12.3 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Salva la vida de l’exparella de la seua nóvia després que intentara matar-li

Un home acudeix al domicili del seu ex per a entregar-li als xiquets després de passar un cap de setmana amb ells.

Pujant fins a l’habitatge darrere d’ella i va entrar en el domicili es va dirigir al menjador on es trobava el seua actual parella.

En arribar a la casa va pujar a l’habitatge i va entrar en el domicili. En el menjador es va trobar a l’actual parella de la seua dona i això va provocar la reacció colèrica de l’home que es va dirigir a la cuina i va agafar un ganivet, mentre que la dona va tancar la porta perquè aquest no poguera eixir. En veure’s tancat va propinar una punyada contra el cristall de la porta amb la mà dreta causant-se un tall en l’avantbraç.

L’altre home va abandonar el domicili mentre la persona ferida li perseguia i arribant al portal, observa com cau desplomat quedant inconscient per la pèrdua de sang.

En comprovar que l’ex-xicot de la seua parella perdia abundant sang, va decidir socórrer-lo i li va realitzar un torniquet amb el seu cinturó per a detindre l’hemorràgia. Sí, feia uns instants que corria tement per la seua vida. Aqueix mateix home volia acabar amb ell. Però ara, inconscient, el costat humà va poder al rancor. Aqueix que el seu atacant no va poder acontentar en veure com el seu ex era capaç de refer la seua vida.

Els agents van trobar en el sòl de la cuina del domicili un ganivet que havia agafat el ferit i una reguera de sang des del pis en el qual es trobaven fins al replà del portal.

Finalment, davant la gravetat de les ferides del detingut, va ser atés en el lloc i, traslladat en ambulància a l’Hospital General de Castelló sent custodiat per la Policia Local, havent de ser intervingut d’urgència. Pel que fins al dia 23 al voltant de les 19 hores no se li va poder llegir els seus drets passant la seua custòdia en el dia de hui a la Policia Nacional.

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.