Salva la vida a una xica després de ser apunyalada amb unes tisores

Imatge de Jonathan després de l'agressió

Imatge de Jonathan després de l’agressió |

 

Jonathan és un dels tants herois que es creuen al camí d’una persona per salvar-li la vida. El cap de setmana passat Jonathan rebia la trucada de la nóvia d’un dels seus examics. «Ja no tenia gaire contacte amb ell. El xic quan bevia es posava agressiu», així defineix el presumpte autor una agressió que podria haver tingut un desenllaç fatal.

«Em va trucar per telèfon demanant auxili, dient ‘ajuda per favor, que em mata‘». En aquell moment, Jonathan acudeix a l’habitatge i quan va entrar, va veure l’agredida tirada a terra. «Li havia clavat unes tisores. Ell estava molt agressiu», relata en exclusiva per València Diari.

«La vaig deixar en una habitació», explica Jonathan, que va ser acompanyat per la seua parella que mentre auxiliava la dona agredida. L’agressor «va intentar entrar, finalment va obrir la porta, va agafar un moble i va intentar llençar-s’ho», explica.

Jonathan va baixar a l’agressor al carrer, intentant relaxar-lo i fer-li entendre la bogeria que estava cometent. Però ell en volia més. Va tornar a pujar a casa, va agafar un objecte que Jonathan va aconseguir treure’l, però es va acostar a la víctima «i li va donar una bufetada molt fort».

Tot seguit, assegura Jonathan, va anar directe a la cuina a agafar un ganivet. «Vaig haver de paralitzar-lo, tirar-me a sobre. La meua parella es va acostar per intentar apaivagar la situació. Però ell l’enganxa, l’agafa dels cabells i li llança un cop de puny», afirma.

Finalment, van aconseguir trucar a la policia. «Testifiquem tot el que ha passat. Ell va tirar els pantalons d’ella amb sang pel balcó, però la policia va veure la ferida. Al final el van detenir», afegeixen. Jonathan, a més, reconeix que la víctima, al principi, va dir que no tenia res «per por».

Jonathan va aparéixer en aquell precís instant i va salvar la vida a esta jove. El desenllaç podria haver estat fatal. «M’agradaria dir-li al ciutadà que no tinga por amb este tipus de gent», explica Jonathan referint-se a l’hora d’actuar quan presenciem una situació semblant. «Que li valoren, hi ha la policia, i a este tipus de gent s’han de tancar o tractar, perquè són capaços de tot. Fins i tot de matar», conclou.

Este diari ha tingut accés a l’informe d’urgències de Jonathan i la seua parella, que van ser acompanyats per la Policia Nacional després de rebre les agressions del detingut.

 

Part mèdic de Jonathan

Part mèdic de Jonathan |

 

Part mèdic de la parella de Jonathan

Part mèdic de la parella de Jonathan |

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.