8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Sara Carbonero triomfa amb un abric de Zara molt comentat a les xarxes

Sara Carbonero

Sara Carbonero en una imatge a les xarxes socials | Instagram.

 

Sara Carbonero té un idil·li d’allò més íntim amb Zara. La periodista espanyola i parella d’Iker Casillas sent autèntica predilecció per les peces  de la firma d’Amancio Ortega i aquest hivern, de fet, aquesta ha causat autèntic furor amb alguns dels seus estilismes que llueix a les xarxes. Els abrics, a més, són les peces ‘fetitxe’ de Carbonero.

 

Últimament, en este  sentit, Carbonero ha lluït un parell d’abrics que —potser gràcies al seu efecte— s’han esgotat a les tendes. El primer, un abric de llana de color vermell de la marca Ewan Clothing i de 175 euros de rebaixes, es va esgotar en qüestió d’uns mesos. El segon, d’altra banda, és una jaqueta tipus ‘poncho’ per només 29,99 euros.

Carbonero, enamorada d’este abric

Abrigo cruzado tacto suave de Zara, por 49,95 euros

Abric de 49,95 euros que ha enamorat a Sara Carbonero | Zara

 

Els fans han embogit després de saber que periodista havia apostat per este abric. La dona de Casillas, de fet, va optar per enfundar-se aquesta jaqueta —que forma part de la nova col·lecció— perquè els colors l’afavorien clarament. De fet, el color beix de la peça es caracteritza pel seu teixit i el tancament creuat.

 

Es pot trobar, a més, a la pàgina web de la marca d’Inditex. Actualment es pot trobar en aquesta, des de la XS fins a la XXL, per un preu de 49,95 euros.

 

Més i més peces de Zara

Carbonero és una autèntica amant de les peçes de Zara. La periodista ha optat per mostrar altres de les peces i complements que ja té al seu armari i que, en primera instància, va adquirir a Zara. 

 

Aquesta, de fet, va combinar fa relativament poc la seua darrera adquisició amb un jersei de color granat de Muse. Així mateix, esta apostava també per unes ulleres de sol de Polaroid i un collaret de Ágatha París

Últimes notícies

Compromís denuncia un Nadal a València amb transport col·lapsat i boicot a vianants

Compromís ha acusat a María José Catalá d'impulsar el cotxe privat durant Nadal i de deixar el transport públic desbordat. La coalició reclama una reforma ambiciosa en Colón i advertix de costos per la falta de ZBE.

Indonèsia amplia dos dies la busca del menor valencià desaparegut després del naufragi

Les autoritats indonèsies van estendre fins al divendres el dispositiu per a localitzar al xiquet de 10 anys desaparegut després del naufragi. La pròrroga arriba després d'un dia sense troballes i després de recuperar el cos de Mateo, de 9 anys.

El València visitarà al Burgos i l’Elx al Betis en els octaus de la Copa del Rei

El sorteig d'octaus de la Copa del Rei va aparellar al València amb el Burgos i a l'Elx amb el Betis. La ronda es jugarà entre el 13 i el 15 de gener a partit únic.

Dimitrievski pot jugar en LaLiga amb el València més d’un any després

Stole Dimitrievski es perfila per a tornar a la Lliga amb el València per la lesió de Julen Agirrezabala, més d'un any després del seu últim partit. Carlos Corberán valora també a Cristian Rivero.

El Llevant busca la seua primera victòria en el Ciutat amb l’impuls de Luis Castro

El Llevant buscarà este diumenge davant l'Espanyol el seu primer triomf com a local de la temporada, amb l'estrena de Luis Castro davant la seua afició com a revulsiu.

Parell aconseguix 250 partits amb el Vila-real

Dani Parejo va jugar davant l'Elx el seu partit 250 amb el Vila-real i es consolida entre els migcampistes amb més trobades del club. Està per darrere de Trigueros, Bruno i Senna i el seu contracte acaba el 30 de juny.

Schareina conquista l’etapa marató i s’ensenyorix del lideratge del Dakar

Tosha Schareina es va imposar en els 417 km cronometrats amb 4h31:56, va encadenar la seua segona victòria i lidera el Dakar empatat a temps amb Ricky Brabec. Honda va copar el podi amb Howes tercer en una jornada de navegació exigent.

Bernabé acusa a Feijóo d’obrir la veda de mentir en la DANA i li insta a donar la cara

Pilar Bernabé ha responsabilitzat a Alberto Núñez Feijóo d'activar la ‘maquinària de la mentida’ durant la DANA. Li ha demanat que declare en persona i demane perdó.