Salven un home de morir ofegat a Tales, en Castelló

Els membres de Protecció Civil de la Diputació de Castelló van salvar un home en les festes de la localitat de Tales, a la Plana Baixa, a Castelló. L'incident, com ha informat 'El Periódico Mediterráneo', va tindre lloc durant les festivitats de bous del migdia. Els voluntaris de Protecció Civil estaven menjant en un bar quan de sobte van vore entrar a un veí i una cambrera d'un altre establiment pròxim que alertaven que una persona gran estava a terra sense respiració. De seguida es van dirigir al bar on es trobava l'ancià que es trobava estés amb la boca tancada, de manera que van efectuar una maniobra controlada d'apertura de boca, que els va portar a comprovar que tenia un objecte estrany a l'interior.

Es tractava d'un tros de carn prou gran que li obstruïa la via de l'aire. Seguiren pas a pas les tècniques de reanimació en estos casos de primers auxilis, i un d'ells va extraure el tros de carn amb el qual s'estava ofegant. Quan posteriorment van arribar efectius sanitaris, sols van haver de comprovar que efectivament es trobava bé, ja que l'home no va necessitar ingressar en l'hospital. Poc després els mateixos voluntaris van acompanyar a l'ancià que anava en cadira de rodes, fins a sa casa, i diversos familiars van agrair-los la seua ràpida actuació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.