10.3 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Sanitat i Igualtat investiguen la propagació del brot de la residència del Puig

 

Actualització 13/10/2020 a les 16.05 hores. Les conselleries de Sanitat i d’Igualtat i Polítiques Inclusives investiguen les causes de la propagació del brot coronavirus en una residència privada d’ancians del Puig de Santa Maria, en l’Horta Nord (València), i si el protocol d’aïllaments va deixar d’aplicar-se o no va funcionar.

 

La investigació es va iniciar després de detectar-se un brot de Covid-19 en el que hi ha afectats 138 persones, 107 residents i 31 treballadors, i que ha portat al fet que la residència estiga intervinguda per Sanitat.

 

Confirmats 138 casos en el brot de coronavirus de la residència del Puig

Actualització 08/10/2020 a les 12.40 hores. Una residència privada d’ancians del Puig de Santa Maria, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha sigut intervinguda per la Conselleria de Sanitat després de detectar-se un brot de Covid-19 en el que hi ha afectats 107 residents i 31 treballadors, el que podria portar a l’obertura d’un expedient informatiu.

 

D’eixa manera ho han assenyalat a EFE fonts de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, que han indicat que estan a l’espera que la comissió intercentres (en la que estan representades les conselleries de Sanitat i d’Igualtat) els remeten la informació sobre les circumstàncies del brot en la residència per a vore si es procedix a l’obertura d’expedient informatiu.

 

Sanitat intervé una residència del Puig per un brot de coronavirus

La Conselleria de Sanitat ha intervingut una residència privada en el Puig de Santa Maria, en la comarca de l’Horta Nord (València), després de detectar-se un brot per coronavirus molt gran entre usuaris i treballadors del centre. Este matí, l’Ajuntament de la localitat ha anunciat l’incident.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el divendres passat, 2 d’octubre, la residència d’esta comarca ja comptava amb tres infectats per Covid-19 entre usuaris i empleats. Este dilluns, Salut Pública es va desplaçar a la residència per inspeccionar el lloc i conèixer de primera mà l’estat real que tenia el centre en eixe moment.

 

Un dia després, Sanitat ha hagut d’intervenir en el centre de majors i ha enviat personal mèdic de l’hospital de Sagunt, per a prestar servici als ancians, ja que han aïllat a la majoria dels treballadors en les seues cases.

Últimes notícies

La Generalitat repartirà en Nit de cap d’any polseres detectores de submissió química i reforçarà la seguretat

La Generalitat ha activat el dispositiu especial per a Nit de cap d'any i Any Nou i repartirà polseres que detecten drogues de submissió química. Hi haurà controls en locals, reforç del 112 i coordinació amb altres cossos policials.

Del somni europeu a la frenada: el València Basket acomiada l’any entre dubtes

El València Basket femení tanca 2025 amb un balanç agredolç: va fregar la final de l'Eurolliga i va revalidar la Lliga, però va acabar amb una ratxa de derrotes i molts dubtes.

València Basket tanca 2025 en la zona alta de l’Eurolliga i amb la Supercopa

L'equip va convertir ensopegades en impuls: va arrancar l'any amb derrotes assumibles, va conquistar la Supercopa i el va tancar en la part alta de l'Eurolliga.

Decomissen a València 73.000 llandes de refrescos i 3.000 xocolatines sense etiqueta en espanyol

La Policia Local ha decomissat en un majorista del districte marítim 72.852 begudes i 2.539 xocolatines per no tindre informació alimentària en espanyol. Els productes queden immobilitzats fins que Consum ho determine.

La Generalitat declara dotze Municipis Turístics en la Comunitat Valenciana en 2025

La Generalitat ha tramitat dotze reconeixements de Municipi Turístic en 2025 en la Comunitat Valenciana. La distinció facilita finançament addicional i reflectix millores en destins.

Sanitat administra un 14% més de dosi de la vacuna de la grip en la Comunitat Valenciana

Sanitat ha administrat un 14% més de dosi de la vacuna de la grip que en la campanya anterior: 1.153.296 enfront d'1.012.609. L'augment es replica en totes les províncies i es reforça amb mesures d'impuls i vacunació enfront de la COVID-19.

La Policia Nacional ha detingut a Sagunt a una dona per robar a un ancià després de fer-se passar per cuidadora

Una dona ha sigut arrestada a Sagunt per entrar en la vivenda d'un home d'avançada edat fent-se passar per cuidadora i actuar amb altres dos còmplices. Després d'oblidar la seua motxilla, va intentar recuperar-la inventant-se un intent d'agressió sexual, segons la investigació policial.

Baixaran les temperatures i podria ploure en el litoral en Nit de cap d’any

L'últim dia de 2025 arribarà amb augment de nuvolositat a la vesprada i ruixats febles en el litoral de València i nord d'Alacant. Les màximes descendiran i hi haurà gelades a l'interior amb vent fluix i variable.