Anuncios

Sancionat un local de Petrer per vendre alcohol a menors després de patir un xic un coma etílic

La Policia Local ha alçat un expedient amb una sanció de 1.500 euros a la titular d’un establiment per vendre alcohol i tabac a menors.

Este cap de setmana un menor va haver de ser ingressat per coma etílic a Urgències de l’Hospital i un amic de la colla va informar els seus pares de l’establiment on aconsegueixen, segons sembla habitualment i sense cap problema, les ampolles.

Anuncios

Sempre segons el testimoniatge dels pares del menor, l’establiment utilitza una porta lateral per a la dispensació no només d’ampolles d’alcohol sinó també de paquets de tabac als menors.

Tal com els pares d’este menor han relatat la policia, es van presentar a l’establiment en qüestió i la propietària es va comprometre, pel que sembla, a no vendre alcohol al seu fill, però només a ell.

De tots estos detalls va ser informada la Policia Local que ahir va imposar una sanció de 1.500 euros a este establiment per activitats no permeses. El Decret legislatiu 1/2003 del Consell de la Generalitat, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei sobre drogodependències i altres trastorns addictius estableix que no es permetrà al territori de la Comunitat Valenciana la venda, dispensació i subministrament, gratuïts o no, per qualsevol mitjà, de qualsevol mena de begudes alcohòliques a menors de díhuit anys.

La Policia Local ha informat que estaran vigilants i que en cas de reiteració la infracció podria arribar a ser molt greu portant aparellada la retirada de la llicència per continuar l’activitat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios