Sara Carbonero triomfa amb un abric de Zara molt comentat a les xarxes

Sara Carbonero

Sara Carbonero en una imatge a les xarxes socials | Instagram.

 

Sara Carbonero té un idil·li d’allò més íntim amb Zara. La periodista espanyola i parella d’Iker Casillas sent autèntica predilecció per les peces  de la firma d’Amancio Ortega i aquest hivern, de fet, aquesta ha causat autèntic furor amb alguns dels seus estilismes que llueix a les xarxes. Els abrics, a més, són les peces ‘fetitxe’ de Carbonero.

 

Últimament, en este  sentit, Carbonero ha lluït un parell d’abrics que —potser gràcies al seu efecte— s’han esgotat a les tendes. El primer, un abric de llana de color vermell de la marca Ewan Clothing i de 175 euros de rebaixes, es va esgotar en qüestió d’uns mesos. El segon, d’altra banda, és una jaqueta tipus ‘poncho’ per només 29,99 euros.

Carbonero, enamorada d’este abric

Abrigo cruzado tacto suave de Zara, por 49,95 euros

Abric de 49,95 euros que ha enamorat a Sara Carbonero | Zara

 

Els fans han embogit després de saber que periodista havia apostat per este abric. La dona de Casillas, de fet, va optar per enfundar-se aquesta jaqueta —que forma part de la nova col·lecció— perquè els colors l’afavorien clarament. De fet, el color beix de la peça es caracteritza pel seu teixit i el tancament creuat.

 

Es pot trobar, a més, a la pàgina web de la marca d’Inditex. Actualment es pot trobar en aquesta, des de la XS fins a la XXL, per un preu de 49,95 euros.

 

Més i més peces de Zara

Carbonero és una autèntica amant de les peçes de Zara. La periodista ha optat per mostrar altres de les peces i complements que ja té al seu armari i que, en primera instància, va adquirir a Zara. 

 

Aquesta, de fet, va combinar fa relativament poc la seua darrera adquisició amb un jersei de color granat de Muse. Així mateix, esta apostava també per unes ulleres de sol de Polaroid i un collaret de Ágatha París

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.