de la investigació, cerca a l’autor dels fets. De moment tan sols se sap la descripció oferida pels testimonis: jove (uns 25 anys), rostre bru i que portava una gorra. Es busca des del mateix moment que es va localitzar el vehicle.

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.