Salven un home de morir ofegat a Tales, en Castelló

Els membres de Protecció Civil de la Diputació de Castelló van salvar un home en les festes de la localitat de Tales, a la Plana Baixa, a Castelló. L'incident, com ha informat 'El Periódico Mediterráneo', va tindre lloc durant les festivitats de bous del migdia. Els voluntaris de Protecció Civil estaven menjant en un bar quan de sobte van vore entrar a un veí i una cambrera d'un altre establiment pròxim que alertaven que una persona gran estava a terra sense respiració. De seguida es van dirigir al bar on es trobava l'ancià que es trobava estés amb la boca tancada, de manera que van efectuar una maniobra controlada d'apertura de boca, que els va portar a comprovar que tenia un objecte estrany a l'interior.

Es tractava d'un tros de carn prou gran que li obstruïa la via de l'aire. Seguiren pas a pas les tècniques de reanimació en estos casos de primers auxilis, i un d'ells va extraure el tros de carn amb el qual s'estava ofegant. Quan posteriorment van arribar efectius sanitaris, sols van haver de comprovar que efectivament es trobava bé, ja que l'home no va necessitar ingressar en l'hospital. Poc després els mateixos voluntaris van acompanyar a l'ancià que anava en cadira de rodes, fins a sa casa, i diversos familiars van agrair-los la seua ràpida actuació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.