Set ferits, dos greus, en envestir un cotxe una terrassa d’un bar a Castelló

Set persones han resultat ferides, dues d’elles greus, en envestir un cotxe contra una terrassa d’un bar a Castelló. El conductor del vehicle ha donat positiu en el control de drogues, concretament, en THC i metamfetamines.

Segons la Policia Local el succés ha ocorregut al voltant de les 12 h al carrer Ribelles Comin, encreuament amb el carrer Onda. El vehicle de la marca Volkswagen Golf va col·lidir contra la terrassa en la qual hi havia diverses persones consumint.

Quatre dels ferits han estat traslladats a l’Hospital General de Castelló, mentre que tres no han necessitat el trasllat al centre mèdic.

Segons ha informat l’Ajuntament de Castelló a través d’un comunicat, després de conéixer-se l’accident el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) ha mobilitzat ràpidament a diverses dotacions de Policia Local, als Bombers Municipals i Emergències Sanitàries, ja que els testimonis de l’accident han avisat que hi havia diverses persones amb lesions greus que no podien moure’s i el vehicle es trobava bloquejat pels ferros que delimitaven la terrassa.

Als pocs minuts del sinistre, la Unitat d’Atestats i Recerca d’Accidents s’ha persona en el lloc dels fets i ha sol·licitat la documentació del conductor del turisme implicat, el qual, es trobava commocionat i amb evidents símptomes de trobar-se sota els efectes d’alguna substància tòxica. Els agents de la Unitat d’Atestats li han sotmés immediatament a la prova de drogues i el conductor, A.A.M.P. de 35 anys ha donat positiu en dues substàncies estupefaents, T.H.C. (cànnabis) i metamfetamina.

D’altra banda, diverses dotacions d’emergències sanitàries també s’han traslladat fins al lloc del sinistre i han atés set persones que havien resultat ferides. Quatre d’elles, després de rebre l’assistència sanitària en el lloc dels fets, han estat trasllades fins a l’Hospital General on han ingressat amb diferents quadres de gravetat. Concretament dos usuaris de la terrassa han resultat ferits per diverses contusions i presenten diverses fractures de costelles. La resta dels ferits han registrat ferides lleus i s’espera que reben l’alta hospitalària en les pròximes hores.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.