Salven la vida a una bebé a Santa Pola que s’estava ofegant amb un gel

 

Aquest passat dissabte, Membres de Creu Roja van salvar la vida a una bebé d’un any que s’estava ofegant amb un gel en una platja de Santa Pola (Alacant).

 

El succés va ocórrer durant la vesprada del dissabte en Cales de l’Est i, segons va informar EFE, la xicoteta «està fora de perill i bé», gràcies a la immediata resposta i treball de l’equip de platges i ambulància de Creu Roja que va acudir a auxiliar a la bebé.

 

Els efectius de Creu Roja van aconseguir que la bebé, que estava sense respiració, en parada, expulsarà el gel després de realitzar-li la maniobra de Heilmlich. Després de 16 colps, l’equip sanitari va poder reanimar a la menor.

 

Després, tant la criatura com la seua mare, que va patir un atac d’ansietat, van ser traslladades en una ambulància de Creu Roja, juntament amb la Policia Local, al servei d’urgències del centre de salut de Santa Pola, on un metge els va fer un reconeixement mèdic i, va concloure, que tant la bebé com la seua mare estaven bé.

Últimes notícies

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.

La mostra immersiva sobre Frida Kahlo arriba a València per a descobrir la seua cara més emocional

L’experiència ‘Frida Kahlo by Woman Experiences’ ha aterrat a l’Ateneo Mercantil de València després de passar per la seu de l’ONU a Nova York, amb cartes originals, fotografies inèdites i un recorregut teatralitzat que acosta al públic la dimensió més humana de l’artista mexicana.

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.