Roben el mòbil de la presentadora Nuria Roca a Nova York

La presentadora Nuria Roca

Imatge d’arxiu de la presentadora Nuria Roca. | GTRES

 

La presentadora valenciana Nuria Roca va ser víctima d’un robatori el passat dissabte, 28 d’abril, durant unes vacances amb la seua família a la ciutat de Nova York, als Estats Units, segons ha relatat ella mateixa al seu compte oficial d’Instagram. 

 

Així doncs, i davant d’aquest fet —que en un principi li va xafar completament les vacances—, la presentadora ha volgut compartir la seua experiència amb els seus seguidors d’Instagram, acompanyant el text d’una imatge de la seua filla dins una cabina telefònica de Nova York. 

 

 

Buenos días y feliz mes de mayo!;) AL QUE ME HA ROBADO EL MÓVIL TAMBIÉN!!!! …Cuelgo esta imagen en homenaje al listo que perpetró el robo hace 4 días… que me ha hecho pasar por diferentes estados: indignación, enfado monumental, agobio, mono, ansiedad, enfado suave y el actual, tranquilidad moderada… así que voy acabar dándole las gracias por hacer que este viaje y lo que queda de él sea más largo, por hacer que esté más pendiente de los que tengo al lado, por volver a mirar por la ventanilla, por ganar tiempo y por poder perderlo así, sin más… De tal forma que, a partir de ahora, de vez en cuando me robaré el móvil para saborear el tiempo un poco más… (Ah! Si me habéis mandado algún mensaje y luego os habéis arrepentido, tranquilos, nunca lo sabré… ) #relax #tranquilidad #nomequedanuñas #devezencuandomola #quieromimóvildevuelta #Sísinmimovil

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

Roca veu la part positiva del robatori  

Un robatori sobre el qual la presentadora diu que l’ha «fet passat per diferents estats: indignació, empipament monumental, aclaparament, mono, ansietat, empipament suau i l’actual, tranquil·litat moderada». 

 

Sorprenentment, i després de passar per diferents estats com la ràbia o la indignació, la presentadora acabar agraint al lladre en qüestió el robatori del seu mòbil, ja que d’aquesta manera es va centrar més l’atenció als seus, sense distraccions.

 

 

 

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

 

Més pendent dels xicotets detalls

«Acabaré donant-li les gràcies per fer que aquest viatge i el que queda d’ell sigui més llarg, per fer que estiga més pendent d’aquells que tinc al costat, per tornar a mirar per la finestreta, per guanyar temps i per poder perdre’l així, sense més…», explica Roca.

 

Després d’aquesta reflexió, Nuria Roca confessa que «a partir d’ara, de tant en tant em robaré el mòbil per assaborir el temps un poquet més…». Unes paraules que han estat molt aplaudides per tots els seus seguidors i amics, ja que l’han animat a disfrutar de la família, així com de la magnífica ciutat de Nova York.

Últimes notícies

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.