Salven la vida a una bebé a Santa Pola que s’estava ofegant amb un gel

 

Aquest passat dissabte, Membres de Creu Roja van salvar la vida a una bebé d’un any que s’estava ofegant amb un gel en una platja de Santa Pola (Alacant).

 

El succés va ocórrer durant la vesprada del dissabte en Cales de l’Est i, segons va informar EFE, la xicoteta «està fora de perill i bé», gràcies a la immediata resposta i treball de l’equip de platges i ambulància de Creu Roja que va acudir a auxiliar a la bebé.

 

Els efectius de Creu Roja van aconseguir que la bebé, que estava sense respiració, en parada, expulsarà el gel després de realitzar-li la maniobra de Heilmlich. Després de 16 colps, l’equip sanitari va poder reanimar a la menor.

 

Després, tant la criatura com la seua mare, que va patir un atac d’ansietat, van ser traslladades en una ambulància de Creu Roja, juntament amb la Policia Local, al servei d’urgències del centre de salut de Santa Pola, on un metge els va fer un reconeixement mèdic i, va concloure, que tant la bebé com la seua mare estaven bé.

Últimes notícies

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.