Salven la vida a una bebé a Santa Pola que s’estava ofegant amb un gel

 

Aquest passat dissabte, Membres de Creu Roja van salvar la vida a una bebé d’un any que s’estava ofegant amb un gel en una platja de Santa Pola (Alacant).

 

El succés va ocórrer durant la vesprada del dissabte en Cales de l’Est i, segons va informar EFE, la xicoteta “està fora de perill i bé”, gràcies a la immediata resposta i treball de l’equip de platges i ambulància de Creu Roja que va acudir a auxiliar a la bebé.

 

Els efectius de Creu Roja van aconseguir que la bebé, que estava sense respiració, en parada, expulsarà el gel després de realitzar-li la maniobra de Heilmlich. Després de 16 colps, l’equip sanitari va poder reanimar a la menor.

 

Després, tant la criatura com la seua mare, que va patir un atac d’ansietat, van ser traslladades en una ambulància de Creu Roja, juntament amb la Policia Local, al servei d’urgències del centre de salut de Santa Pola, on un metge els va fer un reconeixement mèdic i, va concloure, que tant la bebé com la seua mare estaven bé.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.

Cinc persones ateses per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Pedralba

Un incendi declarat de matinada en una vivenda de Pedralba ha obligat a atendre cinc persones per inhalació de fum, una d'elles traslladada a l'Hospital de Llíria.

Obres entre Puçol i Vila-real obliguen a Renfe a substituir 72 trens per autobusos este diumenge

Les obres d'Adif entre Puçol i Vila-real tallaran la circulació ferroviària des de la nit del dissabte fins al migdia del diumenge, i Renfe substituirà 72 trens per autobusos en Rodalia i Mitjana distància.

L’hostaleria de València eleva un 7,8% la seua facturació en les Falles 2026 i millora les previsions

Els bars i restaurants de València tanquen les Falles 2026 amb un increment mitjà de facturació del 7,78% respecte a 2025 i un balanç millor del que es preveu pel sector.