13.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Salven un home de morir ofegat a Tales, en Castelló

Els membres de Protecció Civil de la Diputació de Castelló van salvar un home en les festes de la localitat de Tales, a la Plana Baixa, a Castelló. L'incident, com ha informat 'El Periódico Mediterráneo', va tindre lloc durant les festivitats de bous del migdia. Els voluntaris de Protecció Civil estaven menjant en un bar quan de sobte van vore entrar a un veí i una cambrera d'un altre establiment pròxim que alertaven que una persona gran estava a terra sense respiració. De seguida es van dirigir al bar on es trobava l'ancià que es trobava estés amb la boca tancada, de manera que van efectuar una maniobra controlada d'apertura de boca, que els va portar a comprovar que tenia un objecte estrany a l'interior.

Es tractava d'un tros de carn prou gran que li obstruïa la via de l'aire. Seguiren pas a pas les tècniques de reanimació en estos casos de primers auxilis, i un d'ells va extraure el tros de carn amb el qual s'estava ofegant. Quan posteriorment van arribar efectius sanitaris, sols van haver de comprovar que efectivament es trobava bé, ja que l'home no va necessitar ingressar en l'hospital. Poc després els mateixos voluntaris van acompanyar a l'ancià que anava en cadira de rodes, fins a sa casa, i diversos familiars van agrair-los la seua ràpida actuació.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.