Sancionat un local de Petrer per vendre alcohol a menors després de patir un xic un coma etílic

La Policia Local ha alçat un expedient amb una sanció de 1.500 euros a la titular d’un establiment per vendre alcohol i tabac a menors.

Este cap de setmana un menor va haver de ser ingressat per coma etílic a Urgències de l’Hospital i un amic de la colla va informar els seus pares de l’establiment on aconsegueixen, segons sembla habitualment i sense cap problema, les ampolles.

Sempre segons el testimoniatge dels pares del menor, l’establiment utilitza una porta lateral per a la dispensació no només d’ampolles d’alcohol sinó també de paquets de tabac als menors.

Tal com els pares d’este menor han relatat la policia, es van presentar a l’establiment en qüestió i la propietària es va comprometre, pel que sembla, a no vendre alcohol al seu fill, però només a ell.

De tots estos detalls va ser informada la Policia Local que ahir va imposar una sanció de 1.500 euros a este establiment per activitats no permeses. El Decret legislatiu 1/2003 del Consell de la Generalitat, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei sobre drogodependències i altres trastorns addictius estableix que no es permetrà al territori de la Comunitat Valenciana la venda, dispensació i subministrament, gratuïts o no, per qualsevol mitjà, de qualsevol mena de begudes alcohòliques a menors de díhuit anys.

La Policia Local ha informat que estaran vigilants i que en cas de reiteració la infracció podria arribar a ser molt greu portant aparellada la retirada de la llicència per continuar l’activitat.

Últimes notícies

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.

El PSPV acusa Pérez Llorca d’“alta traïció política” si frena el nou finançament autonòmic

El PSPV adverteix que Juanfran Pérez Llorca cometrà un “delicte polític d’alta traïció” si la Comunitat Valenciana no se suma al nou model de finançament autonòmic, que segons Fedea corregiria en 2027 l’infrafinançament històric dels valencians.

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.

El nou portacontenidors ecològic de JSV reduïx a la mitat el consum entre Alacant i Canàries

JSV ha posat en servici al port d’Alacant el MilaGreen, el seu primer vaixell portacontenidors propi, que reduïx a la mitat el consum de combustible en la ruta de provisió de la península a les illes Canàries. El buc, de 38 milions d’euros, està preparat per a usar metanol verd i connectar-se a la xarxa elèctrica durant les operacions en port.

Consell per a vore l’eclipsi solar: ulleres homologades i sempre posades

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de mirar amb ulleres certificades ISO 12312-2:2015, comprades en canals oficials i sense llevar-se-les en cap moment.

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.

Tempestes de vesprada a l’interior nord i oratge estable a la costa

L’interior de Castelló pot registrar ruixats i tempestes localment fortes esta vesprada, mentres les temperatures es mantenen estables en tota la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU