Salva la vida de l’exparella de la seua nóvia després que intentara matar-li

Un home acudeix al domicili del seu ex per a entregar-li als xiquets després de passar un cap de setmana amb ells.

Pujant fins a l’habitatge darrere d’ella i va entrar en el domicili es va dirigir al menjador on es trobava el seua actual parella.

En arribar a la casa va pujar a l’habitatge i va entrar en el domicili. En el menjador es va trobar a l’actual parella de la seua dona i això va provocar la reacció colèrica de l’home que es va dirigir a la cuina i va agafar un ganivet, mentre que la dona va tancar la porta perquè aquest no poguera eixir. En veure’s tancat va propinar una punyada contra el cristall de la porta amb la mà dreta causant-se un tall en l’avantbraç.

L’altre home va abandonar el domicili mentre la persona ferida li perseguia i arribant al portal, observa com cau desplomat quedant inconscient per la pèrdua de sang.

En comprovar que l’ex-xicot de la seua parella perdia abundant sang, va decidir socórrer-lo i li va realitzar un torniquet amb el seu cinturó per a detindre l’hemorràgia. Sí, feia uns instants que corria tement per la seua vida. Aqueix mateix home volia acabar amb ell. Però ara, inconscient, el costat humà va poder al rancor. Aqueix que el seu atacant no va poder acontentar en veure com el seu ex era capaç de refer la seua vida.

Els agents van trobar en el sòl de la cuina del domicili un ganivet que havia agafat el ferit i una reguera de sang des del pis en el qual es trobaven fins al replà del portal.

Finalment, davant la gravetat de les ferides del detingut, va ser atés en el lloc i, traslladat en ambulància a l’Hospital General de Castelló sent custodiat per la Policia Local, havent de ser intervingut d’urgència. Pel que fins al dia 23 al voltant de les 19 hores no se li va poder llegir els seus drets passant la seua custòdia en el dia de hui a la Policia Nacional.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.