Sandra Gómez en l’hospital al resultar ferida per l’atac de dos gossos

 

Sandra Gómez, la regidora socialista i primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València, ha sigut hospitalitzada este diumenge per la mossegada de dos gossos de raça american stanford. L’incident va ocórrer este diumenge quan corria per la platja amb el seu gos, un golden retriever. La regidora va eixir a defendre el seu gos i va rebre mossegades en les dos mans, i especialment en el dit menut de la mà que ha resultat molt danyat, per la qual cosa està a l’espera d’intervenció quirúrgica.

Ella mateixa ha relatat els fets. Segons ha contat, estava corrent per la Malva-rosa en companyia del seu gos Pep quan una gossa que estava solta va començar a córrer amb ells sense intenció aparent de fer mal. A continuació l’amo de la gossa va intentar que tornara soltant a l’altre gos que tenia, un mascle de la mateixa raça american stanford, catalogada com a perillosa. El mascle, en arribar a la seua altura es va enfrontar al gos de Gómez, i ella va intentar protegir-lo amb el seu gos, per la qual cosa va ser víctima també de les mossegades de l’animal. Tant Pep com ella van rebre greus ferides dels gossos i a hores d’ara es troben en recuperació, en el cas de Sandra en l’hospital.

La regidora té especialment danyat el dit menut de la mà, però sembla que la pitjor part se la va emportar el seu gos. Ara està a l’espera que li facen proves per tal de comprovar si la mossegada li ha propiciat alguna infecció per a ser operada. Per ara la regidora haurà d’estar una setmana en inactivitat. La regidora ha aprofitat per a demanar als amos de gossos potencialment perillosos major conscienciació i la necessitat que vagen sempre nugats i vigilats. L’amo dels gossos responsables de l’atac, va fugir i no han pogut ser identificats, però, no obstant, Gómez ja ha interposat la corresponent denúncia.

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.