Sagunt augmenta els controls de trànsit per a evitar accidents

Sagunt Camoanya

La Policia Local de Sagunt fent faenes de control | Ajuntament de Sagunt

 

La Policia Local de Sagunt, en la comarca del Camp del Morverdre (València), ha iniciat una campanya de vigilància i control d’ús de dispositius de seguretat com el cinturó i els sistemes de retenció infantil (SRI). La campanya estarà activa fins al pròxim 15 de març. 

 

L’ús del cinturó de seguretat i dels SRI resulta útil en qualsevol trajecte tant si és curt o llarg, com si és urbà o interurbà. Tots els ocupants d’un cotxe han d’anar subjectes amb el seu sistema de retenció adequat. El recorregut del cinturó de seguretat o de l’arnés mai ha d’anar per damunt del coll, ja que ha d’ajustar-se el més baix possible sobre la pelvis.

 

La regidora de Policia Local, Natalia Antonino, ha destacat «la insistent labor que des del nostre departament fem al llarg de l’any, en col·laboració amb la Direcció General de Trànsit, per a millorar les xifres de sinistralitat globals, però sobretot d’àmbit locals». Antonino ha assegurat que es continuarà treballant «amb l’objectiu de minimitzar estes dades apostant per la seguretat, a través de la utilització de totes les eines de les ferramentes de les que disposem, bé siga en campanyes formatives, divulgatives o de control necessàries». 

 

En l’última campanya de vigilància i control, entre el 30 de setembre i el 6 d’octubre de 2019, a la que es van adherir 421 ajuntaments, es van fer 214.635 controls de cinturó, dels que 4.785 no l’utilitzaven, i 14.186 controls de sistemes de retenció infantil, dels que 576 no els utilitzaven. 

Últimes notícies

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.