Set ferits, dos greus, en envestir un cotxe una terrassa d’un bar a Castelló

Set persones han resultat ferides, dues d’elles greus, en envestir un cotxe contra una terrassa d’un bar a Castelló. El conductor del vehicle ha donat positiu en el control de drogues, concretament, en THC i metamfetamines.

Segons la Policia Local el succés ha ocorregut al voltant de les 12 h al carrer Ribelles Comin, encreuament amb el carrer Onda. El vehicle de la marca Volkswagen Golf va col·lidir contra la terrassa en la qual hi havia diverses persones consumint.

Quatre dels ferits han estat traslladats a l’Hospital General de Castelló, mentre que tres no han necessitat el trasllat al centre mèdic.

Segons ha informat l’Ajuntament de Castelló a través d’un comunicat, després de conéixer-se l’accident el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències (CIMSE) ha mobilitzat ràpidament a diverses dotacions de Policia Local, als Bombers Municipals i Emergències Sanitàries, ja que els testimonis de l’accident han avisat que hi havia diverses persones amb lesions greus que no podien moure’s i el vehicle es trobava bloquejat pels ferros que delimitaven la terrassa.

Als pocs minuts del sinistre, la Unitat d’Atestats i Recerca d’Accidents s’ha persona en el lloc dels fets i ha sol·licitat la documentació del conductor del turisme implicat, el qual, es trobava commocionat i amb evidents símptomes de trobar-se sota els efectes d’alguna substància tòxica. Els agents de la Unitat d’Atestats li han sotmés immediatament a la prova de drogues i el conductor, A.A.M.P. de 35 anys ha donat positiu en dues substàncies estupefaents, T.H.C. (cànnabis) i metamfetamina.

D’altra banda, diverses dotacions d’emergències sanitàries també s’han traslladat fins al lloc del sinistre i han atés set persones que havien resultat ferides. Quatre d’elles, després de rebre l’assistència sanitària en el lloc dels fets, han estat trasllades fins a l’Hospital General on han ingressat amb diferents quadres de gravetat. Concretament dos usuaris de la terrassa han resultat ferits per diverses contusions i presenten diverses fractures de costelles. La resta dels ferits han registrat ferides lleus i s’espera que reben l’alta hospitalària en les pròximes hores.

Últimes notícies

El Villarreal estrena la plantilla al complet en un amistós contra el Levante

El Villarreal CF rep este dimecres el Levante en la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, en el penúltim amistós de pretemporada, amb tota la plantilla ja disponible.

La reserva d’aigua del Xúquer baixa al 58,5% i la del Segura al 55,3% després d’una nova setmana de descens

Els embassaments del Xúquer i del Segura han tornat a perdre aigua en l’última setmana, tot i mantindre nivells per damunt de fa un any i de la mitjana de l’última dècada. Al conjunt d’Espanya, la reserva hídrica baixa fins al 69,6% de la seua capacitat.

L’atur agrari puja lleugerament en juliol fins a 70.296 persones

L’atur en el sector agrícola ha augmentat un 0,17 % en juliol fins a 70.296 persones, encara que en comparació anual registra una caiguda del 10,33 %. A la Comunitat Valenciana, l’atur agrari baixa fins als 6.843 desocupats, amb 61 persones menys que en juny.

Els incendis ja arrasen quasi 1.000 hectàrees de camps assegurats, amb Castelló entre les zones afectades

Agroseguro ha registrat sinistres en 984 hectàrees agrícoles assegurades per incendis a Castelló, Guadalajara, Zamora, Àvila, Madrid i Saragossa. La Mierla i la comarca d’Ejea de los Caballeros concentren la major part dels danys.

Les ajudes als ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 15.000 euros per explotació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha detallat a ramaders d’Artana i Eslida el paquet d’ajudes de 67 milions aprovat pel Consell per a veïns i negocis afectats per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, encara no controlat del tot.

Gulácsi aposta pel Villarreal per a continuar al màxim nivell competitiu

El porter hongarés Peter Gulácsi ha sigut presentat com a nou jugador del Villarreal per a dos temporades i assegura que no va dubtar perquè considera el club un dels millors d’Espanya.

Un any de presó per passar 26 dies en un hotel de Castelló i anar-se’n sense pagar

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a un any de presó un home que va estar 26 dies en pensió completa en un hotel de la Vall d’Alba i se’n va anar sense abonar 2.283 euros. La sentència és ferma i l’obliga també a indemnitzar l’establiment amb l’import defraudat més els interessos.

Juliol més càlid registrat a la Comunitat Valenciana i el més sec del segle

El juliol de 2026 ha sigut el més càlid registrat a la Comunitat Valenciana, amb 27,3 graus de mitjana, i el més sec del segle, amb només 2,5 litres per metre quadrat.
FILMOTECA D'ESTIU