Ryanair obrirà noves rutes amb Praga, Bremen i Milà

Ryanair incrementarà la seua oferta de vols de connexió en l'Aeroport de Milà-Bèrgam (Itàlia), i afegirà un total de 31 rutes, de les quals tres seran des de València: Praga (República Txeca), Bremen (Alemanya) i Lamezia (Itàlia). En total, segons la companyia, s'oferiran un total de 131 serveis de connexió. Els clients de l'aerolínia podran reservar vols de connexió en les 131 rutes disponibles via Milà-Bèrgam o fer el 'transfer' al vol de connexió sense haver d'eixir de la zona d'embarcament. També podran facturar l'equipatge directament fins a la seua destinació final. El cap comercial de la companyia, David O'Brien ha assenyalat que estan «encantats» d'ampliar el seu servei de vols de connexió en l'aeroport de Milà-Bèrgam amb la inclusió de 31 noves rutes, entre les quals es troben serveis cap a o des de Budapest, Lisboa i Eivissa".

  

  

 

Últimes notícies

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.