Salva la vida de l’exparella de la seua nóvia després que intentara matar-li

Un home acudeix al domicili del seu ex per a entregar-li als xiquets després de passar un cap de setmana amb ells.

Pujant fins a l’habitatge darrere d’ella i va entrar en el domicili es va dirigir al menjador on es trobava el seua actual parella.

En arribar a la casa va pujar a l’habitatge i va entrar en el domicili. En el menjador es va trobar a l’actual parella de la seua dona i això va provocar la reacció colèrica de l’home que es va dirigir a la cuina i va agafar un ganivet, mentre que la dona va tancar la porta perquè aquest no poguera eixir. En veure’s tancat va propinar una punyada contra el cristall de la porta amb la mà dreta causant-se un tall en l’avantbraç.

L’altre home va abandonar el domicili mentre la persona ferida li perseguia i arribant al portal, observa com cau desplomat quedant inconscient per la pèrdua de sang.

En comprovar que l’ex-xicot de la seua parella perdia abundant sang, va decidir socórrer-lo i li va realitzar un torniquet amb el seu cinturó per a detindre l’hemorràgia. Sí, feia uns instants que corria tement per la seua vida. Aqueix mateix home volia acabar amb ell. Però ara, inconscient, el costat humà va poder al rancor. Aqueix que el seu atacant no va poder acontentar en veure com el seu ex era capaç de refer la seua vida.

Els agents van trobar en el sòl de la cuina del domicili un ganivet que havia agafat el ferit i una reguera de sang des del pis en el qual es trobaven fins al replà del portal.

Finalment, davant la gravetat de les ferides del detingut, va ser atés en el lloc i, traslladat en ambulància a l’Hospital General de Castelló sent custodiat per la Policia Local, havent de ser intervingut d’urgència. Pel que fins al dia 23 al voltant de les 19 hores no se li va poder llegir els seus drets passant la seua custòdia en el dia de hui a la Policia Nacional.

Últimes notícies

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.