Sancionat un local de Petrer per vendre alcohol a menors després de patir un xic un coma etílic

La Policia Local ha alçat un expedient amb una sanció de 1.500 euros a la titular d’un establiment per vendre alcohol i tabac a menors.

Este cap de setmana un menor va haver de ser ingressat per coma etílic a Urgències de l’Hospital i un amic de la colla va informar els seus pares de l’establiment on aconsegueixen, segons sembla habitualment i sense cap problema, les ampolles.

Sempre segons el testimoniatge dels pares del menor, l’establiment utilitza una porta lateral per a la dispensació no només d’ampolles d’alcohol sinó també de paquets de tabac als menors.

Tal com els pares d’este menor han relatat la policia, es van presentar a l’establiment en qüestió i la propietària es va comprometre, pel que sembla, a no vendre alcohol al seu fill, però només a ell.

De tots estos detalls va ser informada la Policia Local que ahir va imposar una sanció de 1.500 euros a este establiment per activitats no permeses. El Decret legislatiu 1/2003 del Consell de la Generalitat, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei sobre drogodependències i altres trastorns addictius estableix que no es permetrà al territori de la Comunitat Valenciana la venda, dispensació i subministrament, gratuïts o no, per qualsevol mitjà, de qualsevol mena de begudes alcohòliques a menors de díhuit anys.

La Policia Local ha informat que estaran vigilants i que en cas de reiteració la infracció podria arribar a ser molt greu portant aparellada la retirada de la llicència per continuar l’activitat.

Últimes notícies

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.