Sagunt augmenta els controls de trànsit per a evitar accidents

Sagunt Camoanya

La Policia Local de Sagunt fent faenes de control | Ajuntament de Sagunt

 

La Policia Local de Sagunt, en la comarca del Camp del Morverdre (València), ha iniciat una campanya de vigilància i control d’ús de dispositius de seguretat com el cinturó i els sistemes de retenció infantil (SRI). La campanya estarà activa fins al pròxim 15 de març. 

 

L’ús del cinturó de seguretat i dels SRI resulta útil en qualsevol trajecte tant si és curt o llarg, com si és urbà o interurbà. Tots els ocupants d’un cotxe han d’anar subjectes amb el seu sistema de retenció adequat. El recorregut del cinturó de seguretat o de l’arnés mai ha d’anar per damunt del coll, ja que ha d’ajustar-se el més baix possible sobre la pelvis.

 

La regidora de Policia Local, Natalia Antonino, ha destacat «la insistent labor que des del nostre departament fem al llarg de l’any, en col·laboració amb la Direcció General de Trànsit, per a millorar les xifres de sinistralitat globals, però sobretot d’àmbit locals». Antonino ha assegurat que es continuarà treballant «amb l’objectiu de minimitzar estes dades apostant per la seguretat, a través de la utilització de totes les eines de les ferramentes de les que disposem, bé siga en campanyes formatives, divulgatives o de control necessàries». 

 

En l’última campanya de vigilància i control, entre el 30 de setembre i el 6 d’octubre de 2019, a la que es van adherir 421 ajuntaments, es van fer 214.635 controls de cinturó, dels que 4.785 no l’utilitzaven, i 14.186 controls de sistemes de retenció infantil, dels que 576 no els utilitzaven. 

Últimes notícies

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.