Sandra Gómez en l’hospital al resultar ferida per l’atac de dos gossos

 

Sandra Gómez, la regidora socialista i primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València, ha sigut hospitalitzada este diumenge per la mossegada de dos gossos de raça american stanford. L’incident va ocórrer este diumenge quan corria per la platja amb el seu gos, un golden retriever. La regidora va eixir a defendre el seu gos i va rebre mossegades en les dos mans, i especialment en el dit menut de la mà que ha resultat molt danyat, per la qual cosa està a l’espera d’intervenció quirúrgica.

Ella mateixa ha relatat els fets. Segons ha contat, estava corrent per la Malva-rosa en companyia del seu gos Pep quan una gossa que estava solta va començar a córrer amb ells sense intenció aparent de fer mal. A continuació l’amo de la gossa va intentar que tornara soltant a l’altre gos que tenia, un mascle de la mateixa raça american stanford, catalogada com a perillosa. El mascle, en arribar a la seua altura es va enfrontar al gos de Gómez, i ella va intentar protegir-lo amb el seu gos, per la qual cosa va ser víctima també de les mossegades de l’animal. Tant Pep com ella van rebre greus ferides dels gossos i a hores d’ara es troben en recuperació, en el cas de Sandra en l’hospital.

La regidora té especialment danyat el dit menut de la mà, però sembla que la pitjor part se la va emportar el seu gos. Ara està a l’espera que li facen proves per tal de comprovar si la mossegada li ha propiciat alguna infecció per a ser operada. Per ara la regidora haurà d’estar una setmana en inactivitat. La regidora ha aprofitat per a demanar als amos de gossos potencialment perillosos major conscienciació i la necessitat que vagen sempre nugats i vigilats. L’amo dels gossos responsables de l’atac, va fugir i no han pogut ser identificats, però, no obstant, Gómez ja ha interposat la corresponent denúncia.

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingudes cinc persones per robatoris en centres educatius de Borriana i Terrassa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en centres educatius de Borriana i Terrassa.

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.