10.7 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Sandra Gómez en l’hospital al resultar ferida per l’atac de dos gossos

 

Sandra Gómez, la regidora socialista i primera tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València, ha sigut hospitalitzada este diumenge per la mossegada de dos gossos de raça american stanford. L’incident va ocórrer este diumenge quan corria per la platja amb el seu gos, un golden retriever. La regidora va eixir a defendre el seu gos i va rebre mossegades en les dos mans, i especialment en el dit menut de la mà que ha resultat molt danyat, per la qual cosa està a l’espera d’intervenció quirúrgica.

Ella mateixa ha relatat els fets. Segons ha contat, estava corrent per la Malva-rosa en companyia del seu gos Pep quan una gossa que estava solta va començar a córrer amb ells sense intenció aparent de fer mal. A continuació l’amo de la gossa va intentar que tornara soltant a l’altre gos que tenia, un mascle de la mateixa raça american stanford, catalogada com a perillosa. El mascle, en arribar a la seua altura es va enfrontar al gos de Gómez, i ella va intentar protegir-lo amb el seu gos, per la qual cosa va ser víctima també de les mossegades de l’animal. Tant Pep com ella van rebre greus ferides dels gossos i a hores d’ara es troben en recuperació, en el cas de Sandra en l’hospital.

La regidora té especialment danyat el dit menut de la mà, però sembla que la pitjor part se la va emportar el seu gos. Ara està a l’espera que li facen proves per tal de comprovar si la mossegada li ha propiciat alguna infecció per a ser operada. Per ara la regidora haurà d’estar una setmana en inactivitat. La regidora ha aprofitat per a demanar als amos de gossos potencialment perillosos major conscienciació i la necessitat que vagen sempre nugats i vigilats. L’amo dels gossos responsables de l’atac, va fugir i no han pogut ser identificats, però, no obstant, Gómez ja ha interposat la corresponent denúncia.

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.