Sara Carbonero triomfa amb un abric de Zara molt comentat a les xarxes

Sara Carbonero

Sara Carbonero en una imatge a les xarxes socials | Instagram.

 

Sara Carbonero té un idil·li d’allò més íntim amb Zara. La periodista espanyola i parella d’Iker Casillas sent autèntica predilecció per les peces  de la firma d’Amancio Ortega i aquest hivern, de fet, aquesta ha causat autèntic furor amb alguns dels seus estilismes que llueix a les xarxes. Els abrics, a més, són les peces ‘fetitxe’ de Carbonero.

 

Últimament, en este  sentit, Carbonero ha lluït un parell d’abrics que —potser gràcies al seu efecte— s’han esgotat a les tendes. El primer, un abric de llana de color vermell de la marca Ewan Clothing i de 175 euros de rebaixes, es va esgotar en qüestió d’uns mesos. El segon, d’altra banda, és una jaqueta tipus ‘poncho’ per només 29,99 euros.

Carbonero, enamorada d’este abric

Abrigo cruzado tacto suave de Zara, por 49,95 euros

Abric de 49,95 euros que ha enamorat a Sara Carbonero | Zara

 

Els fans han embogit després de saber que periodista havia apostat per este abric. La dona de Casillas, de fet, va optar per enfundar-se aquesta jaqueta —que forma part de la nova col·lecció— perquè els colors l’afavorien clarament. De fet, el color beix de la peça es caracteritza pel seu teixit i el tancament creuat.

 

Es pot trobar, a més, a la pàgina web de la marca d’Inditex. Actualment es pot trobar en aquesta, des de la XS fins a la XXL, per un preu de 49,95 euros.

 

Més i més peces de Zara

Carbonero és una autèntica amant de les peçes de Zara. La periodista ha optat per mostrar altres de les peces i complements que ja té al seu armari i que, en primera instància, va adquirir a Zara. 

 

Aquesta, de fet, va combinar fa relativament poc la seua darrera adquisició amb un jersei de color granat de Muse. Així mateix, esta apostava també per unes ulleres de sol de Polaroid i un collaret de Ágatha París

Últimes notícies

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.