Sara Carbonero triomfa amb un abric de Zara molt comentat a les xarxes

Sara Carbonero

Sara Carbonero en una imatge a les xarxes socials | Instagram.

 

Sara Carbonero té un idil·li d’allò més íntim amb Zara. La periodista espanyola i parella d’Iker Casillas sent autèntica predilecció per les peces  de la firma d’Amancio Ortega i aquest hivern, de fet, aquesta ha causat autèntic furor amb alguns dels seus estilismes que llueix a les xarxes. Els abrics, a més, són les peces ‘fetitxe’ de Carbonero.

 

Últimament, en este  sentit, Carbonero ha lluït un parell d’abrics que —potser gràcies al seu efecte— s’han esgotat a les tendes. El primer, un abric de llana de color vermell de la marca Ewan Clothing i de 175 euros de rebaixes, es va esgotar en qüestió d’uns mesos. El segon, d’altra banda, és una jaqueta tipus ‘poncho’ per només 29,99 euros.

Carbonero, enamorada d’este abric

Abrigo cruzado tacto suave de Zara, por 49,95 euros

Abric de 49,95 euros que ha enamorat a Sara Carbonero | Zara

 

Els fans han embogit després de saber que periodista havia apostat per este abric. La dona de Casillas, de fet, va optar per enfundar-se aquesta jaqueta —que forma part de la nova col·lecció— perquè els colors l’afavorien clarament. De fet, el color beix de la peça es caracteritza pel seu teixit i el tancament creuat.

 

Es pot trobar, a més, a la pàgina web de la marca d’Inditex. Actualment es pot trobar en aquesta, des de la XS fins a la XXL, per un preu de 49,95 euros.

 

Més i més peces de Zara

Carbonero és una autèntica amant de les peçes de Zara. La periodista ha optat per mostrar altres de les peces i complements que ja té al seu armari i que, en primera instància, va adquirir a Zara. 

 

Aquesta, de fet, va combinar fa relativament poc la seua darrera adquisició amb un jersei de color granat de Muse. Així mateix, esta apostava també per unes ulleres de sol de Polaroid i un collaret de Ágatha París

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.