Salva la vida de l’exparella de la seua nóvia després que intentara matar-li

Un home acudeix al domicili del seu ex per a entregar-li als xiquets després de passar un cap de setmana amb ells.

Pujant fins a l’habitatge darrere d’ella i va entrar en el domicili es va dirigir al menjador on es trobava el seua actual parella.

En arribar a la casa va pujar a l’habitatge i va entrar en el domicili. En el menjador es va trobar a l’actual parella de la seua dona i això va provocar la reacció colèrica de l’home que es va dirigir a la cuina i va agafar un ganivet, mentre que la dona va tancar la porta perquè aquest no poguera eixir. En veure’s tancat va propinar una punyada contra el cristall de la porta amb la mà dreta causant-se un tall en l’avantbraç.

L’altre home va abandonar el domicili mentre la persona ferida li perseguia i arribant al portal, observa com cau desplomat quedant inconscient per la pèrdua de sang.

En comprovar que l’ex-xicot de la seua parella perdia abundant sang, va decidir socórrer-lo i li va realitzar un torniquet amb el seu cinturó per a detindre l’hemorràgia. Sí, feia uns instants que corria tement per la seua vida. Aqueix mateix home volia acabar amb ell. Però ara, inconscient, el costat humà va poder al rancor. Aqueix que el seu atacant no va poder acontentar en veure com el seu ex era capaç de refer la seua vida.

Els agents van trobar en el sòl de la cuina del domicili un ganivet que havia agafat el ferit i una reguera de sang des del pis en el qual es trobaven fins al replà del portal.

Finalment, davant la gravetat de les ferides del detingut, va ser atés en el lloc i, traslladat en ambulància a l’Hospital General de Castelló sent custodiat per la Policia Local, havent de ser intervingut d’urgència. Pel que fins al dia 23 al voltant de les 19 hores no se li va poder llegir els seus drets passant la seua custòdia en el dia de hui a la Policia Nacional.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.