Roben el mòbil de la presentadora Nuria Roca a Nova York

La presentadora Nuria Roca

Imatge d’arxiu de la presentadora Nuria Roca. | GTRES

 

La presentadora valenciana Nuria Roca va ser víctima d’un robatori el passat dissabte, 28 d’abril, durant unes vacances amb la seua família a la ciutat de Nova York, als Estats Units, segons ha relatat ella mateixa al seu compte oficial d’Instagram. 

 

Així doncs, i davant d’aquest fet —que en un principi li va xafar completament les vacances—, la presentadora ha volgut compartir la seua experiència amb els seus seguidors d’Instagram, acompanyant el text d’una imatge de la seua filla dins una cabina telefònica de Nova York. 

 

 

Buenos días y feliz mes de mayo!;) AL QUE ME HA ROBADO EL MÓVIL TAMBIÉN!!!! …Cuelgo esta imagen en homenaje al listo que perpetró el robo hace 4 días… que me ha hecho pasar por diferentes estados: indignación, enfado monumental, agobio, mono, ansiedad, enfado suave y el actual, tranquilidad moderada… así que voy acabar dándole las gracias por hacer que este viaje y lo que queda de él sea más largo, por hacer que esté más pendiente de los que tengo al lado, por volver a mirar por la ventanilla, por ganar tiempo y por poder perderlo así, sin más… De tal forma que, a partir de ahora, de vez en cuando me robaré el móvil para saborear el tiempo un poco más… (Ah! Si me habéis mandado algún mensaje y luego os habéis arrepentido, tranquilos, nunca lo sabré… ) #relax #tranquilidad #nomequedanuñas #devezencuandomola #quieromimóvildevuelta #Sísinmimovil

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

Roca veu la part positiva del robatori  

Un robatori sobre el qual la presentadora diu que l’ha «fet passat per diferents estats: indignació, empipament monumental, aclaparament, mono, ansietat, empipament suau i l’actual, tranquil·litat moderada». 

 

Sorprenentment, i després de passar per diferents estats com la ràbia o la indignació, la presentadora acabar agraint al lladre en qüestió el robatori del seu mòbil, ja que d’aquesta manera es va centrar més l’atenció als seus, sense distraccions.

 

 

 

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

 

Més pendent dels xicotets detalls

«Acabaré donant-li les gràcies per fer que aquest viatge i el que queda d’ell sigui més llarg, per fer que estiga més pendent d’aquells que tinc al costat, per tornar a mirar per la finestreta, per guanyar temps i per poder perdre’l així, sense més…», explica Roca.

 

Després d’aquesta reflexió, Nuria Roca confessa que «a partir d’ara, de tant en tant em robaré el mòbil per assaborir el temps un poquet més…». Unes paraules que han estat molt aplaudides per tots els seus seguidors i amics, ja que l’han animat a disfrutar de la família, així com de la magnífica ciutat de Nova York.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU