Set ferits, dos greus, en envestir un cotxe una terrassa d’un bar a Castelló

Set persones han resultat ferides, dues d’elles greus, en envestir un cotxe contra una terrassa d’un bar a Castelló. El conductor del vehicle ha donat positiu en el control de drogues, concretament, en THC i metamfetamines.

Segons la Policia Local el succés ha ocorregut al voltant de les 12 h al carrer Ribelles Comin, encreuament amb el carrer Onda. El vehicle de la marca Volkswagen Golf va col·lidir contra la terrassa en la qual hi havia diverses persones consumint.

Quatre dels ferits han estat traslladats a l’Hospital General de Castelló, mentre que tres no han necessitat el trasllat al centre mèdic.

Segons ha informat l’Ajuntament de Castelló a través d’un comunicat, després de conéixer-se l’accident el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) ha mobilitzat ràpidament a diverses dotacions de Policia Local, als Bombers Municipals i Emergències Sanitàries, ja que els testimonis de l’accident han avisat que hi havia diverses persones amb lesions greus que no podien moure’s i el vehicle es trobava bloquejat pels ferros que delimitaven la terrassa.

Als pocs minuts del sinistre, la Unitat d’Atestats i Recerca d’Accidents s’ha persona en el lloc dels fets i ha sol·licitat la documentació del conductor del turisme implicat, el qual, es trobava commocionat i amb evidents símptomes de trobar-se sota els efectes d’alguna substància tòxica. Els agents de la Unitat d’Atestats li han sotmés immediatament a la prova de drogues i el conductor, A.A.M.P. de 35 anys ha donat positiu en dues substàncies estupefaents, T.H.C. (cànnabis) i metamfetamina.

D’altra banda, diverses dotacions d’emergències sanitàries també s’han traslladat fins al lloc del sinistre i han atés set persones que havien resultat ferides. Quatre d’elles, després de rebre l’assistència sanitària en el lloc dels fets, han estat trasllades fins a l’Hospital General on han ingressat amb diferents quadres de gravetat. Concretament dos usuaris de la terrassa han resultat ferits per diverses contusions i presenten diverses fractures de costelles. La resta dels ferits han registrat ferides lleus i s’espera que reben l’alta hospitalària en les pròximes hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.