Set ferits, dos greus, en envestir un cotxe una terrassa d’un bar a Castelló

Set persones han resultat ferides, dues d’elles greus, en envestir un cotxe contra una terrassa d’un bar a Castelló. El conductor del vehicle ha donat positiu en el control de drogues, concretament, en THC i metamfetamines.

Segons la Policia Local el succés ha ocorregut al voltant de les 12 h al carrer Ribelles Comin, encreuament amb el carrer Onda. El vehicle de la marca Volkswagen Golf va col·lidir contra la terrassa en la qual hi havia diverses persones consumint.

Quatre dels ferits han estat traslladats a l’Hospital General de Castelló, mentre que tres no han necessitat el trasllat al centre mèdic.

Segons ha informat l’Ajuntament de Castelló a través d’un comunicat, després de conéixer-se l’accident el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) ha mobilitzat ràpidament a diverses dotacions de Policia Local, als Bombers Municipals i Emergències Sanitàries, ja que els testimonis de l’accident han avisat que hi havia diverses persones amb lesions greus que no podien moure’s i el vehicle es trobava bloquejat pels ferros que delimitaven la terrassa.

Als pocs minuts del sinistre, la Unitat d’Atestats i Recerca d’Accidents s’ha persona en el lloc dels fets i ha sol·licitat la documentació del conductor del turisme implicat, el qual, es trobava commocionat i amb evidents símptomes de trobar-se sota els efectes d’alguna substància tòxica. Els agents de la Unitat d’Atestats li han sotmés immediatament a la prova de drogues i el conductor, A.A.M.P. de 35 anys ha donat positiu en dues substàncies estupefaents, T.H.C. (cànnabis) i metamfetamina.

D’altra banda, diverses dotacions d’emergències sanitàries també s’han traslladat fins al lloc del sinistre i han atés set persones que havien resultat ferides. Quatre d’elles, després de rebre l’assistència sanitària en el lloc dels fets, han estat trasllades fins a l’Hospital General on han ingressat amb diferents quadres de gravetat. Concretament dos usuaris de la terrassa han resultat ferits per diverses contusions i presenten diverses fractures de costelles. La resta dels ferits han registrat ferides lleus i s’espera que reben l’alta hospitalària en les pròximes hores.

Últimes notícies

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.

Pérez Llorca defén davant docents en vaga que no firmarà compromisos que no puga complir

Pérez Llorca conversa amb docents en vaga i afirma que només assumirà compromisos que puga complir, lligats a un augment del 6% del gasto en educació i 372 milions en infraestructures.

Els hotels de Hosbec incorporen la tecnologia NaviLens per a millorar l’accessibilitat

Hosbec ha firmat un conveni amb NaviLens per a implantar als seus hotels un sistema de codis de color que facilita l'autonomia de persones amb discapacitat visual, auditiva o cognitiva.

L’Audiència Nacional ordena repetir el juí a Ana Duato per frau fiscal en el cas Nummaria

La Sala d'Apel·lació de l'Audiència Nacional ha anul·lat l'absolució d'Ana Duato i Miguel Ángel Bernardeu en el cas Nummaria i ordena repetir el juí amb un altre tribunal, en considerar insuficient la motivació de la primera sentència.

Desarticulada a València una xarxa de marihuana amb 16.000 plantes i set detinguts

La Policia Nacional desarticula a la província de València una organització criminal dedicada al cultiu intensiu de marihuana, amb 16.000 plantes intervingudes i set detinguts, després de diversos mesos d'investigació.

Presó provisional per a l’acusat de tres agressions sexuals a València, una a una menor

Un jutjat de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un home investigat per tres agressions sexuals en menys d'un any, l'última contra una menor de 16 anys a l'eixida d'un centre educatiu.