Sagunt augmenta els controls de trànsit per a evitar accidents

Sagunt Camoanya

La Policia Local de Sagunt fent faenes de control | Ajuntament de Sagunt

 

La Policia Local de Sagunt, en la comarca del Camp del Morverdre (València), ha iniciat una campanya de vigilància i control d’ús de dispositius de seguretat com el cinturó i els sistemes de retenció infantil (SRI). La campanya estarà activa fins al pròxim 15 de març. 

 

L’ús del cinturó de seguretat i dels SRI resulta útil en qualsevol trajecte tant si és curt o llarg, com si és urbà o interurbà. Tots els ocupants d’un cotxe han d’anar subjectes amb el seu sistema de retenció adequat. El recorregut del cinturó de seguretat o de l’arnés mai ha d’anar per damunt del coll, ja que ha d’ajustar-se el més baix possible sobre la pelvis.

 

La regidora de Policia Local, Natalia Antonino, ha destacat «la insistent labor que des del nostre departament fem al llarg de l’any, en col·laboració amb la Direcció General de Trànsit, per a millorar les xifres de sinistralitat globals, però sobretot d’àmbit locals». Antonino ha assegurat que es continuarà treballant «amb l’objectiu de minimitzar estes dades apostant per la seguretat, a través de la utilització de totes les eines de les ferramentes de les que disposem, bé siga en campanyes formatives, divulgatives o de control necessàries». 

 

En l’última campanya de vigilància i control, entre el 30 de setembre i el 6 d’octubre de 2019, a la que es van adherir 421 ajuntaments, es van fer 214.635 controls de cinturó, dels que 4.785 no l’utilitzaven, i 14.186 controls de sistemes de retenció infantil, dels que 576 no els utilitzaven. 

Últimes notícies

L’estrena d’Iñigo Pérez amb el Villarreal arriba després de dos inicis de Lliga guanyadors

Iñigo Pérez debuta en Lliga amb el Villarreal a El Sardinero després d’haver guanyat els seus dos anteriors inicis de campionat, tots dos fora de casa amb el Rayo Vallecano.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa hàbitats protegits a la Serra d’Espadà

L’incendi declarat en juliol a la Vall d’Uixó ha cremat més de 9.500 hectàrees i ha afectat greument espais Red Natura 2000 i el Parc Natural de la Serra d’Espadà, segons SEO/BirdLife. L’entitat alerta del risc d’erosió, de la pèrdua d’hàbitats per a aus rapinyaires i forestals i reclama una recuperació basada en criteris científics.

Un estudi de la UPV desvela quan va començar a cremar la ‘Porta de l’Infern’ de Darvaza

Un equip del grup LARS-IIAMA de la UPV ha reconstruit per primera vegada la història del cràter de gas de Darvaza, a Turkmenistan, i ha quantificat que ha emés més de 900.000 tones de metà en cinc dècades. El treball situa l’inici del foc entre setembre de 1987 i febrer de 1988 i destaca este punt com una de les fonts persistents de metà més importants detectades des de satèl·lit.

Rototom Benicàssim es consolida com una miniciutat vacacional amb mil formes de viure el festival

El Rototom Sunsplash de Benicàssim, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost, ha convertit el recinte en una miniciutat mediterrània on conviuen música reggae, benestar, activisme social, gastronomia del món i espais adaptats a totes les edats.

Elena Buenavida ja figura en la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA

Elena Buenavida ja apareix com a jugadora de la plantilla actual de Minnesota Lynx a la WNBA, tot i que el Valencia Basket i la Federació Espanyola de Baloncesto mantenen que el seu contracte amb la lliga nord-americana està previst per a 2027.

Onze arrestats a València per una estafa piramidal amb falses inversions

La Policia Nacional ha detingut 11 persones a València per integrar suposadament un grup criminal que ha comés una estafa piramidal amb falses inversions, amb un perjuí estimat de més de 50.000 euros i almenys 16 víctimes identificades.

La inflació puja al 3,5% en juliol a la Comunitat, per davall de la mitjana estatal

La inflació s’ha situat en el 3,5% en juliol a la Comunitat Valenciana, una dècima per davall de la mitjana estatal del 3,6%. El transport, les activitats recreatives i la vivenda han liderat les pujades, mentres que el vestit, el calçat i alguns aliments han abaratit.

Investiguen la mort d’un home major trobat en una casa abandonada de Vilamarxant

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de molta edat localitzat en una casa de camp abandonada de Vilamarxant, amb el cadàver momificat i sense signes aparents de violència. El jutjat de guàrdia de Llíria porta la instrucció i el fill ha sigut detingut, segons diversos mitjans, per presumptament ocultar el decés per a continuar cobrant la pensió.