Set ferits, dos greus, en envestir un cotxe una terrassa d’un bar a Castelló

Set persones han resultat ferides, dues d’elles greus, en envestir un cotxe contra una terrassa d’un bar a Castelló. El conductor del vehicle ha donat positiu en el control de drogues, concretament, en THC i metamfetamines.

Segons la Policia Local el succés ha ocorregut al voltant de les 12 h al carrer Ribelles Comin, encreuament amb el carrer Onda. El vehicle de la marca Volkswagen Golf va col·lidir contra la terrassa en la qual hi havia diverses persones consumint.

Quatre dels ferits han estat traslladats a l’Hospital General de Castelló, mentre que tres no han necessitat el trasllat al centre mèdic.

Segons ha informat l’Ajuntament de Castelló a través d’un comunicat, després de conéixer-se l’accident el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) ha mobilitzat ràpidament a diverses dotacions de Policia Local, als Bombers Municipals i Emergències Sanitàries, ja que els testimonis de l’accident han avisat que hi havia diverses persones amb lesions greus que no podien moure’s i el vehicle es trobava bloquejat pels ferros que delimitaven la terrassa.

Als pocs minuts del sinistre, la Unitat d’Atestats i Recerca d’Accidents s’ha persona en el lloc dels fets i ha sol·licitat la documentació del conductor del turisme implicat, el qual, es trobava commocionat i amb evidents símptomes de trobar-se sota els efectes d’alguna substància tòxica. Els agents de la Unitat d’Atestats li han sotmés immediatament a la prova de drogues i el conductor, A.A.M.P. de 35 anys ha donat positiu en dues substàncies estupefaents, T.H.C. (cànnabis) i metamfetamina.

D’altra banda, diverses dotacions d’emergències sanitàries també s’han traslladat fins al lloc del sinistre i han atés set persones que havien resultat ferides. Quatre d’elles, després de rebre l’assistència sanitària en el lloc dels fets, han estat trasllades fins a l’Hospital General on han ingressat amb diferents quadres de gravetat. Concretament dos usuaris de la terrassa han resultat ferits per diverses contusions i presenten diverses fractures de costelles. La resta dels ferits han registrat ferides lleus i s’espera que reben l’alta hospitalària en les pròximes hores.

Últimes notícies

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.

Martínez i Scariolo reediten 36 anys després el seu primer gran dol europeu

Reial Madrid i València Basket es creuen en semifinals de l'Eurolliga en un enfrontament amb aroma vintage entre Sergio Scariolo i Pedro Martínez, rivals des de la Copa Korac de 1990.

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.