Roben el mòbil de la presentadora Nuria Roca a Nova York

La presentadora Nuria Roca

Imatge d’arxiu de la presentadora Nuria Roca. | GTRES

 

La presentadora valenciana Nuria Roca va ser víctima d’un robatori el passat dissabte, 28 d’abril, durant unes vacances amb la seua família a la ciutat de Nova York, als Estats Units, segons ha relatat ella mateixa al seu compte oficial d’Instagram. 

 

Així doncs, i davant d’aquest fet —que en un principi li va xafar completament les vacances—, la presentadora ha volgut compartir la seua experiència amb els seus seguidors d’Instagram, acompanyant el text d’una imatge de la seua filla dins una cabina telefònica de Nova York. 

 

 

Buenos días y feliz mes de mayo!;) AL QUE ME HA ROBADO EL MÓVIL TAMBIÉN!!!! …Cuelgo esta imagen en homenaje al listo que perpetró el robo hace 4 días… que me ha hecho pasar por diferentes estados: indignación, enfado monumental, agobio, mono, ansiedad, enfado suave y el actual, tranquilidad moderada… así que voy acabar dándole las gracias por hacer que este viaje y lo que queda de él sea más largo, por hacer que esté más pendiente de los que tengo al lado, por volver a mirar por la ventanilla, por ganar tiempo y por poder perderlo así, sin más… De tal forma que, a partir de ahora, de vez en cuando me robaré el móvil para saborear el tiempo un poco más… (Ah! Si me habéis mandado algún mensaje y luego os habéis arrepentido, tranquilos, nunca lo sabré… ) #relax #tranquilidad #nomequedanuñas #devezencuandomola #quieromimóvildevuelta #Sísinmimovil

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

Roca veu la part positiva del robatori  

Un robatori sobre el qual la presentadora diu que l’ha «fet passat per diferents estats: indignació, empipament monumental, aclaparament, mono, ansietat, empipament suau i l’actual, tranquil·litat moderada». 

 

Sorprenentment, i després de passar per diferents estats com la ràbia o la indignació, la presentadora acabar agraint al lladre en qüestió el robatori del seu mòbil, ja que d’aquesta manera es va centrar més l’atenció als seus, sense distraccions.

 

 

 

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

 

Més pendent dels xicotets detalls

«Acabaré donant-li les gràcies per fer que aquest viatge i el que queda d’ell sigui més llarg, per fer que estiga més pendent d’aquells que tinc al costat, per tornar a mirar per la finestreta, per guanyar temps i per poder perdre’l així, sense més…», explica Roca.

 

Després d’aquesta reflexió, Nuria Roca confessa que «a partir d’ara, de tant en tant em robaré el mòbil per assaborir el temps un poquet més…». Unes paraules que han estat molt aplaudides per tots els seus seguidors i amics, ja que l’han animat a disfrutar de la família, així com de la magnífica ciutat de Nova York.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.