Sandra Gómez en l’hospital al resultar ferida per l’atac de dos gossos

 

Sandra Gómez, la regidora socialista i primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València, ha sigut hospitalitzada este diumenge per la mossegada de dos gossos de raça american stanford. L’incident va ocórrer este diumenge quan corria per la platja amb el seu gos, un golden retriever. La regidora va eixir a defendre el seu gos i va rebre mossegades en les dos mans, i especialment en el dit menut de la mà que ha resultat molt danyat, per la qual cosa està a l’espera d’intervenció quirúrgica.

Ella mateixa ha relatat els fets. Segons ha contat, estava corrent per la Malva-rosa en companyia del seu gos Pep quan una gossa que estava solta va començar a córrer amb ells sense intenció aparent de fer mal. A continuació l’amo de la gossa va intentar que tornara soltant a l’altre gos que tenia, un mascle de la mateixa raça american stanford, catalogada com a perillosa. El mascle, en arribar a la seua altura es va enfrontar al gos de Gómez, i ella va intentar protegir-lo amb el seu gos, per la qual cosa va ser víctima també de les mossegades de l’animal. Tant Pep com ella van rebre greus ferides dels gossos i a hores d’ara es troben en recuperació, en el cas de Sandra en l’hospital.

La regidora té especialment danyat el dit menut de la mà, però sembla que la pitjor part se la va emportar el seu gos. Ara està a l’espera que li facen proves per tal de comprovar si la mossegada li ha propiciat alguna infecció per a ser operada. Per ara la regidora haurà d’estar una setmana en inactivitat. La regidora ha aprofitat per a demanar als amos de gossos potencialment perillosos major conscienciació i la necessitat que vagen sempre nugats i vigilats. L’amo dels gossos responsables de l’atac, va fugir i no han pogut ser identificats, però, no obstant, Gómez ja ha interposat la corresponent denúncia.

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.