Salven un home de morir ofegat a Tales, en Castelló

Els membres de Protecció Civil de la Diputació de Castelló van salvar un home en les festes de la localitat de Tales, a la Plana Baixa, a Castelló. L'incident, com ha informat 'El Periódico Mediterráneo', va tindre lloc durant les festivitats de bous del migdia. Els voluntaris de Protecció Civil estaven menjant en un bar quan de sobte van vore entrar a un veí i una cambrera d'un altre establiment pròxim que alertaven que una persona gran estava a terra sense respiració. De seguida es van dirigir al bar on es trobava l'ancià que es trobava estés amb la boca tancada, de manera que van efectuar una maniobra controlada d'apertura de boca, que els va portar a comprovar que tenia un objecte estrany a l'interior.

Es tractava d'un tros de carn prou gran que li obstruïa la via de l'aire. Seguiren pas a pas les tècniques de reanimació en estos casos de primers auxilis, i un d'ells va extraure el tros de carn amb el qual s'estava ofegant. Quan posteriorment van arribar efectius sanitaris, sols van haver de comprovar que efectivament es trobava bé, ja que l'home no va necessitar ingressar en l'hospital. Poc després els mateixos voluntaris van acompanyar a l'ancià que anava en cadira de rodes, fins a sa casa, i diversos familiars van agrair-los la seua ràpida actuació.

Últimes notícies

L’onada de calor deixa avisos per temperatures extremes en huit autonomies

L’Aemet ha activat avisos per altes temperatures en huit comunitats autònomes, inclosa la Comunitat Valenciana, on també es preveuen tempestes fortes.

Rototom obri el reggae a la generació Z amb nous ritmes i més compromís social

El Rototom Sunsplash celebrarà del 16 al 22 d’agost la seua 31a edició a Benicàssim amb un cartell pensat per connectar amb la generació Z, més fusió de ritmes urbans i una potent agenda d’activisme social.

Aemet activa l’avís groc per tempestes i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per pluges, tempestes i possible granís a l’interior nord de Castelló, i per temperatures de fins a 38 graus en punts d’Alacant i València.

La regularització d’immigrants deixa un de cada huit nous afiliats a la Comunitat

La regularització extraordinària d’immigrants ha incorporat 262.475 persones a la Seguretat Social fins al 30 de juliol, de les quals el 12,1 % treballen a la Comunitat Valenciana, que és la quarta autonomia amb més nous afiliats.

El paro puja en 7.021 persones en juliol a la Comunitat Valenciana i arriba als 288.672 aturats

El paro ha augmentat en juliol en 7.021 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,49 % més que en juny, fins als 288.672 desocupats, encara que en termes anuals hi ha 5.296 aturats menys.

Ruixats forts a l’interior nord de la Comunitat Valenciana esta vesprada

Aemet ha anunciat probabilitat de ruixats localment forts amb tronada esta vesprada a l’interior del terç nord de la Comunitat Valenciana, amb temperatures màximes lleugerament més altes a València i oratge estable a la mar.

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.
FILMOTECA D'ESTIU