Sandra Gómez en l’hospital al resultar ferida per l’atac de dos gossos

 

Sandra Gómez, la regidora socialista i primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València, ha sigut hospitalitzada este diumenge per la mossegada de dos gossos de raça american stanford. L’incident va ocórrer este diumenge quan corria per la platja amb el seu gos, un golden retriever. La regidora va eixir a defendre el seu gos i va rebre mossegades en les dos mans, i especialment en el dit menut de la mà que ha resultat molt danyat, per la qual cosa està a l’espera d’intervenció quirúrgica.

Ella mateixa ha relatat els fets. Segons ha contat, estava corrent per la Malva-rosa en companyia del seu gos Pep quan una gossa que estava solta va començar a córrer amb ells sense intenció aparent de fer mal. A continuació l’amo de la gossa va intentar que tornara soltant a l’altre gos que tenia, un mascle de la mateixa raça american stanford, catalogada com a perillosa. El mascle, en arribar a la seua altura es va enfrontar al gos de Gómez, i ella va intentar protegir-lo amb el seu gos, per la qual cosa va ser víctima també de les mossegades de l’animal. Tant Pep com ella van rebre greus ferides dels gossos i a hores d’ara es troben en recuperació, en el cas de Sandra en l’hospital.

La regidora té especialment danyat el dit menut de la mà, però sembla que la pitjor part se la va emportar el seu gos. Ara està a l’espera que li facen proves per tal de comprovar si la mossegada li ha propiciat alguna infecció per a ser operada. Per ara la regidora haurà d’estar una setmana en inactivitat. La regidora ha aprofitat per a demanar als amos de gossos potencialment perillosos major conscienciació i la necessitat que vagen sempre nugats i vigilats. L’amo dels gossos responsables de l’atac, va fugir i no han pogut ser identificats, però, no obstant, Gómez ja ha interposat la corresponent denúncia.

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.