Sagunt augmenta els controls de trànsit per a evitar accidents

Sagunt Camoanya

La Policia Local de Sagunt fent faenes de control | Ajuntament de Sagunt

 

La Policia Local de Sagunt, en la comarca del Camp del Morverdre (València), ha iniciat una campanya de vigilància i control d’ús de dispositius de seguretat com el cinturó i els sistemes de retenció infantil (SRI). La campanya estarà activa fins al pròxim 15 de març. 

 

L’ús del cinturó de seguretat i dels SRI resulta útil en qualsevol trajecte tant si és curt o llarg, com si és urbà o interurbà. Tots els ocupants d’un cotxe han d’anar subjectes amb el seu sistema de retenció adequat. El recorregut del cinturó de seguretat o de l’arnés mai ha d’anar per damunt del coll, ja que ha d’ajustar-se el més baix possible sobre la pelvis.

 

La regidora de Policia Local, Natalia Antonino, ha destacat «la insistent labor que des del nostre departament fem al llarg de l’any, en col·laboració amb la Direcció General de Trànsit, per a millorar les xifres de sinistralitat globals, però sobretot d’àmbit locals». Antonino ha assegurat que es continuarà treballant «amb l’objectiu de minimitzar estes dades apostant per la seguretat, a través de la utilització de totes les eines de les ferramentes de les que disposem, bé siga en campanyes formatives, divulgatives o de control necessàries». 

 

En l’última campanya de vigilància i control, entre el 30 de setembre i el 6 d’octubre de 2019, a la que es van adherir 421 ajuntaments, es van fer 214.635 controls de cinturó, dels que 4.785 no l’utilitzaven, i 14.186 controls de sistemes de retenció infantil, dels que 576 no els utilitzaven. 

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.