Roben el mòbil de la presentadora Nuria Roca a Nova York

La presentadora Nuria Roca

Imatge d’arxiu de la presentadora Nuria Roca. | GTRES

 

La presentadora valenciana Nuria Roca va ser víctima d’un robatori el passat dissabte, 28 d’abril, durant unes vacances amb la seua família a la ciutat de Nova York, als Estats Units, segons ha relatat ella mateixa al seu compte oficial d’Instagram. 

 

Així doncs, i davant d’aquest fet —que en un principi li va xafar completament les vacances—, la presentadora ha volgut compartir la seua experiència amb els seus seguidors d’Instagram, acompanyant el text d’una imatge de la seua filla dins una cabina telefònica de Nova York. 

 

 

Buenos días y feliz mes de mayo!;) AL QUE ME HA ROBADO EL MÓVIL TAMBIÉN!!!! …Cuelgo esta imagen en homenaje al listo que perpetró el robo hace 4 días… que me ha hecho pasar por diferentes estados: indignación, enfado monumental, agobio, mono, ansiedad, enfado suave y el actual, tranquilidad moderada… así que voy acabar dándole las gracias por hacer que este viaje y lo que queda de él sea más largo, por hacer que esté más pendiente de los que tengo al lado, por volver a mirar por la ventanilla, por ganar tiempo y por poder perderlo así, sin más… De tal forma que, a partir de ahora, de vez en cuando me robaré el móvil para saborear el tiempo un poco más… (Ah! Si me habéis mandado algún mensaje y luego os habéis arrepentido, tranquilos, nunca lo sabré… ) #relax #tranquilidad #nomequedanuñas #devezencuandomola #quieromimóvildevuelta #Sísinmimovil

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

Roca veu la part positiva del robatori  

Un robatori sobre el qual la presentadora diu que l’ha «fet passat per diferents estats: indignació, empipament monumental, aclaparament, mono, ansietat, empipament suau i l’actual, tranquil·litat moderada». 

 

Sorprenentment, i després de passar per diferents estats com la ràbia o la indignació, la presentadora acabar agraint al lladre en qüestió el robatori del seu mòbil, ja que d’aquesta manera es va centrar més l’atenció als seus, sense distraccions.

 

 

 

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

 

Més pendent dels xicotets detalls

«Acabaré donant-li les gràcies per fer que aquest viatge i el que queda d’ell sigui més llarg, per fer que estiga més pendent d’aquells que tinc al costat, per tornar a mirar per la finestreta, per guanyar temps i per poder perdre’l així, sense més…», explica Roca.

 

Després d’aquesta reflexió, Nuria Roca confessa que «a partir d’ara, de tant en tant em robaré el mòbil per assaborir el temps un poquet més…». Unes paraules que han estat molt aplaudides per tots els seus seguidors i amics, ja que l’han animat a disfrutar de la família, així com de la magnífica ciutat de Nova York.

Últimes notícies

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.

CSIF denuncia amenaces als seus delegats i demana rebaixar la tensió en la negociació educativa

CSIF denuncia agressions i amenaces contra els seus delegats en la negociació amb Educació i reclama rebaixar la tensió per a centrar el diàleg en les millores de l'educació pública valenciana.

Presó per al jove que va provocar un incendi i va amenaçar a veïns a Callosa de Segura

Un home de 26 anys ha ingressat a la presó acusat de provocar un incendi intencionat a Callosa de Segura que va calcinar vehicles, va danyar vivendes i es va sumar a diverses amenaces amb arma de foc i gossos d'atac.

Sindicats escenifiquen un funeral davant Sanitat per a denunciar el greu estat de la sanitat pública valenciana

Els principals sindicats sanitaris valencians escenifiquen un funeral simbòlic davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar la greu deterioració de la sanitat pública, el desviament de fons a la privada i reclamar més plantilla i jornada de 35 hores.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.