Sancionat un local de Petrer per vendre alcohol a menors després de patir un xic un coma etílic

La Policia Local ha alçat un expedient amb una sanció de 1.500 euros a la titular d’un establiment per vendre alcohol i tabac a menors.

Este cap de setmana un menor va haver de ser ingressat per coma etílic a Urgències de l’Hospital i un amic de la colla va informar els seus pares de l’establiment on aconsegueixen, segons sembla habitualment i sense cap problema, les ampolles.

Sempre segons el testimoniatge dels pares del menor, l’establiment utilitza una porta lateral per a la dispensació no només d’ampolles d’alcohol sinó també de paquets de tabac als menors.

Tal com els pares d’este menor han relatat la policia, es van presentar a l’establiment en qüestió i la propietària es va comprometre, pel que sembla, a no vendre alcohol al seu fill, però només a ell.

De tots estos detalls va ser informada la Policia Local que ahir va imposar una sanció de 1.500 euros a este establiment per activitats no permeses. El Decret legislatiu 1/2003 del Consell de la Generalitat, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei sobre drogodependències i altres trastorns addictius estableix que no es permetrà al territori de la Comunitat Valenciana la venda, dispensació i subministrament, gratuïts o no, per qualsevol mitjà, de qualsevol mena de begudes alcohòliques a menors de díhuit anys.

La Policia Local ha informat que estaran vigilants i que en cas de reiteració la infracció podria arribar a ser molt greu portant aparellada la retirada de la llicència per continuar l’activitat.

Últimes notícies

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.