Sara Carbonero triomfa amb un abric de Zara molt comentat a les xarxes

Sara Carbonero

Sara Carbonero en una imatge a les xarxes socials | Instagram.

 

Sara Carbonero té un idil·li d’allò més íntim amb Zara. La periodista espanyola i parella d’Iker Casillas sent autèntica predilecció per les peces  de la firma d’Amancio Ortega i aquest hivern, de fet, aquesta ha causat autèntic furor amb alguns dels seus estilismes que llueix a les xarxes. Els abrics, a més, són les peces ‘fetitxe’ de Carbonero.

 

Últimament, en este  sentit, Carbonero ha lluït un parell d’abrics que —potser gràcies al seu efecte— s’han esgotat a les tendes. El primer, un abric de llana de color vermell de la marca Ewan Clothing i de 175 euros de rebaixes, es va esgotar en qüestió d’uns mesos. El segon, d’altra banda, és una jaqueta tipus ‘poncho’ per només 29,99 euros.

Carbonero, enamorada d’este abric

Abrigo cruzado tacto suave de Zara, por 49,95 euros

Abric de 49,95 euros que ha enamorat a Sara Carbonero | Zara

 

Els fans han embogit després de saber que periodista havia apostat per este abric. La dona de Casillas, de fet, va optar per enfundar-se aquesta jaqueta —que forma part de la nova col·lecció— perquè els colors l’afavorien clarament. De fet, el color beix de la peça es caracteritza pel seu teixit i el tancament creuat.

 

Es pot trobar, a més, a la pàgina web de la marca d’Inditex. Actualment es pot trobar en aquesta, des de la XS fins a la XXL, per un preu de 49,95 euros.

 

Més i més peces de Zara

Carbonero és una autèntica amant de les peçes de Zara. La periodista ha optat per mostrar altres de les peces i complements que ja té al seu armari i que, en primera instància, va adquirir a Zara. 

 

Aquesta, de fet, va combinar fa relativament poc la seua darrera adquisició amb un jersei de color granat de Muse. Així mateix, esta apostava també per unes ulleres de sol de Polaroid i un collaret de Ágatha París

Últimes notícies

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.