14.4 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Salva la vida de l’exparella de la seua nóvia després que intentara matar-li

Un home acudeix al domicili del seu ex per a entregar-li als xiquets després de passar un cap de setmana amb ells.

Pujant fins a l’habitatge darrere d’ella i va entrar en el domicili es va dirigir al menjador on es trobava el seua actual parella.

En arribar a la casa va pujar a l’habitatge i va entrar en el domicili. En el menjador es va trobar a l’actual parella de la seua dona i això va provocar la reacció colèrica de l’home que es va dirigir a la cuina i va agafar un ganivet, mentre que la dona va tancar la porta perquè aquest no poguera eixir. En veure’s tancat va propinar una punyada contra el cristall de la porta amb la mà dreta causant-se un tall en l’avantbraç.

L’altre home va abandonar el domicili mentre la persona ferida li perseguia i arribant al portal, observa com cau desplomat quedant inconscient per la pèrdua de sang.

En comprovar que l’ex-xicot de la seua parella perdia abundant sang, va decidir socórrer-lo i li va realitzar un torniquet amb el seu cinturó per a detindre l’hemorràgia. Sí, feia uns instants que corria tement per la seua vida. Aqueix mateix home volia acabar amb ell. Però ara, inconscient, el costat humà va poder al rancor. Aqueix que el seu atacant no va poder acontentar en veure com el seu ex era capaç de refer la seua vida.

Els agents van trobar en el sòl de la cuina del domicili un ganivet que havia agafat el ferit i una reguera de sang des del pis en el qual es trobaven fins al replà del portal.

Finalment, davant la gravetat de les ferides del detingut, va ser atés en el lloc i, traslladat en ambulància a l’Hospital General de Castelló sent custodiat per la Policia Local, havent de ser intervingut d’urgència. Pel que fins al dia 23 al voltant de les 19 hores no se li va poder llegir els seus drets passant la seua custòdia en el dia de hui a la Policia Nacional.

Últimes notícies

Els bombers combaten un incendi en una fàbrica de pells a Elda

El foc, amb 'flames molt altes', afecta a tota la nau de pells i adobats en la Finca Lacy. S'han mobilitzat 14 dotacions i es registra gran fum.

Parell avisa: per a guanyar al Pafos cal competir al màxim i fer-ho molt bé

Parell va destacar que el dol de la quarta jornada de la Lliga de Campions davant el Pafos serà dur i que el Vila-real ha de competir al màxim. Va reclamar transformar les bones sensacions en punts.

Marcelino advertix: seria un gran error donar per bestiar el partit

Marcelino va cridar a la prudència abans del dol de Champions davant el Pafos i va assumir el favoritisme sense caure en la confiança. Va reclamar concentració, constància i respecte al rival per a traduir en victòria el rendiment mostrat.

Feijóo i Abascal activen el relleu de Mazón i aposten per l’estabilitat

Feijóo i Abascal han obert el procés per a substituir a Carlos Mazón amb una conversa en la qual han prioritzat l'estabilitat i allunyat un avançament electoral. El Govern i el PSPV-PSOE han demanat eleccions mentres les Corts han activat el calendari d'investidura i sonen possibles noms.

El taxi exigix un pla per a limitar els servicis de VTC després d’una marxa que ha causat retencions

El sector del taxi ha reclamat a la Conselleria un pla eficaç per a frenar els servicis urbans de VTC i sancionar a les plataformes, en una protesta que ha generat retencions durant hores a València. Els convocants han xifrat un seguiment massiu de la vaga i han demanat més control i inspeccions.

Tercera remodelació del Govern valencià en dos anys deixa 9 Conselleries després de fusionar àrees clau

El Consell s'ha limitat a unir la Vicepresidència Segona de Recuperació Econòmica i Social amb Medi Ambient. Martínez Mus passa a ser el número 3 de l'Executiu.

Bustinduy exigix a Feijóo que demane perdó per ovacionar a Mazón després de la DANA

El ministre de Drets Socials ha retret al líder del PP el seu suport a Carlos Mazón després de la catàstrofe i ha emmarcat l'exigència en la seua compareixença al Senat.

Camarero demana humanitat i que cessament la cacera política contra Mazón

Camarero demana 'humanitat' cap a Carlos Mazón després de la seua dimissió i denúncia una 'cacera política' contra ell. Reivindica la continuïtat del projecte i acords en Les Corts.