Roben un cotxe amb un xiquet de 5 anys dins

 

 

Moments de vertadera tensió s’han viscut este dijous a les portes d’una guarderia de Villanueva de l’Ariscal (Sevilla) quan una mare va advertir que li havien robat el cotxe amb el seu xiquet xicotet de tan sols 5 anys dins.

La dona s’havia baixat del vehicle entorn de les 14.15 hores durant uns minuts per a recollir a la seua altra filla del centre infantil i havia deixat al xicotet a l’interior de l’automòbil.

Tenia una cama trencada i li era complicat baixar-se amb ella per la seua germana. En tractar-se de tan sols un moment, la mare va decidir deixar el cotxe encés, amb les claus i l’aire condicionat posat.

En eixe precís instant, un jove d’uns 25 anys i de pell bruna – tal com li han descrit els testimonis a la policia- va aprofitar la situació i va robar el cotxe amb el menor dins en la localitat de Sevilla.

A escassos metres, hi ha una parada d’autobús i segons diversos testimonis, un home que hi havia allí, es va dirigir cap al cotxe, es va ficar dins i va trepitjar l’accelerador.

La principal hipòtesi és que no es va adonar que en el turisme hi havia un xiquet perquè no va recórrer molta distància.

L’alcalde de Villanueva, Martín Torres, explica que el vehicle va aparéixer a uns pocs carrers de distància d’on havia sigut sostret. Seguia amb el motor en marxa i l’aire posat.

La Policia Local, que acabava de rebre l’avís, va ser la primera a arribar a la zona i comprovar que el xiquet estava bé.

La Guàrdia Civil acudia poc després i ha obert una investigació per a donar amb el sospitós que podria tindre uns 25 anys. Compten amb la descripció física que els han donat diversos testimonis.

El xiquet està bé

 

Per sort, pese al terrible moment que ha hagut de viure la mare, mitja hora més tard la Policia Local i la Guàrdia Civil, trobaven el cotxe amb el xicotet de cinc anys dins estacionat als afores del poble de Sevilla.

El xiquet estava assegut en el seu mateix seient i en perfecte estat. Això sí, el lladre va aconseguir robar una sèrie d’objectes de l’interior del vehicle i s’ha donat a la fugida.

Ara, la Guàrdia Civil, que s’ha fet càrrec de la investigació, cerca a l’autor dels fets. De moment tan sols se sap la descripció oferida pels testimonis: jove (uns 25 anys), rostre bru i que portava una gorra. Es busca des del mateix moment que es va localitzar el vehicle.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.