Roben el mòbil de la presentadora Nuria Roca a Nova York

La presentadora Nuria Roca

Imatge d’arxiu de la presentadora Nuria Roca. | GTRES

 

La presentadora valenciana Nuria Roca va ser víctima d’un robatori el passat dissabte, 28 d’abril, durant unes vacances amb la seua família a la ciutat de Nova York, als Estats Units, segons ha relatat ella mateixa al seu compte oficial d’Instagram. 

 

Així doncs, i davant d’aquest fet —que en un principi li va xafar completament les vacances—, la presentadora ha volgut compartir la seua experiència amb els seus seguidors d’Instagram, acompanyant el text d’una imatge de la seua filla dins una cabina telefònica de Nova York. 

 

 

Buenos días y feliz mes de mayo!;) AL QUE ME HA ROBADO EL MÓVIL TAMBIÉN!!!! …Cuelgo esta imagen en homenaje al listo que perpetró el robo hace 4 días… que me ha hecho pasar por diferentes estados: indignación, enfado monumental, agobio, mono, ansiedad, enfado suave y el actual, tranquilidad moderada… así que voy acabar dándole las gracias por hacer que este viaje y lo que queda de él sea más largo, por hacer que esté más pendiente de los que tengo al lado, por volver a mirar por la ventanilla, por ganar tiempo y por poder perderlo así, sin más… De tal forma que, a partir de ahora, de vez en cuando me robaré el móvil para saborear el tiempo un poco más… (Ah! Si me habéis mandado algún mensaje y luego os habéis arrepentido, tranquilos, nunca lo sabré… ) #relax #tranquilidad #nomequedanuñas #devezencuandomola #quieromimóvildevuelta #Sísinmimovil

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

Roca veu la part positiva del robatori  

Un robatori sobre el qual la presentadora diu que l’ha «fet passat per diferents estats: indignació, empipament monumental, aclaparament, mono, ansietat, empipament suau i l’actual, tranquil·litat moderada». 

 

Sorprenentment, i després de passar per diferents estats com la ràbia o la indignació, la presentadora acabar agraint al lladre en qüestió el robatori del seu mòbil, ja que d’aquesta manera es va centrar més l’atenció als seus, sense distraccions.

 

 

 

Una publicación compartida de NURIA ROCA (@nuriarocagranell) el

 

Més pendent dels xicotets detalls

«Acabaré donant-li les gràcies per fer que aquest viatge i el que queda d’ell sigui més llarg, per fer que estiga més pendent d’aquells que tinc al costat, per tornar a mirar per la finestreta, per guanyar temps i per poder perdre’l així, sense més…», explica Roca.

 

Després d’aquesta reflexió, Nuria Roca confessa que «a partir d’ara, de tant en tant em robaré el mòbil per assaborir el temps un poquet més…». Unes paraules que han estat molt aplaudides per tots els seus seguidors i amics, ja que l’han animat a disfrutar de la família, així com de la magnífica ciutat de Nova York.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.