Sagunt augmenta els controls de trànsit per a evitar accidents

Sagunt Camoanya

La Policia Local de Sagunt fent faenes de control | Ajuntament de Sagunt

 

La Policia Local de Sagunt, en la comarca del Camp del Morverdre (València), ha iniciat una campanya de vigilància i control d’ús de dispositius de seguretat com el cinturó i els sistemes de retenció infantil (SRI). La campanya estarà activa fins al pròxim 15 de març. 

 

L’ús del cinturó de seguretat i dels SRI resulta útil en qualsevol trajecte tant si és curt o llarg, com si és urbà o interurbà. Tots els ocupants d’un cotxe han d’anar subjectes amb el seu sistema de retenció adequat. El recorregut del cinturó de seguretat o de l’arnés mai ha d’anar per damunt del coll, ja que ha d’ajustar-se el més baix possible sobre la pelvis.

 

La regidora de Policia Local, Natalia Antonino, ha destacat «la insistent labor que des del nostre departament fem al llarg de l’any, en col·laboració amb la Direcció General de Trànsit, per a millorar les xifres de sinistralitat globals, però sobretot d’àmbit locals». Antonino ha assegurat que es continuarà treballant «amb l’objectiu de minimitzar estes dades apostant per la seguretat, a través de la utilització de totes les eines de les ferramentes de les que disposem, bé siga en campanyes formatives, divulgatives o de control necessàries». 

 

En l’última campanya de vigilància i control, entre el 30 de setembre i el 6 d’octubre de 2019, a la que es van adherir 421 ajuntaments, es van fer 214.635 controls de cinturó, dels que 4.785 no l’utilitzaven, i 14.186 controls de sistemes de retenció infantil, dels que 576 no els utilitzaven. 

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.