Sancionat un local de Petrer per vendre alcohol a menors després de patir un xic un coma etílic

La Policia Local ha alçat un expedient amb una sanció de 1.500 euros a la titular d’un establiment per vendre alcohol i tabac a menors.

Este cap de setmana un menor va haver de ser ingressat per coma etílic a Urgències de l’Hospital i un amic de la colla va informar els seus pares de l’establiment on aconsegueixen, segons sembla habitualment i sense cap problema, les ampolles.

Sempre segons el testimoniatge dels pares del menor, l’establiment utilitza una porta lateral per a la dispensació no només d’ampolles d’alcohol sinó també de paquets de tabac als menors.

Tal com els pares d’este menor han relatat la policia, es van presentar a l’establiment en qüestió i la propietària es va comprometre, pel que sembla, a no vendre alcohol al seu fill, però només a ell.

De tots estos detalls va ser informada la Policia Local que ahir va imposar una sanció de 1.500 euros a este establiment per activitats no permeses. El Decret legislatiu 1/2003 del Consell de la Generalitat, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei sobre drogodependències i altres trastorns addictius estableix que no es permetrà al territori de la Comunitat Valenciana la venda, dispensació i subministrament, gratuïts o no, per qualsevol mitjà, de qualsevol mena de begudes alcohòliques a menors de díhuit anys.

La Policia Local ha informat que estaran vigilants i que en cas de reiteració la infracció podria arribar a ser molt greu portant aparellada la retirada de la llicència per continuar l’activitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.